madelon31 schreef:ik ben bij lion king geweest en mamma mia maar daar heb ik je niet in gezien xeen. kan dat kloppen??![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja ik ben zo gezellig vanavond....dus wat gaan we doen vanavond???
Jaa dat kan kloppen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:ik ben bij lion king geweest en mamma mia maar daar heb ik je niet in gezien xeen. kan dat kloppen??![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja ik ben zo gezellig vanavond....dus wat gaan we doen vanavond???
Ireentjuh schreef:Ik ook niet hoor![]()
Als er een beetje te veel geschoten en gewelddadig gedaan word in een film kijk ik al de andere kant op

NuggT schreef:Uiteindelijk heeft 1 vriendin van de 6 het overleeft.

en daarna moet niemand me meer aan die film herinneren ik had eerst the grudge gezien nou een week later was ik nogbang
hea noesjee

het apparaat wilde niet echt meewerken en op haar buik pakte hij haar dikke vacht zelfs helemaal niet.. gevolg is een paar lelijke happen onder haar buik, en verder gewoon nog steeds haar 
Syl heeft er nog een beetje wat moois van kunnen maken 

En dat zonder een kaartje te sturen.
..deze mensen heb ik voor het laatst gezien toen ik max 5 jaar oud was.
maar nee we werden aan tafel bediend..vandaar dat het allemaal een beetje uitliep!
)Falli schreef:ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN Hier is Fallon![]()
En Ilse had gelijk hoor, het is verlaagd naar 25 berichten, die we dus nu al lang en breed bereikt hebben (Syl tikt wel door, geloof niet dat veel mensen Fallon nog lief vinden![]()
)
Maar Falllooooooon je kan mee kleppen hier, veel plezier en welkom van mij.