Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jou ken ik wel
en goldie. maar jij hebt toch nog nooit op urnie gerede?
Heb lang niet op Otis gereden, moet ik maar weer is doen
Maar hoop dat ik maandag weer op Urnie mag
hij is zo lief 

ik probeer het gewoon
Callista wil ik liever niet opgeven, denk niet dat dat zo'n succes wordt... de enige die ik mag opgeven en die ik ken is Otis! Als we Tosca even buiten beschouwing laten... Hoop heeeeel erg dat ik op Otis mag voor de proefjes! Urnie heb ik opgegeven omdat ik hem zo gaaf vind, kleine paarden en pony's vind ik veel leuker dan van die grote. Paarden als Tosca vind ik zo hoog! Op een kleinere zit ik veel meer op m'n gemak... de coolste paarden van de manege vind ik Leandra en Aladar! En nou is er eindelijk een fjord mag ik er niet op omdat Kelsey 'm altijd heeft! Ik wil ook in een ponyles! Maarrrrrrrrr... voor degenen die het nog niet wisten: volgende week heb ik een proefles bij een stal waar ze alleen maar IJslanders hebben! Dat is de stal waar Bjarni geboren is. Lekker tolten!AnnemiekvM schreef:Nixie is ook heel fijn met wedstrijden!! En Armani niet te vergeten. Jolinde gaat hard, maar proberen kan altijd.
Succes met bedenken op wie jullie willen!
hestejente schreef:@ Anneke: wil je echt F8 gaan rijden met Volanda? Is dat niet een beetje hoog gegrepen voor haar? Misschien dat ze beter eerst een lager proefje kan lopen? Met mij ofzo! (geintje)
hestejente schreef:Whoa, tijd dat ik even reageer! Anneke, ben jij degene die op maandag in de les van Roos altijd op Volanda rijdt tegenwoordig? Want dan weet ik wel wie jij bent! Ben ook erg benieuwd waar ik af ben, wie zei dat nou net? En wie is Madieke? Jeetje, denk je dat je er bij hoort gebruiken jullie nog allemaal geheimtaal![]()
Heb inderdaad nog nooit op Urnie gereden Kels, maar ook niet op Argentina. Op La Morka mag ik niet, daar heb ik de vorige twee proefjes op gereden. Ik heb nog niet op zo veel verschillende paarden gereden, alleen Otis, Callista, La Morka, Nivoletta en Tosca. En Ida en Final dan. Als ik Chester aanvraag kom ik er niet op en net de dag nadat ik dacht "hee, misschien is Argentina wel wat voor mij" wordt ze kreupelCallista wil ik liever niet opgeven, denk niet dat dat zo'n succes wordt... de enige die ik mag opgeven en die ik ken is Otis! Als we Tosca even buiten beschouwing laten... Hoop heeeeel erg dat ik op Otis mag voor de proefjes! Urnie heb ik opgegeven omdat ik hem zo gaaf vind, kleine paarden en pony's vind ik veel leuker dan van die grote. Paarden als Tosca vind ik zo hoog! Op een kleinere zit ik veel meer op m'n gemak... de coolste paarden van de manege vind ik Leandra en Aladar! En nou is er eindelijk een fjord mag ik er niet op omdat Kelsey 'm altijd heeft! Ik wil ook in een ponyles! Maarrrrrrrrr... voor degenen die het nog niet wisten: volgende week heb ik een proefles bij een stal waar ze alleen maar IJslanders hebben! Dat is de stal waar Bjarni geboren is. Lekker tolten!
O ja, Roos, heel soms krijg ik last van een spieraanhechting in mijn bekken als ik rijd. Niet op elk paard en ook niet elke keer als ik op zo'n paard zit. Op Tosca had ik er voor het eerst sinds ik weer rijd weer last van. Daarom wilde ik eraf. Het deed zeer! Ik mag ook niet trampolinespringen bijvoorbeeld omdat 't dan ook zeer doet.
ik heb ook wel een idee wie jij bent. heb ik jou toevallig ook niet op hyves?? _Roosmarijn_ schreef:Welkom terug Anneke!!![]()
De les was gisteren echt heel leuk, jammer dat je er niet bij was.
wat is er nou allemaal gebeurd dan en wat hebben jullie gedaan? rijd er hier toevallig iemand op dinsdag om 8 uur? dan moet ik namelijk inhalen..
En natuuuurlijk kom je steeds hoger
maar aan de andere kant: zo'n proefje rijd je maar 5 keer per jaar. Tegen de tijd dat je F10 ofzo rijdt is Volanda vast al meer gewend en kan je haar wel aanvragen. Ze kan de oefeningen ooit wel heel goed denk ik want ze beweegt super. Maar ik denk ook dat ze daar nu nog niet aan toe is. Stel je voor dat ze schrikt ofzo en dat ze de proefjes voortaan altijd eng vindt? Heb je het er met Ingrid over gehad?
Zal je vanmiddag even toevoegen, moet zometeen weer werken. Ik rijd pas sinds kort bij Hagenauwe (sinds augustus) en ehh... tja, de laatste keer dat jij er was op maandag mocht ik op Otis. Misschien weet je ineens wie ik ben als ik je zeg dat ik steeds maar zo loop te zeuren dat ik ook zo graag es op Urnie wil?
oooooo leuk tegen andere paardjes op botsen
en ze is nogal sterk en dat houd je niet makkelijk tegen. ) dus ik weet het nog niet. ik wil dr niet iets laten doen dat te hoog gegrepen is voor der. en aan de andere kant. ik heb het er best voor over dat het een keertje niet goed gaat. gewoon voor het proberen. wat mij betreft hebben we dan 170 punten maar dan hebben we het in iedere geval geprobeert en weet ik waar ik kwa wedstrijden nog met dr aan moet werken. wat ik ook kan doen is vragen aan ingrid of ik een keertje een laag proefje kan rijden om te kijken hoe volanda dat doet... ik weet niet of dat wat is. ? 

nou dan zie ik je dan wel!

inhaalles. 
heb er 2 keer nu opgezete.. weet niet wat jij altijd vind
dus ik wil nog vaker op m, hij is zo lief
haha