Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Froukje zal het zelf wel prima vinden om lekker te niksen op het land hihi, ze ziet er erg gezond uit
Verder ziet hij er goed uit en is helemaal gezond en dat is toch wel heel belangrijk. Zodra de dierenarts komt voor het enten laat ik een preventieve bloedtest doen om zijn waarden te controleren. Ik verwacht eigenlijk dat alles goed maar het is natuurlijk wel fijn om dit zeker te weten.
Vanmiddag weer een bezoekje bij de kapper en daarna maar boodschappen doen om de hongerige mannen van mijn gezin te voorzien van voedsel. Daarna lekker naar stal want dan zie ik Con ook weer even na al die weken.
moet zeggen dat ik het komende jaar wel weer O-benen heb

Twinklebel schreef:Zo, ik heb ook weer even bijgelezen want ik was toch wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen met Froukje. Het klinkt in elk geval positief.
Linda, heb jij nog wedstrijden in de planning staan voorlopig? (oftewel, ga ik je ergens tegenkomen op wedstrijd? Lijkt me wel gezellig.)
Anique_Vaandrig schreef:Heb trouwens van de week op die Belg gereden die op de hoe Oostveen/ Abtswoude staat. Woh die is gaafmoet zeggen dat ik het komende jaar wel weer O-benen heb
Flurk schreef:Hai Flurk, kom je dan bij ons staan...?...fijn dat Whisper ook blijft tja ik moet tenslotte iedereen vast een beetje leren kennen en voel me nu al een beetje betrokken bij jullie stal...

zo moet een mens van alles proberen he

Flurk schreef:Nee ik vind het niet erg dat je het een schattige fjord vind al hoor ik ook van iemand via via dus ik weet niet wie dat hij het een persoon moeilijk maakt om bij zijn of haar paard te komen. Flurk eis alle aandacht op en gaat er danb steeds voor staan. haha overigens Verboon heeft van mij nog niet gehoord dat we weggaan volgend jaar en dat vertel ik hem graag zelf. groetjes en ik moet nu afsluiten want wij gaan naar het strand in Noordwijk
als ik met de eigenaar van Dhakar naar Dhakar ga kijken vind Flurk de aandacht zelf ook wel heeeeeeeeel erg leuk
Serada schreef:Twinklebel schreef:Zo, ik heb ook weer even bijgelezen want ik was toch wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen met Froukje. Het klinkt in elk geval positief.
Linda, heb jij nog wedstrijden in de planning staan voorlopig? (oftewel, ga ik je ergens tegenkomen op wedstrijd? Lijkt me wel gezellig.)
Jaja als Thom en ik in september een beetje op conditie zijn, gaan we half september weer bij Slingeland starten en jij....?