Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:haha wilde het net zeggen ellen!
@ SHir: Ja bobje was er vanaf gevallen dat kwam door Larmy die had weer eens zijn rare bui! Maar ze had zich niet echt bezeerd en Missie was niet weggerend die bleef bij haar
Azzaro schreef:Owjaa esther hoe heet dat nr van Bad Boys want ik kan hem niet vinden

Niet super fanatiek. Maar ajax wel natuurlijk. Het meest actief ben ik tijdens EK en WK. haha

Ik voel me nu ook al misselijk worden dus ben bang dat ik ook nog ziek word
Mijn internet is thuis stuk dus mijn moeder is zo lief om vanmiddag tussen 12 en 18.00 uur bij mij thuis te wachten op de storingsdienst van UPC, anders had ik daar ook nog vrij voor moeten nemen.
en dan fijn overdag in plaats van 's nachts
Maandag komt de veearts voor Omar's tanden dus ik moet er echt bij kunnen en de veearts ook natuurlijk. Het kan toch niet zijn dat ze de hele Haal gaan afzetten
Ik moet maandag, jij dus ook Pauline, naar Piet bellen om te vragen vanaf welke kant ik naar Taams kan rijden. Ze schijnen aan de kant van Landsmeer te beginnen met asfalteren! De hele week trekken ze daarvoor uit en tot 6 uur 's avonds zijn ze ermee bezig.!
Zirano schreef:De laatste keer was een ramp en is hij totaal plat gespoten,nu wil ik kijken of een beetje sedalin hem het laatste beetje vertrouwen terug geeft.Ik bespreek het eerst even met Luc,misschien adviseerd hij ook wel om met een tweepaardstrailer te gaan en er een ander bij te zetten.Ik heb nu nog twee weken om hem alles te leren en het vertrouwen terug te geven
Azzaro schreef:haha wilde het net zeggen ellen!
@ SHir: Ja bobje was er vanaf gevallen dat kwam door Larmy die had weer eens zijn rare bui! Maar ze had zich niet echt bezeerd en Missie was niet weggerend die bleef bij haar