Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Dus wat drinken zat er ook niet in, maar goed. Niks aan te doen..

Was afgelopen vrijdag, toen was t zo'n schatje

Ik ben dan natuurlijk wel 19, dus ik zit niet echt meer te wachten op spelletjes enzo. En ik zou 't ook wel flex vinden als ik gewoon s avonds naar t dorp kan om wat te drinken ofzo. Maar ik zag tussen de kampen nergens een 18+ kamp staan, dus ik heb nu even gemaild over of die er wel is. _Lisanne schreef:Ik zit te twijfelen.Ik ben dan natuurlijk wel 19, dus ik zit niet echt meer te wachten op spelletjes enzo. En ik zou 't ook wel flex vinden als ik gewoon s avonds naar t dorp kan om wat te drinken ofzo. Maar ik zag tussen de kampen nergens een 18+ kamp staan, dus ik heb nu even gemaild over of die er wel is.

. Ze wonen hier wel redelijk ver vandaan (Amersfoort), maar kan er gelukkig toch regelmatig heen! Harstikke gezellig altijd. Vorige jaar zijn we ook met zn alle naar poel gegaan. En deze zomer gaan we weer wat doen met zn alle, of het poel word weten we nog niet maar dat zien we nog wel. Zoveel haast heeft het allemaal nog niet.

Zeker leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen!