Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Zo he... dit soort berichtjes kan je dus beter via PB doen! Lekker aardig ook om mensen met naam te benoemen!
potverdikkie, heeft Emma toch nog gelijk! De enige reden waarom ik overwoog om mee te gaan was omdat het me leuk leek om met zijn alleen iets te doen (en dan kijk ik niet naar wie ik mag en met wie ik wat minder heb), hoe zo een dag verloopt is altijd even afwachten en splitsen kan je altijd nog doen, maar om op voorhand zoiets te zeggen vind ik een beetje jammer.
Maar het is voor mij dan ook duidelijk, ik heb geen zin om daar in mijn eentje zometeen rond te wandelen. Dus, sorry Anna, ik hoop dat je alsnog met iemand mee kan rijden!
Ach na jah, boeit me effe op dit moment niet. is er toch nog een vorm van groepjes. natuurlijk heeft ieder ze eigen vriendinnen, maar dit uitje was juist om elkaar beter te respecteren en normaal tegen elkaar te doen. daar word dus blijkbaar anders over gedacht. maakt mij niet uit. je doet maar. Sam? bij ons ben je altijd welkom en ik zou het leuk vinden als we dan met ze vieren zijn.
Veel plezier! Melanie_B schreef:Ik blijf het gewoon hier neer zetten
Dan reageer je er niet op. Ik voel me daar fijner bij, en
er reageren tenminste mensen erop. Ik ga het niet opkroppen
want anders krijg ik dat later weer, dat alles er in één keer uit springt.
Zal wél proberen te minderen.