rijd ik vanmorgen om 7.30u over de dijk bij Veldt richting Wormer om naar m'n werk te gaan,
komt er een witte bestelauto recht op me afrijden,
ik nog toeteren, naast me zat dat gaashek naar de dijk toe dus ik kon niet opzij en 3 auto's achter me dus remmen oid had geen zin,
gelukkig ging hij op het laatste moment iets opzij, maar wel raak,
buitenspiegel eraf, koplamp defect, wieldop eraf en die klojo die me aanreed reed knalhard weg en
door de schrik heb ik niet snel genoeg omgedraaid om te kijken wat z'n kenteken was!!!
wat een klootzak zeg, hij zit te slapen en ik zit nu met de gebakke peren!
dus garage gebeld, kon meteen langs moet wel op onderdelen wachten, werk gebeld, leasemaatschappij gebeld en natuurlijk de politie om aangifte te doen.
Was dus een lekker dagje, een geluk, de garagemonteur zei dat als ik harder had gereden, ik waarschijnlijk was gaan spinnen en de dijk af was gerold met auto en al, dus ben blij dat het bij alleen blikschade is gebleven, maar ik voel de adrenaline nog door me heengaan.
gelukkig ben ik hiervoor verzekerd, maar moet wel een gedeelte eigenrisico betalen, dus deze maand maar even geen extra uitstapjes naar de ruitershop
) 
en als ze dan (s'nachts) midden op de weg staan. Dan blijven ze ook echt staan. Toeteren helpt voor geen meter
!
.
. Sandra haar punten weet ik helaas niet....DUS, San.....laat even wat van je horen, ik ben ook benieuwd!!!!
, maar dit is Grardus zijn nieuwe aanwinst.