Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 02:01

xan schreef:
Namens ons: Fijne Feestdagen

Afbeelding

waar zijn de kerstmutsen

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 02:05

winnitou schreef:
waar zijn de kerstmutsen

Sorry, dit jaar geen tijd voor gehad {:)

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 02:09

ik duik zo mijn bed in, morgen weer bijtijds op
fijne dagen en truste voor straks

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-10 11:19

Afbeelding

;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-10 11:20

Ik kreeg van verschillende mensen te horen dat ze wat miste op mijn kerstkaartje, dus bij deze...

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-10 11:21

Ik ga onder de douche, en zo naar knuffel uur!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:55

Kom net terug van knuffeluurtje,heb een halve kuip water erbij gevuld en gewandeld met haar en vele andere in de nieuwe binnenbak.Straks gezellig fondueën.Hele fijne dagen voor jullie gewenst en veel gezelligheid.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:33

Afbeelding
toegewenst van Ron & 10

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:50

winnitou schreef:
Shenavallie, wat is nou de reden dat je Maisy eigenlijk wil verkopen? Ben de draad een beetje kwijt..
en voor de kar ging ze toch goed (behalve de aanrijding), tenminste wat ik gezien heb bij de Zaanse

Sinds Maisie niet meer voor de kar kan, staat ze eigenlijk alleen maar een beetje los, beetje longeren en that's it. Dat vind ik zielig. Ze vindt rijden (en met name buitenritten) leuk, maar ik ben - sinds ik besmet ben met het menvirus - niet zo'n liefhebber meer van rijden. Ik wil haar eigenlijk helemaal niet kwijt, maar ik wil wel eerlijk naar haar toe blijven. Wat voor leven heeft ze nou?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:52

Tytje schreef:
Shenavallie schreef:
Wie gaat er morgen naar het knuffeluurtje? Hoorde vandaag een meisje zeggen: "Huh, nou mij niet gezien hoor, dan moet ik voor dat ene uurtje al om 10 uur uit m'n bed. Dacht het niet!". Gaat vast stappen...

Tsja, ik moet wel heen, voor het water!! Wij lekker aan het kerstdiner en mijn 2 schatjes geen water, wel balen maarja................. Ze hebben wel een kuip maar ik wil zeker weten of ze nog wel kunnen drinken.

Ben zelf ook geweest om water bij te vullen en - uiteraard - even met haar te wandelen.
Let op: de paarden hebben erg weinig hooi voor de middag gekregen. Er ligt een plukje voor hun stal en daar moeten ze het de rest van de middag, avond en nacht mee doen. Terwijl het gros van het land aan de vette kalkoen zit..... |(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:56

meelen schreef:
Hm... die buren met die baby, wat ik vertelde.........die hebben ook een kat. Die mag al een paar jaar niet binnen (vanwege het kind wat ze al hadden). Nou loopt Ron net het laatste rondje met Beau, en ziet hij volgens hem die kat bij een leegstaand huis op de stoep zitten. We vinden het nu toch wel een beetje te gortig worden hoor. Zielig voor dat beestje. Dus Ron is nu weer ff terug om te kijken of het hem/haar echt is. En dan maar werk er van maken. Ik heb gezegd dat hij hem/haar maar mee naar huis moet nemen dan.

Zo'n achterlijke familie hebben wij ook even verderop wonen... kind is allergisch, dus beesten mogen niet meer naar binnen en zitten - weer of geen weer - buiten. Hond, kat.... De hond was dan soms dusdanig aan het janken, dat de hele buurt er gek van werd (en stinken dat hij deed, je rook het zelfs bij ons in de buurt). Gelukkig is daar onlangs werk van gemaakt en heb ik het beestje al een aardige tijd niet meer gezien.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:58

xan schreef:
Namens ons: Fijne Feestdagen

Afbeelding

Wat een lieve foto!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:01

Nou, ben even lekker in huis bezig geweest: was gedaan, ben wezen stofzuigen, heb het een en ander aan eten vast klaargemaakt om mee te nemen naar m'n ouders, bij m'n vierbenige kind geweest... Volgens mij heb ik weer m'n best gedaan! :D

Iedereen een hele gezellige dag/avond toegewenst, of je het nu viert of niet! ;)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:01

@Liquita, geweldig die bewerking van de foto's met kerstmutsen!!
Iedereen een fijne kerst met familie of vrienden of net wat je wilt.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:48

wij hadden gisteren een gewelgige aktie aan de deur van coca cola.
die moie vrachtwagen in de straat en een dame in kesrtpak met hippe kar. we kregen een fles cola en de vraag of we nog lege statiegeld flessen hadden. die waren voor de actie serius request.
vond het een te gekke aktie. helaas hedden we pas boodschappen gedaan dus geen lege flessen en geld mochten ze niet aannemen. uiteindelijk snel nog een fles leeg gemaakt. haha.
leuk gezicht zo'n verlichte vrachtwagen haha.
bij niemand anders in de wijk geweest????

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:48

allemaal fijne dagen. {:) {:) {:)

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:50

mm moet gaandouche. heb weinig fut.
slecht geslapen. hebben weer lekkage.GRGRGR.
en drank. slaap ik zo slecht van. maar een wijntje is ook lekker.
mike is mn ouders aan het halen. vanaaf makkelijk lekker gourmetten.
gisteren al genoeg kok gespeeld. morgen mag ik weer in de keuken.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:54

lekker kod's uitgepakt.
mik had zn kado niet geraden. haha een afspraak bij de tattoo shop. hij wil al tijden de namen van de kids. maar maakt nooit een afspraak. nou maandag middag mij hij heen.
heb lekkere durbery sokken gekregen met een bond randje. lekker hoor. en nieuwe borstels voor mn nieuwe paard haha. die moeten dus nog even in de kast.
kids ook weer verwent. heb net rona dr nagels ge art...
rene heeft weer dure dingen gekregen voor de comp. maar ach. hij valt wel vaker buiten de boot. dus dat mag dan wel een keer.
iedereen fijne dagen.
ik ga douche. kerts groetjes en tot morgen. :brr: {:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:20

mntj schreef:
wij hadden gisteren een gewelgige aktie aan de deur van coca cola.
die moie vrachtwagen in de straat en een dame in kesrtpak met hippe kar. we kregen een fles cola en de vraag of we nog lege statiegeld flessen hadden. die waren voor de actie serius request.
vond het een te gekke aktie. helaas hedden we pas boodschappen gedaan dus geen lege flessen en geld mochten ze niet aannemen. uiteindelijk snel nog een fles leeg gemaakt. haha.
leuk gezicht zo'n verlichte vrachtwagen haha.
bij niemand anders in de wijk geweest????

Bij ons (helaas) niet, of het moet zijn geweest dat we er niet waren. Zou wel gaaf zijn, want als het echt zo'n joekel van een truck is.... dat is gaaf!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:24

mntj schreef:
mm moet gaandouche. heb weinig fut.
slecht geslapen. hebben weer lekkage.GRGRGR.
en drank. slaap ik zo slecht van. maar een wijntje is ook lekker.
mike is mn ouders aan het halen. vanaaf makkelijk lekker gourmetten.
gisteren al genoeg kok gespeeld. morgen mag ik weer in de keuken.

Wij gaan 2e kerstdag wel naar de Mac ofzo, ha ha! We eten altijd heel gezond (zo goed als alle dagen groente, aardappeltjes en vlees in allerlei variaties), dus dat is dan wel een keer leuk. Of misschien een bak bami bij de Chinees, we zien wel! :D Vanavond eten we (bij mijn ouders) allerlei soorten groente, Jacked-potato's uit de oven en verschillende soorten vlees, dus wie weet heb ik morgen wel helemaal geen honger meer! :D M'n broer zou, geloof ik, Rum-taart maken voor bij de koffie: dat wordt dus lopend naar huis! ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:26

mntj schreef:
lekker kod's uitgepakt.
mik had zn kado niet geraden. haha een afspraak bij de tattoo shop. hij wil al tijden de namen van de kids. maar maakt nooit een afspraak. nou maandag middag mij hij heen.
heb lekkere durbery sokken gekregen met een bond randje. lekker hoor. en nieuwe borstels voor mn nieuwe paard haha. die moeten dus nog even in de kast.
rene heeft weer dure dingen gekregen voor de comp. maar ach. hij valt wel vaker buiten de boot. dus dat mag dan wel een keer.
iedereen fijne dagen.

leuk dus maandag jij ook een tattoo?
ben je al wezen kijken bij nieuw paard??

Shenavallie

mntj schreef:
lekker kod's uitgepakt.
iedereen fijne dagen.

Leuke cadeau's!!!! Vanavond gaan wij de surprises doen, ben erg benieuwd wat Dennis van z'n cadeau's vindt! :D

Shenavallie

Hoi ATE!!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:27

Zou ook nog wel weer een tattoo willen, maar heb werkelijk geen idee waar ik het zou moeten zetten... Je zou denken: Plek genoeg! :+ Wil het zelf wel kunnen zien.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 16:51

mntj schreef:
lekker kod's uitgepakt.
iedereen fijne dagen.

Waar heb je de afspraak voor Miek gemaakt mntj?
Wil er ook wel eentje bij weer,maar wil ook mijn vlinder mooier laten maken maar met wat en hoe ben ik nog niet uit.