Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat vertel ik jullie nog wel. zit nu opschool dus daar heb ik nu even geen tijd voor
maar jullie krijgen het allemaal nog te horen.

hestejente schreef:Hee Roos, ik vind Tosca WEL leuk. Achteraf was ik blij dat Ingrid mij op een paard heeft gezet dat de oefening die we moesten doen heel goed kan. Alleen niet met mij. We werden om de beurt begeleid, ik als eerste en toen Ingrid wegliep stortte Tos in. Hup, hoofd weer omhoogGisteren had ik zo'n slechte dag gehad dat ik maar had besloten om er een relaxte les van te maken, ik had geen zin om in m'n eentje te gaan klooien met een paard dat ik niet ken met het risico dat ik heel erg onredelijk en boos zou worden. Of verwikkeld zou raken in een gevecht over of ze nou toch nog net doet alsof ze draaft of niet. Dat vind ik niet eerlijk tegenover Tos en ik heb alleen mezelf ermee. Daarom heb ik me geconcentreerd op netjes zitten en mooie wendinkjes sturen enzo, heb jij dat niet eens gezien!
Gewoon veel om hulp vragen, je leert het vanzelf. Dankzij Sanne's aanwijzigen telkens weer lukte het me op een gegeven moment eindelijk steeds beter. Gewoon doorzetten, niet opgeven!
En uitgeleerd ben je nooit! Ik ben blij dat ik nu Annemiek heb die me helpt met Lady. 

ze is dan niet zo snel maar ik kan het goed met haar vinden
:P
:P
wie mishandeld die paarden nou zei doet elke 3 maanden haar paard weg om een neiuwe te kopen!