Hoe jong wordt je?

Gaat de aftakeling reeds beginnen? Of ben je nog niet zo ver op weg?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar aan de andere kant, ik ben praktisch lid van ieder paardenblad in nederland, dus ik lees er wel over 

superlenie schreef:Infomiddag??? * nieuwsgierig*
Over de nieuwe proeven vielliecht?
Of de vogelgriep
Of euh euh euh de kweenie
Maar dat zien we ook eigelijk wel.
boktmeeting dus!)

Tenzij je zou willen dat Bink je huis gaat Jan de Bouvrieen?? whaha nee hoor grapje. Gisteren met Bink op de manege geweest om Lucje buiten te zetten, wat doet Bink : gaat in Luc's stal liggen en zegt: slapen, tsjah en Luc zo'n kop trekken van: ben jij nou helemaaal gek geworden, dit is mijn place hihi. Ik heb ook penny meijse vandandaag gespeeld want ik heb Luc's staart gewassen en zjn voeten, ookal waren die wel wit van het zeewater! En nu ga ik mijn zadel invetten, fanatiek he!! i know, ben trots op mezelf
Ik bendeze week dus drie keer naar het strand geweest en 1 keer gedresuurd op dinsdag, toen viel sas dr nog af! wat ene doos ook he, was wel lachen! En ik geloofde t ook nog dat ze zwanger was, maar ze zat gewoon te fokken whaha. En deedejee was wel super braaf aan t dresuuren, heel goed
en Niekie heeft Lucje uitgestapt, ze vond t natuurlijk best spannend maar t is goed gegaan ( grappie natuurlijk
). verder heeft kim Lucje 2 dagen gedaan en daar weet ik niets van, maar zo te lezen van niekie had ze t er ff warm van. En Annelies zei dat t vet goed ging, dus dan zal t wel! Ik spring wel van de hak op de tak maar dat paardje waar Inge nu op rijdt is echt wel leuk!! Hij was 4 zei ze. ik vond hem een Maverick kleurtje hebben, ik dacht eerst ook dat het hem was whahaa slimmie he, not. Nou fijn weekend nog voor wat rest. doegie!!
Gewoon een mening van iemand die er niet toe doet.
)

jullie wel?
Oke Niekie koffievos, ik vind t een mooi kleurtje iniedergeval, ja en ik vind hem wel wat hebben ook. Oke in mijn ogen kan geen enkel paard natuurlijk tegen lucje op maargoed er zijn ook andere leuke paardjes haha

Met Kimberley en Flair.
)

Had er 6 balken af, maar dat ben ik al helemaal vergeten 
Nu weer wat concoursritme opdoen, het tempo voor volgende week heb ik vandaag iig al even geoefend
(alleen dat is toch iets te vlug voor een dikke 1.20 proef
) 
)
(Schrale troost hè)