Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:40

Waarom heb je je voet gekneusd? is Stees er op gaan staan? Haha!

Het wordt overigens wel erg vroeg donker, denk je dat er leuke foto's mee te maken zijn als het zo donker is?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:46

Nee 't is blijkbaar gebeurd toen ik bijna van Whis af kletterde (ze maakte de meest idiote beweging ooit en ik was m'n beugel kwijt). Loop sinds vorige week maandag hartstikke mank, ga ik naar de dokter krijg ik te horen "gaat wel weer over" Rolleyes .

Misschien moet ik maar heel veel eerder gaan. *LOL* Hij heeft ook wel een stand voor ik 't donker maar ik heb geen flauw idee of 't dan ook nog ergens op lijkt. Tong uitsteken

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:08

Jus_dOrange schreef:
Ik heb een spiegelreflexcamera ik heb een spiegelreflexcamera Go jij! Go jij!

Jij?! Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Sigaar

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 23:14

Ik heb de camera vanavond mogen bewonderen...en Glory mocht ook op de kiek. In verband met de Pleasurewedstrijd tijdens de Futurity op de NK in Bunschoten moest de schaar erin. Is erg wennen, maar ik vind het haar wel heel sjiek staan.

Suuhuuus, waar blijven die foto's nou?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:14

Heb ze net van de camera gehaald, nog even wat nabewerken. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:41

Afbeelding

Hier is alvast wat, ben nog aan 't knoeien met 't nieuwe programma. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:42

Ik vind het wel een hele leuke foto zo! Moet je zien hoe Rejoice je aankijkt! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:48

En ook alvast een Stace:
Afbeelding

De buitenfoto's zijn erg donker geworden maar bij de vorige camera was 't een bewegende vlek zo gauw als ze begon te draven, op een paar 'lucky shots' na. *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:55

Nog een kort koppie:
Afbeelding

Begin 't spelen toch wel leuk te vinden, heb nog niet ontdekt hoe ik borders en een watermerk toe moet voegen. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:04

En nog een rooie dame:
Afbeelding

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:32

Hihi, vies neusje, en een lodderige blik.

Voor de eerste probeersels zijn ze erg goed gelukt!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:03

De nonchalante look is weer helemaal in, Rejoice gaat wel met de tijd mee hoor. *LOL*

Hier nog wat galopjes:
Afbeelding

Afbeelding

Nu ben ik klaar met spelen *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:00

Heb weer wat gespeeld...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Appeltjeskoningin:
Afbeelding

Afbeelding

Ik moet nog meer oefenen. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:02

Die laatste is heel mooi, jammer van het halster en van de vlechtjes. Had je die in de box genomen?

Vandaag weer met Glory geprobeerd of ze de trailer in wilde, en dat ging wat beter dan gisteren maar nog niet van harte. Vandaag lijntje erachter. We blijven de hele week nog even oefenen. Het is geen angst, maar ze is puur dwars.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:06

Nee de laatste is in de bak genomen...

Normale paarden gaan spelen als ze los mogen in de bak maar Stace blijft stug op dezelfde plek staan. Nagelbijten / Gniffelen Als het goed is moet ik ook leuke blackfoto's kunnen maken in de stal maar dat moet ik nog even ontdekken. *LOL*

Ze ging niet helemaal vrijwillig he? Wanneer moet ze voor 't echie? Stace was daar de vorige keer eigenlijk heel droog mee, 2 mensen moesten d'r wat aanduwen en toen ging ze erin, droogkloot. Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga deze periode (6 a 7 weken) elke woensdag naar Stace d'r training kijken, vrijdag en zondag lessen. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:36

He, bokt lag er net even uit.... Blond

Enieweej, ik ben weer 'anoniem' op bokt, profiel zo goed als leeg gehaald, ik irriteer me toch aan dat ding. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:04

Heeey daar!!!

Ik ben weer in NL. Hoe is het? Wat vreselijk dat Summie overleden, wanneer is het gebeurd? Ik lees het net pas zeg! Wel zielig hoor, ze was altijd zo leuk.

Ik heb met mijn terugkomst pech gehad. Een vriend van mij zag zaterdagavond ineens olie langs mijn autoband lekken. Hij is vrachtwagenchaffeur dus heeft wat verstand van auto's, hij heeft gekeken en zei dat de lager kapot was. Best een duur onderdeel en doorrijden naar NL kan niet. Wij zondag de wegenwacht gebeld en die man constateerde dat de pakking van de lager kapot was. Gelukkig minder duur maar 300 km rijden was niet verstandig. Heb mijn auto aan hem meegegeven en wij moesten dus voor 5 maanden aan spullen nu in 1 auto zien te proppen Nagelbijten / Gniffelen We hebben de helft maar daar gelaten Clown
Vanmorgen heb ik gebeld naar de garage in Coo en hij is morgen klaar. Ik ga vrijdag met de trein naar Coo om mijn autootje op te halen. Maar wat een gedoe zeg! En het is echt 3x niks om je auto ergens achter te laten zonder dat je weet wat er nu precies gaat gebeuren. Ben blij dat ik bekend ben met de omgeving en de taal enzo zeg Nagelbijten / Gniffelen

Suus, wat is Stees een prachtpaardje geworden zeg *LOL* mooie foto's hoor!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:14

Summertime is ongeveer 2 weken geleden opgehaald, ze had een peesblessure en dat was ondanks rust op het land niet verbeterd. Ze liep duidelijk kreupel en had pijn. Ze zag er goed uit, en heeft nog een paar maanden op het land mogen genieten.

Donderdag gaan we met Glory even naar de Kalverhoek toe, kijken hoe ze zich gedraagd als ze op vreemd terrein is. Het is heel jammer dat we tegenwoordig in de wedstrijdbak niet meer mogen inrijden. Omdat het toch een beetje een schrikkerig paard is, is het toch echt afwachten wat ze doet.

Fijn dat je weer terug bent Beau, is je stage een beetje bevallen? Ik hoop voor je dat de rekening voor je auto niet te hoog uitvalt, dat zijn dure grappen....

En wanneer zien we je weer op stal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:11

Dat is mooi dat Summer iig even heeft kunnen genieten van de rust. Het is maar beter dat ze geen pijn meer heeft.

Leuk dat je gaat oefenen met Glory! Ben benieuwd hoe het gaat hoor. Maar het zal vast wel goed gaan, Glory is zo'n lieverd. Waarom mag je eigenlijk niet meer in de wedstrijdbak rijden?

Mijn stage is heel goed bevallen, ik ben wel blij dat ik het werk voorbij is maar het wonen daar was zo gaaf. Lekker alleen je eigen dingen doen enzo!

Ik had eigenlijk voor morgen een priveles bij eef in gedachten maar dat gaat dus niet meer zonder auto. Dus het word waarschijnlijk donderdag. Heel misschien kan ik woensdag overdag maar dat moet ik nog even kijken of het kan. Ik heb iig wel heel veel zin om weer naar stal te gaan *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:36

Doei!

Woensdag overdag ben ik op stal de komende 6 a 7 weken! Clown

't Is wel saai op bokt hoor zonder jou. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:46

En ik denk zomaar dat daar weer verandering in gaat komen nu Beau weer thuis is Haha!

Kreeg vanmorgen trouwens bericht uit China dat mijn broer de gouden medaille heeft gewonnen met bowlen dubbel.
Ik ben zo ontzettend trots, dat wil je niet weten.
Donderdag moet hij op voor individueel, ben erg benieuwd hoe hij het dan doet.
Maar mijn dag kan niet meer stuk!

viewtopic.php?f=135&t=842882&hilit=

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:53

Gaaf joh! Haha!

Hihi misschien wordt bokt nu weer interessant... *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:30

Beau, had ik jou nou op MSN? Heb een nieuw MSN adres Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:47

En het is weer stil...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 16:17

Wat hoor ik nu Suus, ben je van Stees gevallen? Dat betekend Appeltaart...