Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

...Neem heli maar mee naar buiten morgenochtend hoor!
spettertjuh schreef:Goedemorgen allemaal
De tijden dat de paarden naar buiten mogen en uiterlijk weer binnen moeten zijn is: Buiten op z'n vroegst om 08:30 uur en op z'n laatst om 20:00 uur binnen, behalve op zon- en feestdagen dan is het: Buiten op z'n vroegst om 10:00 uur en binnen uiterlijk om 19:00 uur en .....na 17:00 uur mag je paard niet meer het land op. Dit heb ik uit zeeeeer betrouwbare bron!!!!!!!
Ik ben rond 10:00 uur op stal maar voor degene die er eerder zijn.....Spetter en Blando graag nog even laten staan.........
en dat is moeilijker dan je denkt
mijn mama komt vandaag voor dox en weet niet hoelaat maar morgen ochtend kan ik ze wel buiten zetten. Hoe laat willen jullie ( kline ruinengroep) ze op het land hebben?? 10.00 uur gewoon??
pumbaa_nr_1 schreef:ik moet ook an die arbeit... pfoe ben nog moe van gister stress werk maar ik mag nu ook achter de kassaen dat is moeilijker dan je denkt
mijn mama komt vandaag voor dox en weet niet hoelaat maar morgen ochtend kan ik ze wel buiten zetten. Hoe laat willen jullie ( kline ruinengroep) ze op het land hebben?? 10.00 uur gewoon??
ik hoor het wel![]()
xxx
En die van mij is prima van het land te plukken
dan word het rond 10 uur als ik op stal aan kon zet ik ze meteen buiten
Hallo hallo,
. Die Tara, rukt zich los. Gaat gewoon op dr gemak, gras eten. Maar ik had dr ook zo weer te pakken
. Vesra heb ik ook nog even lekker gereden, ze ging zelfs naar beneden. Zonder zadel
Voor het eerst !!! 
Voor 't binnen halen ... 
nou ja dan maar dagje vrij
en vanavond even uitmesten en binnen halen en ff borstelen natuurlijk 

dan moet ze alleen iets eerder uit het land maar dat is dan jammer voor der hihi moet helaas echt snel weer weg maarja morgen weer een dag en denk dat regina het helemaal niet erg vind
morgen weer een dag

Wie zie ik in de auto rijden ? Jhonnie en Nousje. Jhonnie ging zwaaien