Die familie heeft daar een bedrijf dus daar zou ik kunnen werken . En tja misschien ook kijken of dr nog ander leuk werk is (ik ben zelf fan van die opsporingsding voor dierencriminaliteit daar... maar of mijn maag dat aan kan....)
Maar goed ik weet idd nog niet wat ik wil . Het liefst wil ik wel gewoon naar het buitenland voor even, maar ik weet nog niet of ik dat durft.... Werken heb ik nog niet zo'n zin in.... Moet ik nog tot mijn 65ste (of 67ste wat ze dr nu van willen maken). En verder studeren wil ik ook heel graag, maar dat schijnt weer onwijs duur te zijn... En dat paard dat komt dr echt wel! Al gaat het misschien een paar jaar duren .
Ook nog een leuke optie is: Ik trouw met een rijke vent die ik dan toch niet zie omdat ie het te druk heeft met zijn bedrijf draaiende te houden, ik laat hem voor mij een leuk huisje aanschaffen ergens in de buurt van de veluwe met een paar mooie stallen aan huis en ik begin mij paardenfokkerij voor shetlanders (speciaal voor sas), andalusiers en lusitano's (die zijn voor mij ). En daarnaast maak ik ook ruimte voor een arme zielige oude paarden pension die hun laatste deel van hun leven bij mij mogen slijten.
Arme Major heeft zijn snuit verbrand in de zon (en dat terwijl ik factor 40 op stal heb liggen).... er zitten blaren op. Ik ging er vanavon creme opsmeren en hij zei gewoon bijna owwwww wat lekker ga doooorrrrrrr... Ik ben er vanavond achter gekomen dat hij wel heeel goed naar het hoooo commando luisterd.... Ik was uitgestrekte galop aan het doen en we stonden praktisch meteen stil!!!! Lag ik daar tussen zijn oren (gelukkig heeft hij een stevige nek).
@ Fenna wat is dat nu, wilde Mazzel niet alleen van stal?
En een Fjordje op proef, wat ontzettend leuk! Fjorden kunnen best talent voor dresuur hebben hoor, ik geloof dat er in Noordwijkerhout ergenst 1 staat die Z2 loopt.
Gisteren bij fjord gekeken, ik vond het een leuk dier.
En daarna op Bowie gehobbeld. We begonnen achteraan tot we op het strand waren, toen bedacht Bowie dat het voorin veel leuker was. Al moet ik zeggen dat hij daar ook een stuk lekkerder liep, niet meer zo te bokken
De fjord is idd heel erg leuk! (ben helaas vergeten foto's te nemen maar dat komt volgende week nog wel, als ze dr dan nog is...). Volgens aad is het wel een erg actief beestje en rent ze de rest er zo uit... Hij moest dr op strand echt bij hem houden... Maar heel veel conditie heeft ze nog niet....
Ik zat gister op Tsjimme. En ik had een beetje het zelfde probleem als Wen... Ik reed ook ineens vooraan . En ik bleef vooraan rijden . Was wel relaxed.... Het ging helemaal goed, maar aad zat alleen telkens blijven drijven en kneden en daar verder op lopen mensen met een kar houd hem dan bij je hoor... Terwijl ik heel relaxed zat en Tsjimme ook gewoon rustig was . Ik vond het wel best... Kon m ook gewoon netjes terug nemen toen we gingen draven en stappen.... Tsjim wilden dus gewoon vooraan (wat ie het uur daarvoor ook had gereden ). En ik vond het ook niet erg vooraan.... Alleen Aad had gelijk een heel senario voor zich waarin ik met een wilde Tsjimme over het strand vloog denk...
Terwijl Tsjim toch heel rustig is van zichzelf, het kan hem allemaal weinig schelen wat er gebeurd.
Antoinette, tijd niet gezien hier! Hopenlijk geneest Major z'n neus snel
Ik mocht op het leukste paard van stal, Koos wilde nog even jolig mee gaan doen met Bowie, maar hield ook snel op toen Bowie vooraan liep. Uiteindelijk deelde ik samen met Fenna Lando die voor ons reed omdat de rest van de groep of helemaal vooraan reed of helemaal achteraan... Koos moest dus vriendschap sluiten met Ginger, wat hem opzich goed af ging
jullie hebben dus mooie avonturen meegemaakt. Ik heb het druk de laatse tijd ben vaak niet eerder dan 20.00 local thuis en dan moet ik nog eten vandaar dat ik weining online ben. Vandaag wel les gehad met major maar hij had erg last van zijn neus, rustig aangedaan dus wat uiteindelijk wel goed ging
Ja jij bent zo snel Sas . De Wieckse Rose, M&M's (helaas niet de oranje die waren uitverkocht) en chips (wel beetje oranje) zijn ingeslagen! Dus wij kunnen voetbal kijken . (heb ook nog wel cola denk (en water) voor de niet alcoholdrinkende mensen . Wij hebben ook altijd zoveel keus aan frisdranken .
Owww en ik heb ook nog taart . Geen oranje tompoezen (je schrijft het volgens mij niet zo maar goed...). Maar ik heb een hele stoere voetbalveld taart . Dus als je hier heen komt hoef je bijna niet te eten!
Vanochtend lekker met Mazzeltje gemend, was echt lekker rustig op de weg. Lekker gereden met Mazzel, hij liep lekker Zo eten en dan weer verder studeren