Elja ik heb de foto's van m'n stippensetje hier al op gezet op pagina 150
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
ik kom morgen m'n bed niet uit denk ik.

. Maar ik had gehoord dat het bij LC wel lekker weer is dus beter voor Elja
.
haha, maar ik had al eigen foto's van Rica op mijn PC staan, alleen uploaden doet t inet echt.
Ik zal haar de groeten doen xxx
komt er maar niet van.
gaan we de volgende keer uitstappen op het pad (die waar je met de auto het erf op rijdt) mag jij erop. Was zo'n leuk gezicht vorige keer
jammer dat het toen zo'n k utweer was.

wan kannst du? Kunnen we meteen afspreken om iets te verzinnen voor bonte avond enzo. En ik neem dan wel meteen me digi mee
kan ik leuke rijfoto's schieten (en hopelijk ook blooperfoto's
haha niks gezegd)
Damn, krijg er echt zin in als ik dat zie.
!!!

(hier zie je duidelijk waarom haar bijnaam kikkervisje was
)

Ik hou niet van donker.. en ik heb een trauma aan 1 spel door Franny. Zo'n geluidenspel ofzo was het, toen was ze Jolly Jumper, dus ik dat de hele tijd zeggen, zij ontkennen enzo.. Was ze het dus achteraf wel.
Zielig he voor mij.
) ik had ook teveel mee. Ironisch genoeg vroegen mijn ouders ook precies dezelfde vraag, of ik dr blijf wonen.. ha..ha..
Het is echt een hele waslijst. Als je wilt weten wat ik er allemaal op heb staan, moet je het ff zeggen. Is misschien wel handig. Ik ben zelf zo'n sukkel die belangrijke dingen gewoon vergeet.
? Misschien dat ik iets ga kopen als Annika er is? 
ja moeilijk ben ik, i know
of ik neem Tania niet mee heb ik meer ruimte voor mijn bagage gna gna. Nee hoor grapjeuh
(denk ik)