xan schreef:Namens ons: Fijne Feestdagen
waar zijn de kerstmutsen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:Shenavallie, wat is nou de reden dat je Maisy eigenlijk wil verkopen? Ben de draad een beetje kwijt..
en voor de kar ging ze toch goed (behalve de aanrijding), tenminste wat ik gezien heb bij de Zaanse
Tytje schreef:Shenavallie schreef:Wie gaat er morgen naar het knuffeluurtje? Hoorde vandaag een meisje zeggen: "Huh, nou mij niet gezien hoor, dan moet ik voor dat ene uurtje al om 10 uur uit m'n bed. Dacht het niet!". Gaat vast stappen...
Tsja, ik moet wel heen, voor het water!! Wij lekker aan het kerstdiner en mijn 2 schatjes geen water, wel balen maarja................. Ze hebben wel een kuip maar ik wil zeker weten of ze nog wel kunnen drinken.
meelen schreef:Hm... die buren met die baby, wat ik vertelde.........die hebben ook een kat. Die mag al een paar jaar niet binnen (vanwege het kind wat ze al hadden). Nou loopt Ron net het laatste rondje met Beau, en ziet hij volgens hem die kat bij een leegstaand huis op de stoep zitten. We vinden het nu toch wel een beetje te gortig worden hoor. Zielig voor dat beestje. Dus Ron is nu weer ff terug om te kijken of het hem/haar echt is. En dan maar werk er van maken. Ik heb gezegd dat hij hem/haar maar mee naar huis moet nemen dan.
mntj schreef:wij hadden gisteren een gewelgige aktie aan de deur van coca cola.
die moie vrachtwagen in de straat en een dame in kesrtpak met hippe kar. we kregen een fles cola en de vraag of we nog lege statiegeld flessen hadden. die waren voor de actie serius request.
vond het een te gekke aktie. helaas hedden we pas boodschappen gedaan dus geen lege flessen en geld mochten ze niet aannemen. uiteindelijk snel nog een fles leeg gemaakt. haha.
leuk gezicht zo'n verlichte vrachtwagen haha.
bij niemand anders in de wijk geweest????
mntj schreef:mm moet gaandouche. heb weinig fut.
slecht geslapen. hebben weer lekkage.GRGRGR.
en drank. slaap ik zo slecht van. maar een wijntje is ook lekker.
mike is mn ouders aan het halen. vanaaf makkelijk lekker gourmetten.
gisteren al genoeg kok gespeeld. morgen mag ik weer in de keuken.
Vanavond eten we (bij mijn ouders) allerlei soorten groente, Jacked-potato's uit de oven en verschillende soorten vlees, dus wie weet heb ik morgen wel helemaal geen honger meer!
M'n broer zou, geloof ik, Rum-taart maken voor bij de koffie: dat wordt dus lopend naar huis!
mntj schreef:lekker kod's uitgepakt.
mik had zn kado niet geraden. haha een afspraak bij de tattoo shop. hij wil al tijden de namen van de kids. maar maakt nooit een afspraak. nou maandag middag mij hij heen.
heb lekkere durbery sokken gekregen met een bond randje. lekker hoor. en nieuwe borstels voor mn nieuwe paard haha. die moeten dus nog even in de kast.
kids ook weer verwent. heb net rona dr nagels ge art...
rene heeft weer dure dingen gekregen voor de comp. maar ach. hij valt wel vaker buiten de boot. dus dat mag dan wel een keer.
iedereen fijne dagen.
ik ga douche. kerts groetjes en tot morgen.![]()
mik had zn kado niet geraden. haha een afspraak bij de tattoo shop. hij wil al tijden de namen van de kids. maar maakt nooit een afspraak. nou maandag middag mij hij heen.
heb lekkere durbery sokken gekregen met een bond randje. lekker hoor. en nieuwe borstels voor mn nieuwe paard haha. die moeten dus nog even in de kast.
rene heeft weer dure dingen gekregen voor de comp. maar ach. hij valt wel vaker buiten de boot. dus dat mag dan wel een keer.
iedereen fijne dagen.
iedereen fijne dagen.