En ook heeel vaak regen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Wij hebben bij ons op school een soort vijver, een stukje van de sloot zeg maar waar een soort beeld in staat, blabla. Nou was er een jongen uit het 2e die een beetje op liep te scheppen en toen hadden ze vrienden gezegt dat hij 50 euro kreeg als hij de volgende dag (was donderdag) in de sloot/vijver op school sprong. Nou was iedereen donderdag na het 6e uur uit vanwege de openavond. Staat hij op het schoolplein bij het fietsenhok, trekt ie zijn schoenen, zijn broek en ze jas uit, rent hij als een idioot naar die sloot en springt hij er zo in! Iedereeen natuurlijk achter hem aan om het te filmen enzo. Haha, en toen hij eruit kwam had hij het toch koud! Dus hij had zijn kleren weer aangetrokken en een handdoek om hem heen gedaan, kwam de concierge.. Moest hij zich gaan melden! Hij heeft nu deze week een vierkant rooster, dus van 8 tot 5 uur, maar hij heeft ook 50 euro! Haha, we hebben echt onwijs gelachen die dag!
DewiRox schreef:X_Michelle_X schreef:Jaaaa
en zal ik mijn hoofdstel om proberen te ruilen of niettttt????
Ik heb niet alles gelezen, maar past je hoofdstel niet? Of vind je hem niet zo mooi?
Want ik las wel dat je hem al ingevet had toch?
DewiRox schreef:Wij hebben bij ons op school een soort vijver, een stukje van de sloot zeg maar waar een soort beeld in staat, blabla. Nou was er een jongen uit het 2e die een beetje op liep te scheppen en toen hadden ze vrienden gezegt dat hij 50 euro kreeg als hij de volgende dag (was donderdag) in de sloot/vijver op school sprong. Nou was iedereen donderdag na het 6e uur uit vanwege de openavond. Staat hij op het schoolplein bij het fietsenhok, trekt ie zijn schoenen, zijn broek en ze jas uit, rent hij als een idioot naar die sloot en springt hij er zo in! Iedereeen natuurlijk achter hem aan om het te filmen enzo. Haha, en toen hij eruit kwam had hij het toch koud! Dus hij had zijn kleren weer aangetrokken en een handdoek om hem heen gedaan, kwam de concierge.. Moest hij zich gaan melden! Hij heeft nu deze week een vierkant rooster, dus van 8 tot 5 uur, maar hij heeft ook 50 euro! Haha, we hebben echt onwijs gelachen die dag!
X_Michelle_X schreef:DewiRox schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar past je hoofdstel niet? Of vind je hem niet zo mooi?
Want ik las wel dat je hem al ingevet had toch?
nou, ik heb de hh rondgenaaide, maar nu had ik die rubbere vlinders van de teugels afgeknipt (die vond ik lelijk) en het hoofdstel ingevet, omdat hij wel goed zit bij mijn paard, maaaarrr, ik vraag me af, of die rondgenaaide sperriem mijn paard niet gaat irriteren, en vind een platte sperriem eigenlijk wel mooier. Ik zag nu de HB turijn en dat hele hoofdstel vind ik eigenlijk mooier en is maar een tientje duurder...
Dus ik denk, misschien kan ik m ruilen en dan gewoon deze teugels houden...
Als die teugels hetzelfde zijn natuurlijk
zou dat kunnen denken jullie?
en is de HB in t egt ook mooier? (tja, ik heb m niet gezien, me ma ging dees voor me kopen)
Elise95 schreef:Is de EJ een leuke winkel? Ik ben er nog nooit geweest. Ze zitten hier ook niet in de buurt ofzo hoor.