Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:nou die avond deden mijn benen wel heel erg pijn, was moe maar kon daardoor niet in slaap vallen.
Gelukkig valt het vandaag wel mee. Maar in het weekend moet ik weer werken, maar dan is het
helemaal druk , dan zou ik ook wel geen benen meer over hebben... Het stomme is wel dat je de hele
dag niet echt tijd hebt om te eten, effe snel een hap. Je krijgt wel avondeten als je tot laat werkt,
maar lunchen zit er niet echt in..

Ga hem binnenkort ook opzoeken! 

skyline schreef:Jeej de primark komt nu ook in almere![]()
Die winkel, topshop en een paar vintage shops zijn mn lievelings winkels in Engeland.skyline schreef:En wat gaan jullie voor moederdag geven ?
skyline schreef:Soeeeepkippenshow,
ik ga voor mn moeder een taart maken deze bovenste laag wil ik namaken , en dan ik het groot nog een roos der bovenop .![]()
esiebessie schreef:Hebben jullie ook die gare reclame over de maximizer van de hunkemöller of ben ik de enige waarvan ze de cupmaat te klein vinden?

zo'n euforisch gevoel nu. heeeeerlijk
Elja schreef:Good news
Ik heb een vet chille garage gevonden voor mn auto
De koppakking is defect (echt al een half jaar) en sindsdien staat ie dus noodgedwongen stil. Zonde van de auto..
Heb dus gebeld naar een garage en het is een dure reparatie en ik kon de auto pas over drie weken brengen met een autoambulance. Nu stelde de monteur voor om hem zelf donderdagavond op te halen. Wat een held!
Ik ben nu helemaal blij. Het gaat me veel geld kosten maar als het helemaal goed gaat en hij een APK heeft, gaan Sjoerd en ik naar Italië rijden.![]()
![]()
![]()
zo'n euforisch gevoel nu. heeeeerlijk

Pebbs schreef:Elja is super goed in quoten en bijlezen

Pebbs schreef:Programmaaaa voor donderdagg !!!![]()
![]()
Mainstage Esplanade
Destine: circa 14.15 uur.
Kapthijn (Stadsrapper 2010) & DrieVoudig: direct voor The Opposites.
The Opposites: circa 16.00 uur.
Sandy Dane: begin van de avond.
Guus Meeuwis & Band: circa 19.00 uur.
Waylon & Live Band: circa 21.15 uur.
Lisa Lois (winnares X-factor): circa 20.15 uur.
Di-rect: circa 22.45 uur.