Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maarja vorige keer dat ik er was, waren we met zn 5en in één auto en das ook gelukt toen.
.xManon_ schreef:Maarja vorige keer dat ik er was, waren we met zn 5en in één auto en das ook gelukt toen.
moet je wel grote auto hebben of niet ?
5 mensen & spullen voor alle5, dan moet je wel echt een vrachtwagen hebben..
en ik heb verder nog een donkerblauwe broek met leren zit gekocht + nieuwe cap + 2 sokken
oh oh oh wat erg. Ik zat op Ragebol en Sophie op Flora (die heb jij ook gezien Taan, toen dat kleine meisje erop ging rijden in de bak) We gingen met die 2 shetjes naar buiten, we hadden echt buikpijn van t lachen
zo erg, Ragebol wilde maar niet stoppen of in stap en Flora wilde maar niet aandraven, dus ging echt lekker
En toen gingen we op zo`n grasveldje racen met de shetjes, geen gezicht natuurlijk
Maar was wel heel leuk!
..
! Yay!
... in de middag dan.

Dus dat kan je t beste zo houden toch?
(die ik al eerder heb gezien maar wat maakt t uit
)
.
maar ja moet werken, dus misschien kom ik maar is een weekendje buurten. Heb lichtelijk last van afkickverschijnselen en heimwee.
Fijn dat t goed gaat met Mio 
ze had namelijk shabrakjes gekocht, standaard donkerblauw en mosgroen voor 4 euro (kruidvat
) en die stonden zo luxe met die schapenbont onderlegger
zag dr dus lekker sjiek uit
Toen hebben we ff samen met haar zusje Eva kluisje opgeruimd (was een en al halsters en nog meer rotzooi) Daarna wilde Sophie weer op de shetjes gaan rijden en van de eigenaar vonden t weer prima
oh god, daar gingen we weer hoor. Ik weer op Ragebol en zij weer op Flora (die met Eva samen afwisselde). Weer heel wat gelachen op die dwergjes, lekker richting de plassen/strand gereden. En gingen dit keer in galop
nah, ik dacht dat ik dood ging op dat kleine mormel hihi, galopperen richting t grasveldje, hoofd opeens omlaag en ik lag dr al bijna naast
(gelukkig dat ze zo klein zijn he?) Al die mensen met die honden op t strand ons helemaal uitlachen 

. Toen Carmen nog shetjes leasde, had ze een keer een shet Esmee (best wel grote shet). Gingen we een keer rijden in de bak (was nat
). Zij stond bij A of C (weet niet meer) en ik zat op Esmee. Ik had zo een tijdje gereden, zegt ze zo dat ik bij A of C (naar haar dus) moest afwenden, dat beest gaat keihard in galop over de A-C lijn,
). Uiteindelijk wel eraf 'gegleden' in de plas. Beest draaft nog steeds vrolijk door.