Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:11

Joeghei!
Hoe jong wordt je?
Gaat de aftakeling reeds beginnen? Of ben je nog niet zo ver op weg?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:14

Ja, aandacht!
Ik word iets van 23 ofzo.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:21

huh?
Ik dacht 22, maargoed.

Ik kon vandaag dus ook niet naar de infomiddag doortje, heel brabant kwam op visite! dus ik moest eerst binnen 1,5 uur het hele huis schoonmaken (een serieus record) en daarna op visite etc etc.

Jammer Maar aan de andere kant, ik ben praktisch lid van ieder paardenblad in nederland, dus ik lees er wel over

Morgen ga je zeker naar het strand met *****?
Of zullen we samen rijden.?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:21

Oh dat valt mee inderdaad...
niet is natuurlijk zo fijn als 16 zijn, maar ja dat houdt je niet altijd vol..

En nu ga ik lekker From Hell kijken, here's Johnny!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:23

Infomiddag??? * nieuwsgierig*
Over de nieuwe proeven vielleicht?
Of de vogelgriep
Of euh euh euh de kweenie
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-02-06 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:23

haha, ik zie nu pas je meel dorine. Ik dacht namelijk zelf al dat je 22 zou worden! Maar nu lees ik het ook.

From hell was ik ook van plan om weer eens te kijken.. Ik weet eigelijk niet waarom ik dat dan ook niet doe.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:25

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:26

Wauw ik had ook DeedeJee meel!

* gosh, bloos *

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:28

Ah ze heeft wel een bond meisjes uistraling!
Ik vind alleen de nieuwe bond niks... hij is verdorie blond! Dat hoort niet!
Ik was echt voor Robbie for Bond!

En nu ga ik echt rennen naar Johhny!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 00:35

Ik ben daar ook niet zo voor nee.. Blond is niet bond! (Dat moet echt op een spandoek mochten we ooit nog actie willen voeren!!)

Wat dat meel betreft, wij behoren dus duidelijk tot de harde kern! (Kunnen we ook eens irl meeten boktmeeting dus!)

Doortje, wil je nog een smsje sturen over morgen als je wilt rijden met je dinnetje? (A)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 00:44

Jaa deedejee's F side!!!

En ja inderdaad! Moet op een spandoek! Goed plan!
Oh en ik geloof dat de reclame af is, moet weer Sjon kijken dus!

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 11:37

Ik mag vanavond wokken met mijn broer en schoonzus. En ik heb een gewedlige mop bedacht.

Wat is wokken met stokjes? Proest hahahaha Nordic Wokken WHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 11:44

lol die is eigelijk wel goed ja

Ik ga vrijdag lekker wokken. Wat een feest.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 13:56

Hello weer eens,
Die mop is idd geestig deedejee, zoals je weet haat Luc de Nordic stokjes ( ik dan ook haha) Hij vond ze echt super de superrr doodeng! Dus vandaag voor straf ( hij was weg gerend) weer naar het strand en hij was vandaag super lief, jij bent nu deedejee ( 13 uur zou je gaan ) . het was mistig maar wel lekker vlak en rustig strand!! En bedankt voor je meeltje! Ik weet nog niet of t smiddags of savonds wordt en met of zonder Bink, ben persoonlijk voor het laatste whihi Tenzij je zou willen dat Bink je huis gaat Jan de Bouvrieen?? whaha nee hoor grapje. Gisteren met Bink op de manege geweest om Lucje buiten te zetten, wat doet Bink : gaat in Luc's stal liggen en zegt: slapen, tsjah en Luc zo'n kop trekken van: ben jij nou helemaaal gek geworden, dit is mijn place hihi. Ik heb ook penny meijse vandandaag gespeeld want ik heb Luc's staart gewassen en zjn voeten, ookal waren die wel wit van het zeewater! En nu ga ik mijn zadel invetten, fanatiek he!! i know, ben trots op mezelf Ik bendeze week dus drie keer naar het strand geweest en 1 keer gedresuurd op dinsdag, toen viel sas dr nog af! wat ene doos ook he, was wel lachen! En ik geloofde t ook nog dat ze zwanger was, maar ze zat gewoon te fokken whaha. En deedejee was wel super braaf aan t dresuuren, heel goed en Niekie heeft Lucje uitgestapt, ze vond t natuurlijk best spannend maar t is goed gegaan ( grappie natuurlijk ). verder heeft kim Lucje 2 dagen gedaan en daar weet ik niets van, maar zo te lezen van niekie had ze t er ff warm van. En Annelies zei dat t vet goed ging, dus dan zal t wel! Ik spring wel van de hak op de tak maar dat paardje waar Inge nu op rijdt is echt wel leuk!! Hij was 4 zei ze. ik vond hem een Maverick kleurtje hebben, ik dacht eerst ook dat het hem was whahaa slimmie he, not. Nou fijn weekend nog voor wat rest. doegie!!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 16:30

Mav was een vos en dit is meer een koffie vos gekkerd.
Ja op lucje was super duper spannend!
Kim ging idd wel lekker 2x op luc (had beide keren gezien)

Ik vind dat paard waar inge op rijdt werkelijk niks aan. Maar hier wil ik niemand mee kwetsen hoor Gewoon een mening van iemand die er niet toe doet.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:21

Ik ben net met mijn stoute pony en Liberty naar het strand geweest en ondanksdat ze in het begin niet wilde ging het allemaal best wel goed eigenlijk.
En Luc snikkie doet steeds heel erg lelijk tegen Nikki, hij wilde d'r vandaag alweer aanvallen... zo RANG tegen de tralies, en een flinke schop tegen de muur... Nik reageert er gelukkig niet op (die valt mij wel es aan, pfff) maar ik vind het zo gek van Luc.... Zou die misschien jaloers zijn ofzo.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:22

Huh Inge weer een nieuw paard? ( of ik mis iets )
Nou ja, ben ook niet zo heel helder, de griep probeert mij ziek te maken

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:16

Nee Inge rijdt op een paard van een ander, ik weet niet van wie die is trouwens jullie wel?
Wat vreemd deedejee, want net toen ik stond te poetsen stond ie ( dan heel schijnheilig blijkbaar) heel lief tegen dr te doen hihi. Ach gaat wel over en anders maar niet bij hem in de buurt laten Oke Niekie koffievos, ik vind t een mooi kleurtje iniedergeval, ja en ik vind hem wel wat hebben ook. Oke in mijn ogen kan geen enkel paard natuurlijk tegen lucje op maargoed er zijn ook andere leuke paardjes haha

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 18:33

Ik was ook op het strand Met Kimberley en Flair.

Flair trok zich bijna los op de terugweg met een maffe actie... oef dat was banketstaaf geweest.

Afbeelding

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:40

Gave foto!

Nee inge rijdt het paard van Miranda (dacht ik) Dat is de dochter van Hans (= de vriend van Anita Bakker) (Niet Hans Raats of Hans Gankema hoor )

Dat meisje ligt in het ziekenhuis want haar been zit in het gips en er was nog wat ofzo.

Ja sorry be, kan er echt niet warm voor draaien dat paard.

(Uron heet hij trouwens) Hij staat tegenover U.K. en op stal is het een etter, hij maakt heel veel herrie als ik uk of dancer aandacht geef en hij schijnt ook voernijd te hebben.

Maar verder is het vast een leuk paard

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 18:52

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:40

Is dat dat paard met dat domme hoofd Niekie?

Het blijft lachen met Flair he
Cheeka is nog steeds heel braaf met stappen

Mijn kampioenschap ging vandaag echt geweldig Had er 6 balken af, maar dat ben ik al helemaal vergeten
Hij wil iig wel weer graag lopen Nu weer wat concoursritme opdoen, het tempo voor volgende week heb ik vandaag iig al even geoefend (alleen dat is toch iets te vlug voor een dikke 1.20 proef )

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:45

Ja die ja :p

MARIANNE TIMMER LEKKER GOUD!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:03

Jeeh!

(konden we van mij niet zeggen vandaag )

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:03

Van mij ook niet hoor (Schrale troost hè)