zo ja inderdaad.. laat alsjebluieft de zon komen.. Dat je sochtends wakker word en de deur uit wilt, dat je nieteens een jas aan hoeft te doen:D daar verlang ik naar hahahahaa
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-09 20:35
x_sabine schreef:
zo ja inderdaad.. laat alsjebluieft de zon komen.. Dat je sochtends wakker word en de deur uit wilt, dat je nieteens een jas aan hoeft te doen:D daar verlang ik naar hahahahaa
ja dat mensen weer gaan zeuren hoe warm het is die tijd
Flurk
Geplaatst: 22-02-09 20:36
x_sabine schreef:
Willen jullie nog de beloofde fotobom ? Vandaag weer een heerlijk dagje gehad! Toen we daar aankwamen ging Vien net naar buiten, dus eerst even bakkie gedaan en bijgekletst, daarna die dikke weer naar binnen gehaald, uitgebreid gepoetst (kwam een berg haar af ), staartje en voetjes gewassen en maantjes drastisch gesnoeid (was hard nodig). Daarna een rondje buiten met haar gewandeld, ze was superfris, liep helemaal te knorren en stapte flink door. Ijzertjes waren er gisteren af gehaald, dus op het harde vond ze niet zo prettig, maar berm en bospad ging goed. Op de terugweg had dinnetje haar beet, liep ze ook lekker door, dus ik zei: Moet je voor de grap eens draven, vind ze leuk. Dus zij doet dat, Vienna stuiteren en bokken ! Die voelt zich kiplekker! Dus teruggekomen in de bak gegooid en even laten lopen, met de longeerzweep erbij. Ging ze helemaal uit haar panty! Heb het op film, die is aan het laden, maar wat kan die zich uitsloven! Hier de foto's van vandaag, ze begint nu toch wel duidelijk dikker te worden, maar nog steeds niet extreem. Baby Cool laat zich nu wel regelmatig voelen.
Flurk
Geplaatst: 22-02-09 21:31
Twinklebel schreef:
Hello, ik ben vandaag eindelijk weer bij mijn paardenkind geweest, willen jullie foto's zien ?