Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En moe.
En moe tegelijk, dat bezorgt me hoofdpijn.

dat vindt ze leuk
de mensen staren dan de hele tijd naar je zweep 
. Laatst kwam in de kunkemÖller een verkoopster ermee aanzetten voor mij
... Uhh denk het niet he
Emmaa_ schreef:Romana01 schreef:ohja, bouwvakkers ken ik ook. Had er laatst een beledigd, ik zei geen hoi terug. Hij werd echt heel boos
Vinden jullie het echt erg dan, als iemand iets naar je roept? Ik zeg altijd beleefd hoi terug, ik vind het altijd wel leuk.. Ik denk dat je daar als meisje ook maar je zelfvertrouwen uit moet halen, iemand vind je dus duidelijk knap genoeg om iets naar je te schreeuwen. Als ik langs een bouwvakker fiets 's morgens en hij roept 'Goedemorgen zonneschijn', of 'Goedemorgen lekkerding' dan lach ik gewoon breed, groet ik terug en dat maakt mijn dag toch een stukje beter...
Noem me stom om dit soort dingen hoor, maar daar krijg je als vrouw/meisje toch je confidence boosts van?
Kirsten_S schreef:Bij Mariola!
Mijn benen zijn zeg maar half overleden. Terwijl het nu nog lange niet druk was volgens hun.
Maar er zijn veel dingen die je kan doen, alleen moet je dat allemaal leren natuurlijk. Zo werkt
er een meisje nu twee maanden en mag nu pas de koffie zetten, niet alleen natuurlijk nog. Maar
die apparaten hebben zo'n aparte gebruiksaanwijzing. Ik kan nu de basis, natuurlijk nog lang niet
perfect maar het begin is der. En dat is ijs scheppen op alle soorten hoorntjes en bekertjes, betalen
en afrekenen. Schoonmaken, vaatwasser aanzetten en in-uitruimen. En milkshakes maken. En nog
wat kleine dingetjes.

)