KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:11

Hier is t ook super koud hoor!!!
En ook heeel vaak regen :')

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:32

Ja, maarja als ik lekker naar n exotisch land was gegaan, was t wel lekkerder geweest, hihi! maarja misschien gaik dat nog wel doen als ik terug ben... idunno

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:56

Tja, gewoon een warm land waar ze ook engels spreken :P

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:01

Haha ja! dat is wel n goed idee, alleen was mijn engels niet echt goed genoeg, dus moest ik t eerst leren en daarom zit ik hier dus op school! :)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:14

Pfffffffff kan geen css en html meer zien echt zoooo veel werk,
had net heel veel verwijderd dacht ooooh heb ik niet meer nodig, crashte de hele boel :S

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:09

Faya__ schreef:
uh ik heet Vera, mn paard heet Faya :p
Natuurkunde

Het ging over elektrischetijd. Ik kan het niet eens typen :+.

Ik begin morgen pas om 2 uur. :D

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:18

Oeeeeeeef das moeilijk :+

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:23

Ik had het allemaal al gehad, maar had natuurlijk niet geleerd, dus wist niet meer wat alles betekende :+

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:25

Ooops :P
Ik ben nu bezig met mijn informatica site over hoe kan het ook anders, paarden
Moet 3 pagina's maken, hoe zal ik dat doen
ik wil eentje western
en wat zal ik verder doen ?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:25

Horseball :j

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:44

Die is ook leuk !

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:46

Dan neem je gewoon de wat minder bekende takken van paardensport, dus:
Voltige :P
en
endurance (ofzoo :+ ) d'r bij ofzooo... :D

moet de hele week pas rond 1 uur beginnen :(

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:50

Hallooo!
Een fiets is niet zo handig om mee te nemen hoor, je kan daar toch niet echt fietsen :P. Het hele achterste gedeelte naar de rijbanen enzo is een soort ruiterpad, dus dat valt amper te fietsen.

Ik ben nu, nouja, eigenlijk moet ik nu, even mijn natuurkunde, wiskunde en duits maken.. Ik heb voorgenomen dat ik vanaf de voorjaarsvakantie wat meer ga doen.. En alles wat beter bij ga houden ;). Goed he :D, nou alleen nog kijken wat ervan komt!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:51

Gaan jullie trouwens altijd zo laat slapen?
Ik slaap om half 11, als om 7 uur de wekker gaat ben ik nog doodmoe en heb ik niet het idee dat ik geslapen heb.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:52

Trouwens, trouwens, trouwens! Ik heb een heel spannend verhaal :D! Willen jullie hem horen?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:56

Jaaaa :D

en zal ik mijn hoofdstel om proberen te ruilen of niettttt???? :P

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:58

Wij hebben bij ons op school een soort vijver, een stukje van de sloot zeg maar waar een soort beeld in staat, blabla. Nou was er een jongen uit het 2e die een beetje op liep te scheppen en toen hadden ze vrienden gezegt dat hij 50 euro kreeg als hij de volgende dag (was donderdag) in de sloot/vijver op school sprong. Nou was iedereen donderdag na het 6e uur uit vanwege de openavond. Staat hij op het schoolplein bij het fietsenhok, trekt ie zijn schoenen, zijn broek en ze jas uit, rent hij als een idioot naar die sloot en springt hij er zo in! Iedereeen natuurlijk achter hem aan om het te filmen enzo :D. Haha, en toen hij eruit kwam had hij het toch koud! Dus hij had zijn kleren weer aangetrokken en een handdoek om hem heen gedaan, kwam de concierge.. Moest hij zich gaan melden! Hij heeft nu deze week een vierkant rooster, dus van 8 tot 5 uur, maar hij heeft ook 50 euro! Haha, we hebben echt onwijs gelachen die dag!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:59

X_Michelle_X schreef:

Ik heb niet alles gelezen, maar past je hoofdstel niet? Of vind je hem niet zo mooi?
Want ik las wel dat je hem al ingevet had toch?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:02

DewiRox schreef:
Wij hebben bij ons op school een soort vijver, een stukje van de sloot zeg maar waar een soort beeld in staat, blabla. Nou was er een jongen uit het 2e die een beetje op liep te scheppen en toen hadden ze vrienden gezegt dat hij 50 euro kreeg als hij de volgende dag (was donderdag) in de sloot/vijver op school sprong. Nou was iedereen donderdag na het 6e uur uit vanwege de openavond. Staat hij op het schoolplein bij het fietsenhok, trekt ie zijn schoenen, zijn broek en ze jas uit, rent hij als een idioot naar die sloot en springt hij er zo in! Iedereeen natuurlijk achter hem aan om het te filmen enzo :D. Haha, en toen hij eruit kwam had hij het toch koud! Dus hij had zijn kleren weer aangetrokken en een handdoek om hem heen gedaan, kwam de concierge.. Moest hij zich gaan melden! Hij heeft nu deze week een vierkant rooster, dus van 8 tot 5 uur, maar hij heeft ook 50 euro! Haha, we hebben echt onwijs gelachen die dag!

:')

Nou, bij ons zou diegene die 50euro vast niet krijgen :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:06

DewiRox schreef:
X_Michelle_X schreef:

Ik heb niet alles gelezen, maar past je hoofdstel niet? Of vind je hem niet zo mooi?

nou, ik heb de hh rondgenaaide, maar nu had ik die rubbere vlinders van de teugels afgeknipt (die vond ik lelijk :o ) en het hoofdstel ingevet, omdat hij wel goed zit bij mijn paard, maaaarrr, ik vraag me af, of die rondgenaaide sperriem mijn paard niet gaat irriteren, en vind een platte sperriem eigenlijk wel mooier. Ik zag nu de HB turijn en dat hele hoofdstel vind ik eigenlijk mooier en is maar een tientje duurder...
Dus ik denk, misschien kan ik m ruilen en dan gewoon deze teugels houden...
Als die teugels hetzelfde zijn natuurlijk :P
zou dat kunnen denken jullie?
en is de HB in t egt ook mooier? (tja, ik heb m niet gezien, me ma ging dees voor me kopen :o )

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:09

DewiRox schreef:

:')

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:12

X_Michelle_X schreef:
DewiRox schreef:

nou, ik heb de hh rondgenaaide, maar nu had ik die rubbere vlinders van de teugels afgeknipt (die vond ik lelijk :o ) en het hoofdstel ingevet, omdat hij wel goed zit bij mijn paard, maaaarrr, ik vraag me af, of die rondgenaaide sperriem mijn paard niet gaat irriteren, en vind een platte sperriem eigenlijk wel mooier. Ik zag nu de HB turijn en dat hele hoofdstel vind ik eigenlijk mooier en is maar een tientje duurder...
Dus ik denk, misschien kan ik m ruilen en dan gewoon deze teugels houden...
Als die teugels hetzelfde zijn natuurlijk :P
zou dat kunnen denken jullie?
en is de HB in t egt ook mooier? (tja, ik heb m niet gezien, me ma ging dees voor me kopen :o )

Ik vindt de EJ huismerk Loreen nog mooier, hoe het leer blijft enzo geen idee, maar het model vindt ik echt supermooi :D *\o/*

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:13

Is de EJ een leuke winkel? Ik ben er nog nooit geweest. Ze zitten hier ook niet in de buurt ofzo hoor.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:15

wow, zeker!!
maar hele andere teugels :o

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:15