wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LieZ_Horses

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:04

Ja echt raar. En dan koopt later iemand die pony van bokt en dan gaat ze die ook helemaal af lopen zeuren!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:14

eej pauline Tong uitsteken jou ken ik wel Lachen
Ik rijd de wedstrijd op 16 december, kan de 9e niet. Ik heb ook otis en urnie opgegeven haha Tong uitsteken en goldie. maar jij hebt toch nog nooit op urnie gerede? Tong uitsteken

Maandag eindelijk weer paardrijden in me eigen les Haha! Heb lang niet op Otis gereden, moet ik maar weer is doen Lachen Maar hoop dat ik maandag weer op Urnie mag Haha! hij is zo lief Lachen

Maar voordat het eindelijk maandag is heb ik eerst morgen nog een inhaalles.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:21

9 is tog oneven of niet?

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:23

ja, 9 december is oneven proefjes. Knipoog

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:25

Oke dan doe ik de 9e mee

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:50

Ik moet de 15e doe f8. zit nog te twijfelen of ik volanda zal doen. ze moet nog zo veel leren!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:54

Ik vindt dat je der gewoon moet opgeven An! Pech als het een keertje niet lukt als je maar gewoon je best doet en als de jury dat ziet! ooh en blijven lachen dan komt het vast wel goed!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:59

wat er ook gebeurd altijd blijven lachen Tong uitsteken ik probeer het gewoon Lachen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:24

Whoa, tijd dat ik even reageer! Anneke, ben jij degene die op maandag in de les van Roos altijd op Volanda rijdt tegenwoordig? Want dan weet ik wel wie jij bent! Ben ook erg benieuwd waar ik af ben, wie zei dat nou net? En wie is Madieke? Jeetje, denk je dat je er bij hoort gebruiken jullie nog allemaal geheimtaal Knipoog

Heb inderdaad nog nooit op Urnie gereden Kels, maar ook niet op Argentina. Op La Morka mag ik niet, daar heb ik de vorige twee proefjes op gereden. Ik heb nog niet op zo veel verschillende paarden gereden, alleen Otis, Callista, La Morka, Nivoletta en Tosca. En Ida en Final dan. Als ik Chester aanvraag kom ik er niet op en net de dag nadat ik dacht "hee, misschien is Argentina wel wat voor mij" wordt ze kreupel Verdrietig Callista wil ik liever niet opgeven, denk niet dat dat zo'n succes wordt... de enige die ik mag opgeven en die ik ken is Otis! Als we Tosca even buiten beschouwing laten... Hoop heeeeel erg dat ik op Otis mag voor de proefjes! Urnie heb ik opgegeven omdat ik hem zo gaaf vind, kleine paarden en pony's vind ik veel leuker dan van die grote. Paarden als Tosca vind ik zo hoog! Op een kleinere zit ik veel meer op m'n gemak... de coolste paarden van de manege vind ik Leandra en Aladar! En nou is er eindelijk een fjord mag ik er niet op omdat Kelsey 'm altijd heeft! Ik wil ook in een ponyles! Maarrrrrrrrr... voor degenen die het nog niet wisten: volgende week heb ik een proefles bij een stal waar ze alleen maar IJslanders hebben! Dat is de stal waar Bjarni geboren is. Lekker tolten!

O ja, Roos, heel soms krijg ik last van een spieraanhechting in mijn bekken als ik rijd. Niet op elk paard en ook niet elke keer als ik op zo'n paard zit. Op Tosca had ik er voor het eerst sinds ik weer rijd weer last van. Daarom wilde ik eraf. Het deed zeer! Ik mag ook niet trampolinespringen bijvoorbeeld omdat 't dan ook zeer doet.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:26

@ Anneke: wil je echt F8 gaan rijden met Volanda? Is dat niet een beetje hoog gegrepen voor haar? Misschien dat ze beter eerst een lager proefje kan lopen? Met mij ofzo! (geintje)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:32

AnnemiekvM schreef:
Nixie is ook heel fijn met wedstrijden!! En Armani niet te vergeten. Jolinde gaat hard, maar proberen kan altijd.

Succes met bedenken op wie jullie willen!

Oooooww... tja, als ik van de paarden die ik kan en wil opgeven er maar eentje ken... maar denk je dat ik zomaar het proefje zou kunnen rijden met Nixie Annemiek? En waar moet ik bij haar dan speciaal op letten?

@ Roos: Ik wil ook wel dat Annemiek mij helpt! Maar liever niet met Lady Haha!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 09:11

@ hestejente : Nixie kan je prima ''zomaar'' opgeven. Ontzettend lief, braaf en makkelijk stuurbaar paard.

Enne, Lady is anders wel het leukste, liefste, mooiste enz. enz. paard van stal hoor!!! Nors opkijken Haha!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:42

hestejente schreef:
@ Anneke: wil je echt F8 gaan rijden met Volanda? Is dat niet een beetje hoog gegrepen voor haar? Misschien dat ze beter eerst een lager proefje kan lopen? Met mij ofzo! (geintje)

jaa idd. daar zat ik ook al aan te denken. wil haar niet iets laten doen dat te moeilijk voor dr is... ik zit dus erg te twijfelen. maaar hoe hoger ik kom hoe moelijker het word en hoe moeilijker het word om het nog op volanda te doen. ... wat zeggen julliee???

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:30

hestejente schreef:
Whoa, tijd dat ik even reageer! Anneke, ben jij degene die op maandag in de les van Roos altijd op Volanda rijdt tegenwoordig? Want dan weet ik wel wie jij bent! Ben ook erg benieuwd waar ik af ben, wie zei dat nou net? En wie is Madieke? Jeetje, denk je dat je er bij hoort gebruiken jullie nog allemaal geheimtaal Knipoog

Heb inderdaad nog nooit op Urnie gereden Kels, maar ook niet op Argentina. Op La Morka mag ik niet, daar heb ik de vorige twee proefjes op gereden. Ik heb nog niet op zo veel verschillende paarden gereden, alleen Otis, Callista, La Morka, Nivoletta en Tosca. En Ida en Final dan. Als ik Chester aanvraag kom ik er niet op en net de dag nadat ik dacht "hee, misschien is Argentina wel wat voor mij" wordt ze kreupel Verdrietig Callista wil ik liever niet opgeven, denk niet dat dat zo'n succes wordt... de enige die ik mag opgeven en die ik ken is Otis! Als we Tosca even buiten beschouwing laten... Hoop heeeeel erg dat ik op Otis mag voor de proefjes! Urnie heb ik opgegeven omdat ik hem zo gaaf vind, kleine paarden en pony's vind ik veel leuker dan van die grote. Paarden als Tosca vind ik zo hoog! Op een kleinere zit ik veel meer op m'n gemak... de coolste paarden van de manege vind ik Leandra en Aladar! En nou is er eindelijk een fjord mag ik er niet op omdat Kelsey 'm altijd heeft! Ik wil ook in een ponyles! Maarrrrrrrrr... voor degenen die het nog niet wisten: volgende week heb ik een proefles bij een stal waar ze alleen maar IJslanders hebben! Dat is de stal waar Bjarni geboren is. Lekker tolten!

O ja, Roos, heel soms krijg ik last van een spieraanhechting in mijn bekken als ik rijd. Niet op elk paard en ook niet elke keer als ik op zo'n paard zit. Op Tosca had ik er voor het eerst sinds ik weer rijd weer last van. Daarom wilde ik eraf. Het deed zeer! Ik mag ook niet trampolinespringen bijvoorbeeld omdat 't dan ook zeer doet.

ik ben idd die anneke Knipoog ik heb ook wel een idee wie jij bent. heb ik jou toevallig ook niet op hyves??

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:33

_Roosmarijn_ schreef:
Welkom terug Anneke!! Lachen
De les was gisteren echt heel leuk, jammer dat je er niet bij was.

oooowww ik kan er echt zoo niet tegen om lessen te missen Tong uitsteken wat is er nou allemaal gebeurd dan en wat hebben jullie gedaan? rijd er hier toevallig iemand op dinsdag om 8 uur? dan moet ik namelijk inhalen..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:41

@ Anneke: Kijk, volanda is er nog maar net. En ze heeft nog nooit megedaan met de proefjes. Daarom is het misschien voor haar heel moeilijk om meteen F8 te lopen ook al kent ze jou natuurlijk best goed al. Vorige week heb ik gezien hoe jij probeerde om een volte te galopperen en ik denk dat het voor Volanda handiger is als ze de oefeningen die in het proefje zitten eerst helemaal goed kan in de gewone les. Ze is nog zo jong dat je heus nog wel de tijd krijgt om met haar de proefjes te rijden Ja En natuuuurlijk kom je steeds hoger Haha! maar aan de andere kant: zo'n proefje rijd je maar 5 keer per jaar. Tegen de tijd dat je F10 ofzo rijdt is Volanda vast al meer gewend en kan je haar wel aanvragen. Ze kan de oefeningen ooit wel heel goed denk ik want ze beweegt super. Maar ik denk ook dat ze daar nu nog niet aan toe is. Stel je voor dat ze schrikt ofzo en dat ze de proefjes voortaan altijd eng vindt? Heb je het er met Ingrid over gehad?

Ik heb jou nog niet op hyves en jij mij dus ook nog niet Haha! Zal je vanmiddag even toevoegen, moet zometeen weer werken. Ik rijd pas sinds kort bij Hagenauwe (sinds augustus) en ehh... tja, de laatste keer dat jij er was op maandag mocht ik op Otis. Misschien weet je ineens wie ik ben als ik je zeg dat ik steeds maar zo loop te zeuren dat ik ook zo graag es op Urnie wil?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:09

jaa idd. het ging me dan nog vooral om de voltes in galop . (al kan ze die wel. dat doet ze normaal ook wel. alleen deze keer dacht ze Tong uitsteken oooooo leuk tegen andere paardjes op botsen Tong uitsteken en ze is nogal sterk en dat houd je niet makkelijk tegen. ) dus ik weet het nog niet. ik wil dr niet iets laten doen dat te hoog gegrepen is voor der. en aan de andere kant. ik heb het er best voor over dat het een keertje niet goed gaat. gewoon voor het proberen. wat mij betreft hebben we dan 170 punten maar dan hebben we het in iedere geval geprobeert en weet ik waar ik kwa wedstrijden nog met dr aan moet werken. wat ik ook kan doen is vragen aan ingrid of ik een keertje een laag proefje kan rijden om te kijken hoe volanda dat doet... ik weet niet of dat wat is. ?
en anders moet ik even kiezen op welke paard/pony ik m dan gaa doen. suggesties?

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 15:21

Anneke de les op dinsdag na mij rijden meer grotere mensen in Knipoog
veel succes dan! ik zie je vast wel Tong uitsteken

nog iemand rijden vandaag?

morgen gaan we naar duitsland en zondag weer terug.. dus ik zet vast vanavond nog een berichtje neer en dan word het maar weer bijlezen zondag Tong uitsteken

gr. Tessa

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 15:47

ok Knipoog nou dan zie ik je dan wel!
wat gaaan jullie doen dan in duitsland? gewoon een weekendje?

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:22

ja bij me nicht.. ze had in september nog een jongetje gekregen en die kunnen we anders pas weer met kerst zien en we zijn wel benieuwd Knipoog Tong uitsteken

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:23

Naar me nicht! Knipoog

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:29

Leuk!!Ik geef denk ik Tosca op als laatste!!!Dat doe ik ik doe Chester, Femke, Tosca!Ik rijd echt nooit op wie paarden maar toch!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:45

whahah Tong uitsteken
Rijd je vaak op Tosca?
Ik heb er maar 1 galopsles op gereden. Maar dat was rond 4.5 jaar geleden en was ik nog veel te klein voor hem en moest ik de andere galopslessen op Belle doen en ook 1 op Binky en toen ben ik er ook 2 keer afgevallen Tong uitsteken

Op wie hadden julie beginnersles?
Ik allemaal wel op Marcus Haha!

gr. Tessa

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:02

Ja ik ga vanavond rijden Lachen inhaalles. Tong uitsteken
@pauline: wat een verhalen schrijf jij haha! En ik zit niet 'altijd' op urnie hoor Tong uitsteken heb er 2 keer nu opgezete.. weet niet wat jij altijd vind Knipoog dus ik wil nog vaker op m, hij is zo lief Lachen haha Tong uitsteken

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:27

ik heb ook een keer op Urnie gereden. De 1e keer dus. Het is echt een sgatje!
Volgens mij loopt ze nu wel een stuk rustiger. Want toen was ze echt heel erg snel Tong uitsteken

gr. Tessa