Even een vraagje van mij. Hoe werkt het momenteel op Moleneind? Koop je een 10 rittenkaart en hoelang kun je die gebruiken? Of betaal je gewoon bijvoorbeeld per kwartaal en moet je iedere week komen? Ik kan namelijk vanwege gezondheidsproblemen wellicht niet iedere week komen. Weten jullie de prijzen ook? En zijn er volwassenenlessen?
Hoi loes. Je betaalt bij ons per les. Een volwassene betaalt hiervoor 14 euro. Er zijn speciale lessen voor volwassenen welke ook nog naar niveau zijn ingedeeld. Er zijn vaker mensen die niet elke week kunnen komen, dit is mogelijk in overleg. Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel!
Okay, dat klinkt goed... Wel wat duur, maar goed dat is paardrijden gewoon ! Met hoeveel man rijd je ongeveer in de les en wat gebeurd er in de lessen, alleen dressuur of ook andere dingen?
Je rijdt met zon 6-8 man in de les. Eigenlijk verschilt het nogal per les. Wij rijden met 5 terwijl ze op een donderdagles met 8 of 9 rijden. Je doet verschillende dingen, voornamelijk dressuur. Het ligt moet ik eerlijk zijn wel een beetje aan je instructrice. Springen word iets minder vaak gedaan tegenwoordig ivm de splinternieuwe bodem in een van de bakken de lessen zijn wel erg gezellig, er is gelukkig wel altijd plek voor een lolletje, maar tegelijk ben je toch serieus met rijden bezig. 14 euro is inderdaad wat prijzig, maar wat je zegt, paardrijden is nou eenmaal niet goedkoop. Helaas, haha
Ik ga ze maandag eens even bellen voor een proeflesje af te spreken. Ik neem aan dat dat mogelijk is? En kun je een cap lenen? Ik weet nl nog niet of het met mijn gezondheid allemaal gaat werken en om dan voor een proefles meteen een cap aan te schaffen?
Die hebben we gelukkig in de aanbieding sinds de overname van bijna een jaar geleden zijn er wat nieuwe paarden bijgekomen, maar we hebben nog steeds 4 ouwe trouwe paarden die al heeeeel lang in t vak zitten :p
Haha naja hoeft niet perse hoor. Ik heb 8 jaar bij t Halster gereden en daarna nog wat verzorgpaarden gereden enzo. Maar nu al een jaar of 6 niet echt gereden. Ik denk dus dat het wel moet lukken !
Robin is inderdaad verkocht.. Het is nog niet bekend wanneer hij weggaat, de nieuwe eigenaar heeft nog geen plaats.. ´t zit me echt niet mee meiden. Word geen onderlinge voor mij.