Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xEsther

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:40

Oke dus jouw vriendin komt met een eigen paard? leuk zeg Lachen

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:46

wojoo, weer een nieuwe pagina!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! OK dan! OK dan! Gestoord

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:48

Of niet..

We gaan haaaaard Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:55

ik heb je pm gelezen, poeh

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:27

Ik neem ook altijd heeel veel mee. Volgens mij gaat dat amper passen met de tassen en alles van mij er bij. Maar ik kijk wel ff maar zó erg zal het toch niet zijn mag ik hopen.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:44

Anders rijden jullie maar 2x heen en weer. Tong uitsteken

Ik heb zo'n knuffel, n paard, die sleep ik ook mee. Vork
Dat ding wordt gebruikt als kussen bij mij, slaap altijd op zn hals. Tong uitsteken Maarja vorige keer dat ik er was, waren we met zn 5en in één auto en das ook gelukt toen.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:26

Aaah schattig Cool.

xManon_ schreef:
Maarja vorige keer dat ik er was, waren we met zn 5en in één auto en das ook gelukt toen.

Echt met al die spullen Bloos! moet je wel grote auto hebben of niet ?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:02

Er zaten 5 mensen in, maar er waren maar 2 mensen die echt spullen meehadden, dus dat paste allemaal gewoon in de achterbak. Tong uitsteken 5 mensen & spullen voor alle5, dan moet je wel echt een vrachtwagen hebben.. Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:03

Ooooh ja ik dacht al Knipoog

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:04

Ik was met mn ouders erin en meisje waarmee ik toen ging, ging mee en haar moeder ging ook mee. Was eigenlijk wel een mooie oplossing, je bent allebei met je ouders die je kunnen helpen met je spullen enzo, maar je komt wel samen aan.. Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:14

Ik ga vanavond naar de musical van m'n broertje Nagelbijten / Gniffelen

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:51

zoo ben weer terug!
We gingen eerst naar de divoza (samen met Sop) en zijn weer terug gekomen met spullen voor Annika, nieuw halster, singel etc Lachen en ik heb verder nog een donkerblauwe broek met leren zit gekocht + nieuwe cap + 2 sokken Haha!

Daarna zijn we even naar stal gegaan en toen mochten we opeens van de eigenaar van stal op zijn 2 shetjes rijden Nagelbijten / Gniffelen oh oh oh wat erg. Ik zat op Ragebol en Sophie op Flora (die heb jij ook gezien Taan, toen dat kleine meisje erop ging rijden in de bak) We gingen met die 2 shetjes naar buiten, we hadden echt buikpijn van t lachen Tong uitsteken zo erg, Ragebol wilde maar niet stoppen of in stap en Flora wilde maar niet aandraven, dus ging echt lekker Clown En toen gingen we op zo`n grasveldje racen met de shetjes, geen gezicht natuurlijk Tong uitsteken Maar was wel heel leuk!

Morgen ga ik weer naar de divoza krijg ik net te horen Clown ..
Ohja, en a.s donderdag komt Annika al Pling! Yay!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:54

Ik ga morgen naar de musical van een zusje van mijn vriendin uit mijn klas Clown ... in de middag dan.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:17

Zoo, dus jullie zijn geslaagd bij Divoza! Ga je morgen om laarzen te kopen?
Toen ik n nieuwe broek ging kopen, had ik ook gepast met zo'n zitvlak. Wat dit zat vaag op je kont. Tong uitsteken

Lijkt me echt te grappig met die shetjes. Hobbeldebobbel. Tong uitsteken

Zijn jullie er al uit hoe jullie Annika gaan noemen? Dat moet nu wel sneller gebeuren. Knipoog

Hebben ze nog geen vakantie?
Meisje hier verderop had zo'n 2 weken geleden al dr musical.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:38

ik zou geen petries als laarzen kopen.. heb 2 stel gehad met een half jaar laat je mooie laagje leer los aan de binnenkant van de laars.. zo zonde! van de laarzen en je geld want het is niet te repareren.. cavallo's zijn vaak iets minder duur en veel duurzamer, ze hebben mooie modellen en gaan gewoon veel langer mee.. ik zou eerder naar zo'n setje kijken.. maar de keuze is uiteindelijk aan jou natuurlijk:)

en we hebben hier nog geen regen en donder gehad, vandaag uit onze rijspullen gedreven, zo warm!! nu lijkt het dan toch slecht weer te worden het waait behoorlijk en lijkt het te gaan regenen en onweren.. wij wachten vol smart af met een huis vol ponykamp kinderen die film kijken Clown

grutsjes vanuit buinen pk!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:58

haha, ik had vandaag die petries ook gepast en ze zaten idd voor geen meter. Of de kuitmaat was weer te breed, of schoenmaat te klein of weer lengte te lang etc etc. heb in totaal 6 laarzen gepast, pfff. zonder resultaat dus.
daarom was ik ook al van plan cavallo's te proberen, die zien dr erg mooi uit. t enige dat ontbreekt is een p-logotje waardoor t meteen 100 euro goedkoper is. (belachelijk toch?)

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 00:01

We hebben besloten t maar op de naam Annika te houden. T paard is sowieso al 13 jaar gewend aan de naam Annika en luistert er ook t beste naar Lachen Dus dat kan je t beste zo houden toch?

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 00:02

ik weet dat ik op een late tijdstip schrijf, maar zit nu een te leuke dvd te kijken Vork (die ik al eerder heb gezien maar wat maakt t uit Knipoog )

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 07:51

Esther, dan zie ikj o ook. want dat zusje heet Samantha he? Mijn zusje speelt ook in die musical. Vork

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 08:23

Ik ga vrijdag ff met m'n moeder naar de Hyporama voor nieuwe broek, chaps & jodphurs kijken (A).

Gisteravond was ik dus naar de musical van m'n broertje geweest was zooo grappig. Een tijdje terug moest heel z'n klas foto's inleveren van toen ze klein waren en die gingen ze gister ook op zo'n scherm laten zien. M'n broertje had er een toen we op vakantie waren een xtje, in z'n minizwembroekje helemaal onder het zand & vuil. Iedereen ging hélemaal stuk Clown.

Hij heeft nu vakantie, moest ie vandaag om half 9 bij de ortho zijn ROFL

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 17:46

Hoi, Hoi

Zal ook maar weer is posten.
Deze vakantieganger is inmiddels al weer een week terug uit spanje en weer druk aan het werk.
Wil ook naar lc Huilen maar ja moet werken, dus misschien kom ik maar is een weekendje buurten. Heb lichtelijk last van afkickverschijnselen en heimwee.
Volgende week pk op me werk, dus me daar mee gaan vermaken.
Mio gaat alles goed, doet ze best.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:46

@ Mel: ik heb je niet gezien vandaag, t zusje heet Lani geen Samantha Tong uitsteken

Jammer dat je moet werken Fran, zou leuk zijn als je in t weekend kwam van 29 juli Haha! Knipoog Fijn dat t goed gaat met Mio Lachen

Vandaag in de avond belde Sophie me weer op of ik nog ff naar stal kon komen Clown ze had namelijk shabrakjes gekocht, standaard donkerblauw en mosgroen voor 4 euro (kruidvat Tong uitsteken) en die stonden zo luxe met die schapenbont onderlegger Lachen zag dr dus lekker sjiek uit Tong uitsteken Toen hebben we ff samen met haar zusje Eva kluisje opgeruimd (was een en al halsters en nog meer rotzooi) Daarna wilde Sophie weer op de shetjes gaan rijden en van de eigenaar vonden t weer prima Clown oh god, daar gingen we weer hoor. Ik weer op Ragebol en zij weer op Flora (die met Eva samen afwisselde). Weer heel wat gelachen op die dwergjes, lekker richting de plassen/strand gereden. En gingen dit keer in galop Clown nah, ik dacht dat ik dood ging op dat kleine mormel hihi, galopperen richting t grasveldje, hoofd opeens omlaag en ik lag dr al bijna naast Tong uitsteken (gelukkig dat ze zo klein zijn he?) Al die mensen met die honden op t strand ons helemaal uitlachen Nagelbijten / Gniffelen
Morgen ga ik weer naar stal, daarvoor nog ffies naar de divoza. Want ik zou vandaag gaan maar dat ging niet door Knipoog

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 21:25

Donderdag is het al zover he Es ! Spannendddd Hyper!
Ik had idd gehoord dat ze bij de Kruidvat ook sjabrakken hadden voor maar €1,80.

Leuk he die shetjes, kan je láchen Cool. Toen Carmen nog shetjes leasde, had ze een keer een shet Esmee (best wel grote shet). Gingen we een keer rijden in de bak (was nat Huilen van het lachen). Zij stond bij A of C (weet niet meer) en ik zat op Esmee. Ik had zo een tijdje gereden, zegt ze zo dat ik bij A of C (naar haar dus) moest afwenden, dat beest gaat keihard in galop over de A-C lijn,
de singel zat blijkbaar losser ofzo en dat zadel schuift opzij en ik hang er echt een tijdje aan te hobbelen en Carmen kwam gewoon niet meer bij (dan dat ze me ff helpt ofzo Tong uitsteken). Uiteindelijk wel eraf 'gegleden' in de plas. Beest draaft nog steeds vrolijk door.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:27

Ja dat waren die waarsch. ook die van de kruidvat. Ze waren namelijk 75% afgeprijsd dat ze ong 2 euro per stuk kosten zei ze. Dus idd 1,80 zou t wel zijn geweest. Met de shetjes in de bak is t onmogelijk, want als ze eenmaal in draf zitten proberen ze de bak uit te glippen (jeweetwel, bij die hek.. is te hoog waardoor die shetjes onderdoor kunnen rennen.) geen goed idee dus, aangezien wij dan tegen t hek blijven vasthaken Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:31

Ik zie het al voor me.
Nagelbijten / Gniffelen