Zo te lezen het naar je zin gehad?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

haha
En op i-net staan alleen onduidelijke foto's van hem op een paard en dus met cap en je ziet er niets van...

)
Wij kwamen rond 9.15 - 9.30 uur het terrein op. Maar echt opgelet heb ik natuurlijk niet
Ik heb wel veel meisjes met donkerblauwe polo's gezien!
, ik heb spierpijn en ben verbrand in me nek van het rijden van dit weekend. 

Pluutje schreef:Ja ken hem van de Ruif, jammer dat ik niet even kon kijken! Weet niet meer hoe lang geleden het was dat Pepijn er werkte, misschien weet Ladyjoy dat nog....
manic schreef:Hey Nando, hoe komt het dat Mendi geblesseerd is?
Pluutje schreef:Whahahahaha, ja Lieven ken ik ook wel
Citaat:Je moet me haast wel gezien hebben. Ik stond rond die tijd alleen bij de ingang. Dus als je via de hoofdingang bent gekomen heb ik je kaartje afgescheurd
Wil ook wel een bokt dekje ofzo, zweetdeken is ook leuk...haha Pluutje schreef:Ja Loyd ken ik zeker! Leroy stond altijd naast hem(nou ja, op het eind dan, daarvoor stond Loyd niet op de Ruif). Hij staat nu nog steeds op de Ruif. Marcel rijdt hem nu nog, maar die gaat verhuizen naar Drente. Verder rijdt een ander meisje hem, die bij Mariska werkt geloof ik. Verder mennen er soms wat mensen mee (Marcel maar ook anderen). Mariska komt zelf inderdaad niet erg vaak, maar wel wat vaker dan 3 keer per jaar nu, haha. Wist niet dat Jannes hem ook gereden heeft.
Citaat:Hihi ja, bokt badges is wel een idee. Ik heb wel een sleutelhanger, maarja die ga ik toch niet op spelden hoorWil ook wel een bokt dekje ofzo, zweetdeken is ook leuk...haha