Duh, stiekem 's nachts trek ik m uit ze stalletje, en rij is zo hele z dressuur oefeningen op hem

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:Ik natuurlijk
Duh, stiekem 's nachts trek ik m uit ze stalletje, en rij is zo hele z dressuur oefeningen op hem
DJoysDesignz schreef:Jorine_Falco schreef:Daarkan hij de oefeningen van.dat staat er ook? oefeningen.
nee dat staat er niet
Jorine_Falco schreef:zéker wel.
Eevj schreef:Ik natuurlijk
Jorine_Falco schreef:Eevj schreef:Ik natuurlijk
haha mocht je willen hihi.dat kan die nog lang niet hahahahaah.
Eevj schreef:Haha, dat stond er 5 minuten geleden nog niet
Stef_Winston schreef:Eevj schreef:Haha, dat stond er 5 minuten geleden nog niet
Dat dacht ik dus ook
DJoysDesignz schreef:Op de manege zeiden ze vorige keer tegen iemand dat ze de F4 al niet op Falco moest doen omdat die dat niet kanhahaha dat vond ik wel erg overdreven
Jorine_Falco schreef:DJoysDesignz schreef:Op de manege zeiden ze vorige keer tegen iemand dat ze de F4 al niet op Falco moest doen omdat die dat niet kanhahaha dat vond ik wel erg overdreven
Dat ligt eraan, of je hem goed rijdt ofniet (dit wil NIET zeggen dat ik hem goed rijdt). HIj kan echt heel veel hoor, als ie er zin in heeft.Hij beheerst het wel maar meestal wil 't er gewoon niet uit in de lessen.
Eevj schreef:Meestal is een L oefening al trainen en trainen en trainen, en dat kan niet altijd in een manegeles.
Ik denk inderdaad dat elk paard wel hoog kan komen, de een netter en beheersder dan de ander. Maar dan moet je wel veel trainen. En een niveau heb je pas als je een paard uitbrengt op wedstrijd. Oefening of Beheersing heet hetgene wat falco kan
Eevj schreef:Meestal is een L oefening al trainen en trainen en trainen, en dat kan niet altijd in een manegeles.
Ik denk inderdaad dat elk paard wel hoog kan komen, de een netter en beheersder dan de ander. Maar dan moet je wel veel trainen. En een niveau heb je pas als je een paard uitbrengt op wedstrijd. Oefening of Beheersing heet hetgene wat falco kan
Stef_Winston schreef:Ik wilwilwil een eigen paardNu nog ouders overhalen
Eevj schreef:hihi ik heb ik heb ik heb, een soort van eigen paard![]()
Nu ga ik lekker gourmetten