Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moonsparkle schreef:edelweis1 schreef:Wat vervelend! Hopelijk knapt ze toch snel weer op! Is er al een arts geweest, of weten jullie wat ze zou kunnen hebben? Sterkte ermee!
T is gewoon koorts de DA komt daar niet voor, het kan nog wel 3 weken duren voor t over is.
Jimb0o schreef:Ik dacht dat Dagmar niet meer dresuurwedstrijden zou doen op William?
Karoline zou meedoen als hij de hele week lekker loopt, anders niet.
Verder zou ik ook niet weten wie er meedoet....ik ga nu naar de manege, zal aan ol vragen of het door gaat, meld het hier straks wel even
JimBeer schreef:edelweis1 schreef:Wat vervelend! Hopelijk knapt ze toch snel weer op! Is er al een arts geweest, of weten jullie wat ze zou kunnen hebben? Sterkte ermee!
T is gewoon koorts de DA komt daar niet voor, het kan nog wel 3 weken duren voor t over is.
JimBeer schreef:Ja ik weet het inmiddels,
de wedstrijd gaat in principe, zoals het er nu uitziet door, had net mn vader aan de telefoon en ik en carmen moeten dan allebei meedoen (ging Ol regelen) en het liefst ook zoveel mogelijk mensen zonder startkaart (Elise??) maargoed als dat dus gaat lukken dan gaat de wedstrijd waarschijnlijk door.
P.S. Bedankt voor alle felicitatiesIk ben ook blij hoor met mn winstpunt!!
En het geeft wel vertrouwen dat Jimbo zo relaxed was
JimBeer schreef:Ja ik weet het inmiddels,
de wedstrijd gaat in principe, zoals het er nu uitziet door, had net mn vader aan de telefoon en ik en carmen moeten dan allebei meedoen (ging Ol regelen) en het liefst ook zoveel mogelijk mensen zonder startkaart (Elise?? :Y) ) maargoed als dat dus gaat lukken dan gaat de wedstrijd waarschijnlijk door.
P.S. Bedankt voor alle felicitatiesIk ben ook blij hoor met mn winstpunt!!
En het geeft wel vertrouwen dat Jimbo zo relaxed was
nickyforever schreef:is het niets voor megan om mee te doen met maxie?
Ilsuuuh schreef:heejj!!!
zou wel leuk zijn als megan mee doet en jullie mogen toch wel alle2 meedoen want jullie doen toch niet officieel mee!!!