Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En tja misschien ook kijken of dr nog ander leuk werk is (ik ben zelf fan van die opsporingsding voor dierencriminaliteit daar... maar of mijn maag dat aan kan....)
. Het liefst wil ik wel gewoon naar het buitenland voor even, maar ik weet nog niet of ik dat durft.... Werken heb ik nog niet zo'n zin in.... Moet ik nog tot mijn 65ste (of 67ste wat ze dr nu van willen maken). En verder studeren wil ik ook heel graag, maar dat schijnt weer onwijs duur te zijn... En dat paard dat komt dr echt wel! Al gaat het misschien een paar jaar duren
.
). En daarnaast maak ik ook ruimte voor een arme zielige oude paarden pension die hun laatste deel van hun leven bij mij mogen slijten.
Is er geen voetballer meer voor je vrij? Die zijn toch nooit thuis 
. En ik bleef vooraan rijden
. Was wel relaxed.... Het ging helemaal goed, maar aad zat alleen telkens blijven drijven en kneden en daar verder op lopen mensen met een kar houd hem dan bij je hoor... Terwijl ik heel relaxed zat en Tsjimme ook gewoon rustig was
. Ik vond het wel best... Kon m ook gewoon netjes terug nemen toen we gingen draven en stappen.... Tsjim wilden dus gewoon vooraan (wat ie het uur daarvoor ook had gereden
). En ik vond het ook niet erg vooraan.... Alleen Aad had gelijk een heel senario voor zich waarin ik met een wilde Tsjimme over het strand vloog denk... 
. De Wieckse Rose, M&M's (helaas niet de oranje die waren uitverkocht) en chips (wel beetje oranje) zijn ingeslagen! Dus wij kunnen voetbal kijken
. (heb ook nog wel cola denk (en water) voor de niet alcoholdrinkende mensen
. Wij hebben ook altijd zoveel keus aan frisdranken
.
. Geen oranje tompoezen (je schrijft het volgens mij niet zo maar goed...). Maar ik heb een hele stoere voetbalveld taart
. Dus als je hier heen komt hoef je bijna niet te eten!
Ik heb me net volgepropt met patat

Gezellig hoor!
Mariet schreef:En dan kom je opeens 3 bokkers tegen in de grandGezellig hoor!