Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Ik moet eigenlijk naar de supermarkt, maar ik vertoon ontwijkend gedrag!
Thirz schreef:Hier valt helemaal geen sneeuw
Thirz schreef:Ja graag! Kan ik een mini-sneeuwpop maken![]()
Leuk naar Cats! Ik wil graag naar Tarzan, die lijkt me zo gaaf! En tja, je zal je toch door die verjaardag heen moeten slaan....of je verzint dat je een andere afspraak hebt![]()
Nou, ik ga maar eens douchen en aan t werk!
Laagje poeder op de auto's en de stoepen waren allemaal wit hier. Is nu al wel ver weg door t sonnetje, maarja.. je kan nie alles hebben
met sneeuw moet je gooien
(volgens mij gooide mariekje toen wel raak... Weet alleen niet meer op wie...)
Hoef je niet eens te liegen.
Owja, en natuurlijk: Hannah!
Ladylada schreef:zegge, moeten jullie niet eens is wat gaan doen
Neem aan mij een voorbeeld, ik zit heel hard te werken aan
een natuurverslag zoals jullie wel kunnen zien
Ik hou mn sociale contacten bij! moet ook gebeuren
" 
) Ik ben aan t werk, fijn zakgeld uitgeven met de kids...mag je ook bij mee komen kijken hoor Cis!
ik was alleen dus ff dat ene woordje ertussen vergeten...
Citaat:09:12 uur Rotterdam<->Dordrecht Door wateroverlast rijden er tussen Rotterdam en Dordrecht minder treinen. Vertraging stoptreinreizigers: 15-30 minuten. Prognose: * Het is niet bekend hoe lang deze situatie zal duren.
Hihi, strakx héb je geen sneeuwpop, maar ben je er 1 
Thirz schreef:Ga nu nog ff tv kijken!

(2 per uur) Voordeeltje; die stoptreinen rijden dan wel meteen door naar Amsterdam, maar dan nog... Door stoppen steeds voelt dat stukje zeeland véél langer! (scheelt maar 6 minuten ofzo
NOuja; ik hoef dan in de winter niet meer een kwartier te blauwbekken als ik op de internationale moet wachten in Roosendaal
) Gelukkig kwam de taxi snel, want ik vond het veels te koud! En ja, ik heb nog wat leuks kunnen vinden: NCIS, was wel spannend! Daarna hart van NL en daarna gaan slapen
Reed de trein vandaag nog een beetje op schema toch?
Brrr... Was bijna mn handschoenen vergeten, nog snel ff naar binnen om ze te pakken! En t was ook behoorlijk glad! Voor mij ging er iemand totaal onderuit op de trap bij Souburg (fietstunnetje) Die eerste 3 treden was er niets aan de hand, maar daarna waren die treden egt spekkieglad! en als je dan ook nog eens je fiets naar boven moet duwen... Nouja dat meisje viel dus heerlijk hard op de stenen met de fiets nog eens bovenop haar
Dus ik meteen mn tempo aangepast en voorzichtig verder gelopen. Ben verder netjes blijven staan
! Liet m net aan mn vader zien en vertelde dat Nero een stuk groter is dan Shaar.
Blijf t zo sneu vinden voor Bianz.. en voor Nero ook, maarja... 
* en dan wordt Bianz vast wel verzorger
Klasgenootje en ik kwamen niet meer bij. Die vent zei dat zó droog! 
*zeer melig samen
* Hihi, en nu heb ik lekkr WEEKEND
Whieie!
Mn moeder: ga je dr scheren? Dat moet je toch in de zomer doen en niet in de winter, dan is het koud! Tuurlijk mam, ik leg het je nog wel een keertje uit!
Maargoed, volgende week maar 3 korte dagen werken!!
Nou, hoef van zo'n vrouwtje dus niet egt te weten wat ze uitspookt! Was allang blij dat ze me de details wou besparen *phoe, lucky me*