stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:09

Nou, mijn gootsteen loopt weer door hoor! zonder vieze luchtjes.
Maar wat hebben die gasten een troep achtergelaten... 'de jeugd van tegenwoordig ook' hahaha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:59

Goedemorguh!!

Zirano@ nog bedankt voor het loszetten!!

Vandaag spannende dag...... Nagelbijten / Gniffelen
vanmiddag om 16.00 ga ik naar die woning kijken Cool

vannacht zoiets vreemds meegemaakt trouwens!
Geloven jullie in positieve voortekenen? Nou ik wel of ik wil ze gewoon zien...kan ook natuurlijk....maar zo blijf ik het tenminste positief inzien Bloos Clown
Ik was dus in hotel volendam om even te lunchen tijdens het werk door..ga ik naar het toilet en wat vind ik daar?....een peper en zoutstel!!!!! (er was een bruiloft geweest daar)
Zoiets gaven wij vroeger altijd aan mensen die voor het eerst een woning hadden (eigenlijk samenwonen maja)

Ik zie het als een positief voorteken Tong uitsteken
dat ik straks dat mooie stelletje maar in mijn "eigen" keukentje mag zetten Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:27

Geen dank hoor,als jij wild rose los zet mag Zirano daar ook rustig bij hoor.Heel veel succes vanmiddag,we gaan duimen dat jouw peper en zoutstel in jouw kast mag komen staan.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:03

Azzaro schreef:
haha wilde het net zeggen ellen!
@ SHir: Ja bobje was er vanaf gevallen dat kwam door Larmy die had weer eens zijn rare bui! Maar ze had zich niet echt bezeerd en Missie was niet weggerend die bleef bij haar Haha!

Arme Bob. Gelukkig maar dat ze zich niet zo heeft bezeerd! Lief toch he die Missie, gewoon bij haar blijven Pling

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:38

jaa heel erg lief Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:39

Owjaa esther hoe heet dat nr van Bad Boys want ik kan hem niet vinden

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:10

hmm het is niet erg druk hier he:o

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:34

Nee niet echt.
Maar ik zat bij de kapper dwz die was bij mij en was met mijn haar bezig hihi.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:56

haha nee dan kan je niks typen he!

Ben benieuwwd hoe het bij dat huis was waar naadje ging kijken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:57

Ik heb het koud,ik heb het koud,ik heb het koud.Het net pvd een tijd bij de garage gestaan is mijn auto nog niet klaar.Telefoon ligt in de auto en die mag ik niet pakken,eddy staat nog bij de garage.Hij stond daar vanmorgen al om 5 uur voor de deur zijn ze pas vanmiddag om 4 uur begonnen en ik moet moergen een auto hebben.KNUDDE.Geen id of ik vanavond naar mijn kereltje kan.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 19:01

oww oliebol marjan! Dat is echt balen! Hopen dat je die auto dus terug krijgt!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 19:37

Wat een gezeik Marjan! Zo banketstaaf om pas zo laat met je auto te beginnen zeg terwijl je er al voor zonsopgang was.....
Denk je dat je m morgen nog niet hebt of wel?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 19:48

Ik heb hem net terug,Blijkt dat er een maand geleden is er een reparatie van meer dan 2000 euro geweest er een krom(nieuw)spruitstuk in is gezet.Dus gaat mijn garage contact opnemen met de Opel voor een nieuwe.De oude zit er momenteel op en daar kan ik ook even mee rijden alleen hij zuipt benzine.En dan maar weer afwachten tot de volgende reparatie(ben ik hem weer een dag kwijt)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:02

Lekker dan zeg! Weet je waar je voor werkt Mar.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:48

Azzaro schreef:
Owjaa esther hoe heet dat nr van Bad Boys want ik kan hem niet vinden

Stuur me anders per PM even je mail adres, dan stuur ik het naar je door.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:26

Wat is het rustig hier,allemaal voetbal kijkers?? Bij Taams was het ook al rustig.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 23:39

Voetbal? neuh, doen we niet aan! Haha!
sjemig, wat is het alweer laat!

Nou, Nadine heeft nu ook een zadel, dankzij mij Haha! Haha!
Ik zag hier op bokt een boomloos (barefoot) Nevada. precies wat zij zoekt! Nadine zelf zit in Oenkerk (met school) dus gelijk sms gestuurd enzo. Telefoonummers uitgewisseld, blijkt de eigenaar van dat zadel daar in de buurt te wonen! (Friesland) Dus die heeft het daar gelijk heen gebracht, en voila, klaar. Nu het paard nog naar N-H. Haha!
Zondag gaat ze mee naar Bella. Neemt ze het zadel mee. Dus als jullie mij op een westernzadel zien zitten.... niet denken dat ik de dressuur opgegeven heb! hahaha (alhoewel, na mijn les van vanavond...)
Nee hoor, dat ging best goed, maar oh, wat HAD ze een haast! Het scheur-ijzer Haha!

Balen Marjan, van je auto! Die dingen moeten ook gewoon werken vind ik. Geen gezeur, gewoon karren met die dingen. Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 05:40

He he eindelijk gewone vrouwen die ook niet aan voetbal doen.Lukt het oefenen dames??
Els mag Zirano gewoon los met Dancer??tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan vanwege het pootje.
Ja als jullie een rammelbak het erf op horen rijden dan ben ik het.
Nu maar afwachten wanneer het nieuwe spruitstuk er is.
Afijn hier de weersverwachtingen.het flink afgekoeld; de temperatuur ligt nu tussen 3 en 7 graden en dan bedoel ik 'smorgens om half 4 Er kan nog een enkele mistbank ontstaan. Verder schijnt de zon vandaag af en toe en het blijft droog. De maximumtemperatuur ligt rond 11 graden. (lees ik ook maar ergens anders hoor,dus niet bij mij komen als het niet zo is)In het weekeinde is het nat met veel wind en is het vrij zacht met maxima rond 11 graden.

Opgesteld vrijdag 10 november 2006 05:22.
Joepie het is alweer vrijdag bijna weekend dus dames en heren werkze en tot straks.en voor de nachtwerkers welterusten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 07:47

hallo mensen!

even een berichtje van een taamser die niet kan pitten omdat haar hoofd op hol is geslagen Ziek

ben dus bij het huis wezen kijken.........ik ben er niet positief over Verdrietig
de aankomst zei mij voldoende...de gang van zaken...
ik ben een persoon van aankomst,handje schudden voorstellen,2 a 3 woordjes en dan hup aan de zaken toe..
ik kwam aan en ze liep weg....ik moest haar soortemet achterna lopen (theemuts)
(ik mag het niet zeggen maar in hun cultuur blijkbaar normaal en daar heb ik geen acceptatie voor)
ze was niet duidelijk en legde niks uit,ik moest haar overal om vragen en ze leek me bloedzenuwachtig te zijn,recht in me ogen kijken deed ze niet en dan vertrouw ik mensen dus niet zo zo..snappie?
dan het huis zelf.......ik wist wel dat het klein zou zijn maar zo'n kippenhokje als dit had ik nooit kunnen denken...
uitgerekend in mijn hoofd kwa electra,inboedel en derg kosten dan nog verdient ze gewoonweg aan me!
en de mededeling dat het voor een half jaar is en daarna wel verder te zien is maar dat ze zeker binnen een jaar afstand doet van de woning..tja zetten het hele beeld niet zo positief neer
maar goed iedereen verdient een overdenking toch? nou er was dus nog 1 kijker en ze zou me 's avonds laten weten wie ze zou kiezen.....uhm tja..niet dus want ik heb niks meer gehoord..(of ben ik te voorbarig?)

afijn ..nu komt het ..
kom ik daarna even thuis om spullen te pakken...loop ik recht in de armen van mijn moeder...een confrontatie onvermijdelijk...
in het begin veel geschreeuw en verwijt...maar daarna eindelijk eens het hoge woord eruit
iets wat ik nooit meer verwacht had.....dingen die ik mijn hele leven nog niet heb kunnen zeggen maar al jaren mee krop heb ik kunnen zeggen....ik heb haar duidelijk vermeld de intresse en liefde te missen die ik wel van mijn vader kreeg maar nooit van haar....
en zo zijn er 3 zware en emotionele uren aan gepraat voorbij gegaan.....een gesprek waarin mijn moeder voor het eerst sinds jaren eens emotie toonde en in woorden uitdrukte,werkelijk om mij te geven en mij dus niet kwijt te willen......
zelfs huilend maakte ze mij kenbaar mij niet te willen laten gaan naar een ander huis bang dat ze me nooit meer zal zien aangezien de status waarin we verkeren....

de vraag en aanbod van haar kant om alstublieft te blijven en er samen aan te werken en het dus nog 1 kans te geven....en er is ook zoveel gezegd nu ineens....

ben dus nu behoorlijk in de war geraakt en loop contineu met de vraag in mijn hoofd...."wat is wijsheid? "

wat als het weer fout gaat? en zoiets heel je niet in een week...dat heeft tijd nodig...trek ik dat? of moet ik toch gewoon weg gaan?

moeilijk moeilijk......

sorry voor het lange verhaal.....maar moest het even kwijt Bloos

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:18

Ook weer even een berichtje van mij.

Jeetje Natas! Dat is echt een heel verhaal.
Moeilijk situatie zo.. Het is zolang elke keer fout gegaan.
Maar aan de andere kant, door wat jij laatst gezegd hebt is ze dus toch gaan nadenken! En dat is dan enigsinds wel weer posititef.
Ik denk dat de keus bij jou ligt of je haar nog een kans geeft of niet. Dat kunnen wij geen van allen voor je beslissen.
In ieder geval wel goed dat er nu eindelijk "goed" gepraat is.
Tuurlijk zal het heel lang duren voordat het allemaal weer beter zal gaan, maar dus ook aan jou om te beslissen of dat het waard is of niet.
Moeilijk hoor! Ach gut

Marjan; klote van je auto zeg! Lekker dan. En ik doe helaas wel aan voetbal Tong uitsteken Niet super fanatiek. Maar ajax wel natuurlijk. Het meest actief ben ik tijdens EK en WK. haha

Shir; hoe gaat t met je moeder nu?

Ik ben gister eindelijk geslaags voor mijn theorie! Go jij! Go jij!
Alsnog toch wel beetje fijn verjaardagskado. Ben blij dat ik daar vanaf ben nu.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:42

Daan, gefeliciteerd!! Haha! Haha!

Natasha: Ik kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van Daan hierboven. Het zal toch jouw beslissing zijn, niemand van ons kan zich PRECIES in de situatie voorstellen..
Zo van de buitenkant zou IK denk ik haar nog een kans geven, maar dat komt omdat ik altijd een fantastische moeder gehad heb.. Ik kan het mij dus niet zo goed voorstellen, jouw situatie.
Wel positief dat je een 'goed' gesprek met haar gehad heb. Denk er gewoon nog even over na, voor je een beslissing neemt... sterkte in elk geval!! Ach gut

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:49

Morning ladies!

Ik heb een humeur om op te schieten vandaag (en gisteren)... echt alles maar dan ook alles ging/gaat fout Scheve mond Ik voel me nu ook al misselijk worden dus ben bang dat ik ook nog ziek word Scheve mond Mijn internet is thuis stuk dus mijn moeder is zo lief om vanmiddag tussen 12 en 18.00 uur bij mij thuis te wachten op de storingsdienst van UPC, anders had ik daar ook nog vrij voor moeten nemen.

Hoordde gisteren dat ze vanaf maandag de Haal gaan asfalteren Scheve mond en dan fijn overdag in plaats van 's nachts Boos! Maandag komt de veearts voor Omar's tanden dus ik moet er echt bij kunnen en de veearts ook natuurlijk. Het kan toch niet zijn dat ze de hele Haal gaan afzetten Verward Ik moet maandag, jij dus ook Pauline, naar Piet bellen om te vragen vanaf welke kant ik naar Taams kan rijden. Ze schijnen aan de kant van Landsmeer te beginnen met asfalteren! De hele week trekken ze daarvoor uit en tot 6 uur 's avonds zijn ze ermee bezig.!

Daan nogmaal gefeleciteerd met het halen van je theorie examen Clown Go jij! Go jij!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:08

Zirano schreef:
De laatste keer was een ramp en is hij totaal plat gespoten,nu wil ik kijken of een beetje sedalin hem het laatste beetje vertrouwen terug geeft.Ik bespreek het eerst even met Luc,misschien adviseerd hij ook wel om met een tweepaardstrailer te gaan en er een ander bij te zetten.Ik heb nu nog twee weken om hem alles te leren en het vertrouwen terug te geven

Ik heb nog een paar spuiten tranquigel liggen van Omar, die hij absoluut nooit meer mag innemen. De datum is nog goed! Roep maar en dan krijg je ze van me!

Fijn dat Zirano weer makkelijk de trailer opliep!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:27

Azzaro schreef:
haha wilde het net zeggen ellen!
@ SHir: Ja bobje was er vanaf gevallen dat kwam door Larmy die had weer eens zijn rare bui! Maar ze had zich niet echt bezeerd en Missie was niet weggerend die bleef bij haar Haha!

Gelukkig maar dat ze zich niet bezeerd heeft! Braaf Misje dat hij bij haar bleef Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:35

Bren wat stinkmodder van Pas, hoop dat ze snel beter loopt.

Natas wat een verhaal zeg... ik moet zeggen dat het ook wel weer positief is! Wel een opluchting toch dat je er nu alles uitgegooid hebt en je moeder er ook voor openstond en eigelijk best schrok door wat je zei. Het is toch je moeder! Ik zou het toch nog een kans geven en als iets je niet zint dat meteen tegen haar te zeggen.

Dat huis zo ik idd maar niet doen, dat klinkt niet betrouwbaar!