Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:winnitou schreef:dit overwerken is toch je vakantie investering.
en ja hoor ik wil wel mee als het maar wel naar de warmte is. Maar wanneer......
En..............waar laat je Rowan
Goedemorgen trouwens
Hackie schreef:Doe je dat nooit zelf ??Goedemorgen trouwens

winnitou schreef:Hackie schreef:Doe je dat nooit zelf ??Goedemorgen trouwens
Je bedoelt de wenkbrouwen?
Ben enige tijd geleden met Meelen mee geweest naar de Zwarte markt (mag je daar neit zeggen). Daar zijn de wenkbrouwen o.a. met een touwtje in model gebracht.
Kan zelf ook wel aan het trekken gaan maar deze dame heeft er heel veel handigheid in en het resultaat was ik ook zeer te vreden over. En het was gezellig!

winnitou schreef:Ben net door mijn rug gegaan, komt vanuit me been/heup. Nog de gevolgen van het voetballen van zaterdag.
Bah, ga denk ik dan maar niet rijden. Even rustig aan. Nap heeft al lekker los gestaan gelukkig.

winnitou schreef:Ben net door mijn rug gegaan, komt vanuit me been/heup. Nog de gevolgen van het voetballen van zaterdag.
Bah, ga denk ik dan maar niet rijden. Even rustig aan. Nap heeft al lekker los gestaan gelukkig.
xan schreef:Ik heb vanmiddag echt weer heerlijk gereden.
Was in me eentje in de bak. Lekker hoor, hoef je niet op te letten.
Ik ben dapper begonnen met doorzitten en mijn beugels uit !!!!
Tja, moet het nu toch echt gaan leren
meelen schreef:winnitou schreef:
Je bedoelt de wenkbrouwen?
Ben enige tijd geleden met Meelen mee geweest naar de Zwarte markt (mag je daar neit zeggen). Daar zijn de wenkbrouwen o.a. met een touwtje in model gebracht.
Kan zelf ook wel aan het trekken gaan maar deze dame heeft er heel veel handigheid in en het resultaat was ik ook zeer te vreden over. En het was gezellig!
Je lijkt wel een Friezin met je NEIT.