Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:39

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
zeg onder welke kei zit jij verstopt

Die ene daar bij de 3e eik links, dan het bospaadje aflopen en bij die varenstruik het bochtje om naar rechts. Daar ongeveer! :D

oh daar zat ik ook in de buurt onder de kei, 2 keien verder, tot 3 dagen terug

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:42

winnitou schreef:
meelen schreef:
banketstaaf? doe dan maar kerstkrans

marsepeintaart heb je ook nog staan

:P :9

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:42

Ben net even wezen uithuilen bij Dennis op schoot... :o Het is gewoon heel dubbel: aan de ene kant tranen van blijdschap en aan de andere kant tranen van verdriet, omdat ik het gewoon niet eerlijk voor Maisie vind. Maar ja, Wesley maakte al een vreugde-sprongetje: "Yes, ze mag blijven!". Dus ik denk dat het gewoon al bekeken is! ;) Wie weet hoe het volgend jaar gaat lopen: misschien kan ik haar verhuren, zodat ze toch de juiste (rij)aandacht krijgt en ik niet voor het plezier van een ander hoef te betalen... Ik vind het alleen zo not-done om daar geld voor te vragen... Misschien moet ik toch maar eens leren die knop om te zetten... :o

M'n vader had het al helemaal bekeken: "Dan gaan we in januari naar de Zaanse en gaan we het tóch nog een keer proberen om haar voor die kar te krijgen. Als het dán (in een andere omgeving) niet lukt, dan weten we gewoon genoeg!". Toch wel weer lief van hem!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:43

winnitou schreef:
oh daar zat ik ook in de buurt onder de kei, 2 keien verder, tot 3 dagen terug

Kan ook wel eens lekker zijn hoor, even helemaal alleen verscholen onder zo'n steentje...! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:43

Dennis is in ieder geval blij: ik heb vanmiddag in 3,5 uur tijd zo'n 40 appelflappen staan bakken voor z'n werk! De liefde gaat tenslotte bij de man door de maag....! :+ :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:44

Shenavallie schreef:
Ben net even wezen uithuilen bij Dennis op schoot... :o Het is gewoon heel dubbel: aan de ene kant tranen van blijdschap en aan de andere kant tranen van verdriet, omdat ik het gewoon niet eerlijk voor Maisie vind. Maar ja, Wesley maakte al een vreugde-sprongetje: "Yes, ze mag blijven!". Dus ik denk dat het gewoon al bekeken is! ;) Wie weet hoe het volgend jaar gaat lopen: misschien kan ik haar verhuren, zodat ze toch de juiste (rij)aandacht krijgt en ik niet voor het plezier van een ander hoef te betalen... Ik vind het alleen zo not-done om daar geld voor te vragen... Misschien moet ik toch maar eens leren die knop om te zetten... :o

M'n vader had het al helemaal bekeken: "Dan gaan we in januari naar de Zaanse en gaan we het tóch nog een keer proberen om haar voor die kar te krijgen. Als het dán (in een andere omgeving) niet lukt, dan weten we gewoon genoeg!". Toch wel weer lief van hem!

Hoef je ook geen bijbaantje meer te zoeken hee, hahaha

(zo zijn toch papa's (en mama's))

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:45

Shenavallie schreef:
Dennis is in ieder geval blij: ik heb vanmiddag in 3,5 uur tijd zo'n 40 appelflappen staan bakken voor z'n werk! De liefde gaat tenslotte bij de man door de maag....! :+ :D

Jeutje, je hebt er zin in zeg.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:45

Wie gaat er morgen naar het knuffeluurtje? Hoorde vandaag een meisje zeggen: "Huh, nou mij niet gezien hoor, dan moet ik voor dat ene uurtje al om 10 uur uit m'n bed. Dacht het niet!". Gaat vast stappen...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:46

meelen schreef:
Shenavallie schreef:

Hoef je ook geen bijbaantje meer te zoeken hee, hahaha

(zo zijn toch papa's (en mama's))

Da's waar! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:47

meelen schreef:
Shenavallie schreef:

Jeutje, je hebt er zin in zeg.

Nou, was er bij de laatste rit wel echt klaar mee hoor! Het is op zich best leuk om te doen, maar er kunnen maar 10 van die dingen tegelijk in mijn oventje. Dus alles moest in etappes! Volgende huis krijgt een kookeiland met minstens 2 ovens! :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:48

Ik ga maar weer eens de jongens opzoeken beneden! Veel plezier vanavond voor iedereen!!!! {:)

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:59

de kip is weer helemaal weggewerkt.... heb tegenwoordig 2 ovens, is toch wel makkelijk hoor, maar als dan beide ovens gevuld zijn kan ik de magnetron niet gebruiken, het is ook nooit genoeg he

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:00

Shenavallie, wat is nou de reden dat je Maisy eigenlijk wil verkopen? Ben de draad een beetje kwijt..
en voor de kar ging ze toch goed (behalve de aanrijding), tenminste wat ik gezien heb bij de Zaanse

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:02

mijn onderrug begint weer te verkrampen, moet dus even gas terugnemen, ga maar lekker even op de bank met een boek. Ben gisteren weer in een nieuwe begonnen: De eenzaamheid van priemgetallen

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:37

Shenavallie schreef:
Wie gaat er morgen naar het knuffeluurtje? Hoorde vandaag een meisje zeggen: "Huh, nou mij niet gezien hoor, dan moet ik voor dat ene uurtje al om 10 uur uit m'n bed. Dacht het niet!". Gaat vast stappen...

Tsja, ik moet wel heen, voor het water!! Wij lekker aan het kerstdiner en mijn 2 schatjes geen water, wel balen maarja................. Ze hebben wel een kuip maar ik wil zeker weten of ze nog wel kunnen drinken.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:52

Hm... die buren met die baby, wat ik vertelde.........die hebben ook een kat. Die mag al een paar jaar niet binnen (vanwege het kind wat ze al hadden). Nou loopt Ron net het laatste rondje met Beau, en ziet hij volgens hem die kat bij een leegstaand huis op de stoep zitten. We vinden het nu toch wel een beetje te gortig worden hoor. Zielig voor dat beestje. Dus Ron is nu weer ff terug om te kijken of het hem/haar echt is. En dan maar werk er van maken. Ik heb gezegd dat hij hem/haar maar mee naar huis moet nemen dan.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:56

Tytje schreef:
Shenavallie schreef:

Tsja, ik moet wel heen, voor het water!! Wij lekker aan het kerstdiner en mijn 2 schatjes geen water, wel balen maarja................. Ze hebben wel een kuip maar ik wil zeker weten of ze nog wel kunnen drinken.

Nou sorry, maar ik vind dat een taak voor de manegehouder hoor, om te zorgen dat ieder paard/pony te drinken heeft. Daar betaal je toch voor.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:14

Nou het lukt Ron niet om hem te pakken, beestje heeft wel erge trek (Ron had brokjes mee)
Morgen maar weer ff kijken.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:40

meelen schreef:
Nou het lukt Ron niet om hem te pakken, beestje heeft wel erge trek (Ron had brokjes mee)
Morgen maar weer ff kijken.

ach wat sneu
mensen nemen een kat en die moet dan buiten blijven klote hoor
wij hebben ect het zelfde hier met een kat die mag ook niet binnen nou moet je de meiden hebben die zetten dan ook bakje eten neer en vragen aaaah mam mag ie niet hier
ook al hebben we nu 2 katten denk niet dat de honden een volwassen vreemde kat acsepteren

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:22

meelen schreef:
Hm... die buren met die baby, wat ik vertelde.........die hebben ook een kat. Die mag al een paar jaar niet binnen (vanwege het kind wat ze al hadden). Nou loopt Ron net het laatste rondje met Beau, en ziet hij volgens hem die kat bij een leegstaand huis op de stoep zitten. We vinden het nu toch wel een beetje te gortig worden hoor. Zielig voor dat beestje. Dus Ron is nu weer ff terug om te kijken of het hem/haar echt is. En dan maar werk er van maken. Ik heb gezegd dat hij hem/haar maar mee naar huis moet nemen dan.

ja wat wil je, als je een extra vrouw in huis hebt en nog een kleintje dan kan er ook niet nog een kat bij.

Maar wat nu, gaan jullie kat eten met Kerst, lekker met de gourmet, is sommige landen een delicatesse

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:24

meelen schreef:
Tytje schreef:

Nou sorry, maar ik vind dat een taak voor de manegehouder hoor, om te zorgen dat ieder paard/pony te drinken heeft. Daar betaal je toch voor.

das dus ook mijn mening, of je organiseert als manege wat mensen die zorg dragen voor de watervoorziening. Maar daar kunnen we toch niet van op aan......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:28

Wil vanaf hier iedereen een hele fijne kerst wensen. Voor sommige een moeilijke tijd door het gemis van een geliefde, voor een ieder een Kerst met mooie herinneringen toegewenst. En ik hoop dat ook deze kerst een sterretje voor jullie staat te stralen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:36

Hallo Veldt schatjes,
Ten eerste allemaal FIJNE KERSTDAGEN gewenst.

Wij hebben net onze kerstavond achter de rug.
Dat vieren wij altijd met mijn schoonfamilie.
Heerlijk gegeten en gedronken, kado's voor de kinderen.
Het was weer gezellig.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:40

Nog even een excuus, ik had kerstkaartjes geschreven, maar helaas,
vandaag was ik ze weer vergeten mee te nemen.
Dus nu via Bokt dus de beste wensen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:58

Namens ons: Fijne Feestdagen

Afbeelding