manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:43

heee bar tegelijk! (bijna dan)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:44

Haha ja ik had je bericht al gelezen hoor Knipoog! Ik moet eigenlijk naar de supermarkt, maar ik vertoon ontwijkend gedrag!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:44

Hoe is t voor de rest Cis?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:51

Hier valt helemaal geen sneeuw Verdrietig

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:01

aaaah thirz wat jammer nou, zal ik wat voor je meenemen vrijdag?
met mij gaat het goed hoor, zit nu op school heel fijn. Mn mams komt morgen met de trein en dan gaan we 's avonds samen naar Cats dus dat is wel heel leuk. En vrijdag ben ik vrij dus dan kunnen we samen weer terug. Zaterdag heb ik verjaardag in Veere waar ik eigenlijk helemaal niet naartoe wil, maargoed maakt niet uit. Wie is er allemaal op de manege zaterdag?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:19

Ja graag! Kan ik een mini-sneeuwpop maken Clown
Leuk naar Cats! Ik wil graag naar Tarzan, die lijkt me zo gaaf! En tja, je zal je toch door die verjaardag heen moeten slaan....of je verzint dat je een andere afspraak hebt Tong uitsteken

Nou, ik ga maar eens douchen en aan t werk!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:37

Thirz schreef:
Hier valt helemaal geen sneeuw Verdrietig

Vanochtend zag ik wat naar beneden dwarrelen en meteen smelten toen het op de grond kwam Boos!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 12:51

Thirz schreef:
Ja graag! Kan ik een mini-sneeuwpop maken Clown
Leuk naar Cats! Ik wil graag naar Tarzan, die lijkt me zo gaaf! En tja, je zal je toch door die verjaardag heen moeten slaan....of je verzint dat je een andere afspraak hebt Tong uitsteken

Nou, ik ga maar eens douchen en aan t werk!

vanmorgen lag er hier een "pak" sneeuw hoor Ja Laagje poeder op de auto's en de stoepen waren allemaal wit hier. Is nu al wel ver weg door t sonnetje, maarja.. je kan nie alles hebben Haha!
Sneeuwpop? Thirz, kom nou tog! Clown met sneeuw moet je gooien Schijnheilig
*whaha moet ineens denken aan de ijsblokjes. Wanneer was dat nou? en ook vooral; wie was het nou ook al weer? Bloos (volgens mij gooide mariekje toen wel raak... Weet alleen niet meer op wie...)

Enne je hoeft nie te verzinnen dat je een andere afspraak hebt; regel een andere afspraak Knipoog Hoef je niet eens te liegen.
Zaterdag op Paardoes; gewoon de vaste Kinders gang geloof ik; denice, die andere meiden & Mariekje en ik Lachen Owja, en natuurlijk: Hannah!
En helaas moeten wij deze zaterdag weer missen; Thirz.. Verdrietig

Ladylada schreef:
zegge, moeten jullie niet eens is wat gaan doen
Neem aan mij een voorbeeld, ik zit heel hard te werken aan
een natuurverslag zoals jullie wel kunnen zien

Ik ben kei en kei hard aan t werk Schijnheilig Ik hou mn sociale contacten bij! moet ook gebeuren Knipoog
*hihi en ik heb net wat bestandjes naar mn medestudentjes gestuurd; Feedback graag! Haha!

Humz, vind het eerder een:
"bluh ik voel me zo rot en ik moet zo huilen smilie Huilen "
Die getroost wordt Ach gut
en uiteindelijk weer een beetje door de traantjes heen kan lachen Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 24-01-07 13:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:01

Er is wel een missend lid in de vaste kern: ik ben er nl niet! (of behoor ik niet meer tot de vaste kern? Clown ) Ik ben aan t werk, fijn zakgeld uitgeven met de kids...mag je ook bij mee komen kijken hoor Cis!

Edit: ik sliep vast nog toen er sneeuw viel dan, niets gezien!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 13:05

Uhum, berichtje aangepast hoor Thirz Schijnheilig
en tuurlijk behoor je wel tot de vaste kern Ach gut ik was alleen dus ff dat ene woordje ertussen vergeten...
Ik stond om half 10 beneden en toen lag er dus nog sneeuw Lachen

*leuk onderschrift Thirz Ja

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:05

Ja om half 9 was het buiten behoorlijk wit!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:10

Haha, toen was ik al wel wakker, maar lag ik nog heerlijk in mn bedje naar de serie Gooische vrouwen aan t kijken Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:13

Wouw het is nu echt mooi weer, hopen dat t zo blijft want ik heb vanmiddag les!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 13:16

Citaat:
09:12 uur Rotterdam<->Dordrecht Door wateroverlast rijden er tussen Rotterdam en Dordrecht minder treinen. Vertraging stoptreinreizigers: 15-30 minuten. Prognose: * Het is niet bekend hoe lang deze situatie zal duren.

Hè wat verschrikkelijk jammer dat ik vandaag nou net vrij was zeg!
Over geluk gesproken! *LOL*

tja als je in je bedje blijft liggen, zie je die sneeuw niet nee Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:20

Zozo dat zijn veel verhaaltjes op 1 ochtendje...

Bij ons lag er ook wat sneeuw op koudekerke.
Echt gezellig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:39

Haha, hoe druk we in t ochtend waren hoe rustig is het nu Knipoog
Ik zit op mn werk en alle kids liggen lekker op bed. En het sneeuwt!! Morgen vroeg op om dan eindelijk mn sneeuwpop te maken Clown

Ga nu nog ff tv kijken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 22:44

blijft de sneeuw liggen?! Whaha nou pas maar op met die kids dan Knipoog Hihi, strakx héb je geen sneeuwpop, maar ben je er 1 Clown

*humz, nou afwachten hoe die sneeuw blijft dan vanacht en of er nog meer valt.. en dan maar eens zien wat de NS daarmee doet! Heb liever die sneeuw in t weekend ofzo, als er niemand van ons de weg op moet!

Thirz schreef:
Ga nu nog ff tv kijken!

iets kunnen vinden? Ik ben maar achter de comp gekropen, was niet egt wat leuks naar mijn idee

Trouwens... Hoorde vanmiddag op OmroepZeeland dat in 2008 alleen nog maar stoptreinen gaan rijden in Zeeland Scheve mond (2 per uur) Voordeeltje; die stoptreinen rijden dan wel meteen door naar Amsterdam, maar dan nog... Door stoppen steeds voelt dat stukje zeeland véél langer! (scheelt maar 6 minuten ofzo Vork NOuja; ik hoef dan in de winter niet meer een kwartier te blauwbekken als ik op de internationale moet wachten in Roosendaal Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:40

Nou, dr was niet veel sneeuw meer over helaas. Toch nog ff met de kids naar buiten gegaan om even te 'voelen' (wilden de kids zo graag Knipoog ) Gelukkig kwam de taxi snel, want ik vond het veels te koud! En ja, ik heb nog wat leuks kunnen vinden: NCIS, was wel spannend! Daarna hart van NL en daarna gaan slapen Clown

Hmm, vind dat maar niets die stoptreinen. Overal stoppen...dan duurt je reis naar R'dam veel langer Scheve mond Reed de trein vandaag nog een beetje op schema toch?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 16:08

ja, vandaag reed hij wel oke!
Koud vanmorgen? Hoezo? Clown Brrr... Was bijna mn handschoenen vergeten, nog snel ff naar binnen om ze te pakken! En t was ook behoorlijk glad! Voor mij ging er iemand totaal onderuit op de trap bij Souburg (fietstunnetje) Die eerste 3 treden was er niets aan de hand, maar daarna waren die treden egt spekkieglad! en als je dan ook nog eens je fiets naar boven moet duwen... Nouja dat meisje viel dus heerlijk hard op de stenen met de fiets nog eens bovenop haar Scheve mond Dus ik meteen mn tempo aangepast en voorzichtig verder gelopen. Ben verder netjes blijven staan Knipoog

Tja en nu nog ff wachten op de les (15.45) en dan hopen we dat we om half 6 de trein naar huis kunnen halen Haha!
Nou zo veel langer niet hoor..na roosendaal is t dan wel weer intercity hè. En volgens mij doet de stoptrein er maar 6 min langer over dan de intercity dat stukje in zeeland.. Maar voor mn gevoel is t dan wel een héél stuk langer. Dat stoppen vind ik (zeker op de terug weg) beetje irritant!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:34

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:47

Ik wil nero kopen Knipoog! Liet m net aan mn vader zien en vertelde dat Nero een stuk groter is dan Shaar.
Zegt hij: "Moet je Shaar dan ook niet eens inruilen?"
WHAT?
En mn moeder er nog bovenop: "Ja want je bent toch te groot voor haar, is wel zielig voor die pony."

Thnx ouders Boos!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 20:45

Ja dat is idd Nero Bar Blijf t zo sneu vinden voor Bianz.. en voor Nero ook, maarja... Ach gut
Heb je niet tijd voor nog een maatje Bar? neem je er een paardje bij *shaar en nero; ideaal koppel! Haha!* en dan wordt Bianz vast wel verzorger Knipoog
*zucht* tis wat met die paarden...

Vanmorgen in de trein:
Komen 2 wat oudere (60), kakkerige dames bij me zitten (de een naast en de ander tegenover me) Nou via via ineens het gesprek op bedden (zat te lezen, dus geen idee hoe ze erop kwamen) "Ja, en nu hebben we tog maar besloten om een ander bed te kopen. We hebben nog steeds een houte bodem, perfect hoor, maar als je dan druk bezig bent met elkaar klinkt dat zo door hè! Schaam ik me nergens voor hoor, de buren mogen best weten dat we nog errug blij met elkaar zijn, maar ze moeten tog wel een keer kunnen slapen hè" *kijkt ze naar mij* "ow ik zal de details verder maar voor me houden, hè meisje"
GRAAG JA! Scheve mond

en op de terugweg hadden we een trein van 3 treinstellen lang (behoorlijk lang dus!) komen we in Zeeland: "Wilt u voor u uitstapt eerst kijken of u wel een perron heeft om op te landen?" Clown Klasgenootje en ik kwamen niet meer bij. Die vent zei dat zó droog! Haha!
én de les was wat eerder afgelopen, dus we hadden al de trein van 5 uur *LOL* *zeer melig samen Clown * Hihi, en nu heb ik lekkr WEEKEND Go jij! Go jij! Whieie!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:46

Ik heb ook al weekend!
Ja ik zou Nero dr best bij willen hebben, maar het is dus OF shaar OF nero... En tsja dan wordt het toch echt shaar!
Ben echt super moe...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 21:06

Wahaha, die Anne maakt nog eens wat mee in de trein! Ach, zo heb je nog eens wat vertier he!! Haha!
Echt heel jammer dat Nero verkocht wordt. Maar ik hoop op een fijn baasje, verdiend ie wel! En voor Bianz gaan we op zoek naar een nieuw verzorgpaard!

En die ouders van jou Bar...lijken mijn ouders wel...hebben ook totaal geen verstand van paarden Clown Mn moeder: ga je dr scheren? Dat moet je toch in de zomer doen en niet in de winter, dan is het koud! Tuurlijk mam, ik leg het je nog wel een keertje uit!

Nou, ik heb ook weekend, alleen geen vrij weekend Tong uitsteken Maargoed, volgende week maar 3 korte dagen werken!!
Laatst bijgewerkt door Thirz op 25-01-07 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 21:12

Vertier?! Clown Nou, hoef van zo'n vrouwtje dus niet egt te weten wat ze uitspookt! Was allang blij dat ze me de details wou besparen *phoe, lucky me*

Ach, geen vrij weekend is ook een weekend tog Thirz? Haha!
Ow lekkr maar 3 daagjes werken! Ik dacht dat ik volgende week vrij zou zijn.. moet ik als nog maandag en donderdag naar school Boos!
Overleef ik t wel hoor, daar nie van.. maartog, valt wel weer tegen Clown