Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Maar wat vervelend dat ze nu nog niet weet hoe laat ze moet.
Weet je wel hoe laat het begint ??

meelen schreef:xan schreef:Maar wat vervelend dat ze nu nog niet weet hoe laat ze moet.
Volgens Sanne begon het om 19.00 uur

xan schreef:En je kan merken dat benookduiker weekend heeft.
Hij is niet op zijn werk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

_sandra schreef:hallo, hoi xan hoe is ie
_sandra schreef:hallo, hoi xan hoe is ie
xan schreef:Hoi San, heel goed moet ik zeggen.
Kan nog een paar daagies van mijn friezie genieten.
.
< Petra)
. 
Tytje schreef:Hoi Liquita, jee balen zeg, Roxanne en ik willen morgen naar Ikea, maar ik hoop niet dat het druk is, want dan word ik gek.
Wat is die Gijs een lekker paard zeg! Ik hen hem 2 keer naar het land gebracht en telkens als hij mij ziet gaat hij schoppen tegen zijn staldeur of hij gaat hinneken zo van: Ik wil eruit!!
Fitoe gaat dit weekend verhuizen naar Heemskerk.
) 
LIQUITA schreef:Halliehallo!!!! Het was weer veels te gezellig op de manege.
@Meelen....Er lag niks van waarde in het zicht , wel had Erik zijn navigatie ergens onder zijn stoel verstopt.
(Erik>< Petra)
Natuurlijk weten ze dat te vinden, maar ze zijn waarschijnlijk gestoord (gelukkig) want die lag er nog. Volgens mij zijn ze niet eens in de auto geweest. Wel een goede leerschool voor Erik, want vanaf nu neemt hij z'n navigatie keurig mee naar binnen....hoop ik, hihi.
Hoe is het weer morgen? Ga bij goed weer een rondje Zaanse Schans maken met Marcel (van Tyson) om +-13:00 uur. Zijn er nog meer mensen die mee willen? GEZELLIE!!!
Nou...spreek jullie snel weer.
LIQUITA schreef:Halliehallo!!!! Het was weer veels te gezellig op de manege.
@Meelen....Er lag niks van waarde in het zicht , wel had Erik zijn navigatie ergens onder zijn stoel verstopt.
(Erik>< Petra)
Natuurlijk weten ze dat te vinden, maar ze zijn waarschijnlijk gestoord (gelukkig) want die lag er nog. Volgens mij zijn ze niet eens in de auto geweest. Wel een goede leerschool voor Erik, want vanaf nu neemt hij z'n navigatie keurig mee naar binnen....hoop ik, hihi.
Hoe is het weer morgen? Ga bij goed weer een rondje Zaanse Schans maken met Marcel (van Tyson) om +-13:00 uur. Zijn er nog meer mensen die mee willen? GEZELLIE!!!
meelen schreef:Wij hebben de navigatie ALTIJD bij ons. Zit namelijk op Ron z'n mobieltje.
Reuze handig hoor.

LIQUITA schreef:Hoe is het weer morgen? Ga bij goed weer een rondje Zaanse Schans maken met Marcel (van Tyson) om +-13:00 uur. Zijn er nog meer mensen die mee willen? GEZELLIE!!!
....we hebben om 13:00 uur op de manege afgesproken, dus voor we weg zijn......
.xan schreef:meelen schreef:Haha, jij misschien, maar dat lust ik niet hoor.
Doe mij dan maar een drambuie.
Een wat ?????????????
Kun je dat ook bij de Griek krijgen ?
xan schreef:Maar wat vervelend dat ze nu nog niet weet hoe laat ze moet.
meelen schreef:Volgens Sanne begon het om 19.00 uur
xan schreef:Zo vroeg ben ik er nog niet hoor.
Als je haar precieze starttijd weet, zet je het dan op bokt ????
Dan kan ik dat in de loop van morgen nog even lezen.
Een pb kan ook.

winnitou schreef:meelen schreef:Haha, jij misschien, maar dat lust ik niet hoor.
Doe mij dan maar een drambuie.
Dat lust ik ook wel, gaan we toch op de fiets Meelen?????