Ja, had het gezien alleen nog niet gereageerd. Moest snel naar mijn werk
Volgende keer met z'n allen een rit bij Smit dan maar?
@ Antoinette: Hoe was het met Smit afgelopen, zondag in Lisse? Es en ik kwamen toevallig net binnen toen de senioren pas de deux op het programma stond. Zag er leuk uit.
Leuk dat je meekan Saskia! Een ritje bij Smit ben ik ook wel voor in! Ben trouwens zwaar aan het afkicken van het buitenrijden ondertussen!
Saskia89
Geplaatst: 05-10-12 18:33
Jullie rijden zeker ook alweer binnen? Heb jij wel eens op zo'n reus gezeten?
Danseresje
Geplaatst: 05-10-12 18:46
Ja, ik heb al op zo'n reus gezeten. Sterker nog, ik heb op het grootste paard van Nederland gereden met een schofthoogte van 2.07m!
Dit is dus het gevolg als je iemand van 1.65m naast Knorp zet!
En bij Smit rijden we weer binnen op het moment ja. Mocht gelijk mijn eerste les op Tiësto. Erg voorwaarts, maar ik was erg moe (zit in de les van 21.30u). Gevolg? Ik ging steeds meer voorover kantelen vanuit mijn bekken en Tiësto werd steeds voorwaartser!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 05-10-12 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb op Knorp en Amy gereden. Die laatste zou ik best weer op willen, maar moet even kijken, want volgens mij heeft Antoinette daar ook op gereden. Ik weet niet hoe Ace ondertussen is, denk dat ik daar vorig jaar op zich ook wel op had gekund, dus misschien Ace. Michael is dacht ik wel de kleinste van het stel ! Of je gaat gewoon je hoogtevrees overwinnen en op Knorp (die echt wel heel braaf is, behalve toen hij het jonge boompje platwalste, haha ! was echt een kodakmomentje, waar net geen kodak voor handen was !)
uhm, wel ok volgens mij. wel voorwaarts dacht ik. vriendinnetje zat er 's middags op, 's ochtends iemand van een andere groep die daar kwam rijden (had toen met 2 vriendinnen een hele dag gedaan).
antoinetje
Geplaatst: 06-10-12 16:49
kooslover schreef:
Dat is wel prettig inderdaad
Rit is betaald, dus ik kan officieel mee!
jeeeeej!! Sas gaat ook mee!
Ok heb op Amy gereden, die bleek aan het einde van de rit te denken dat ze een renpaard was ipv een Shire echt cool . Michael schijnt heel voorwaarts te zijn maar de dame die toen op hem reed had er geen kind aan. Lijkt me ook een leuk paard! Ace is te jong voor mij die was toen nog best springerig. Zon lijkt me ook leuk, heel relaxed! Ja en Knorp..... The bigger the better zeggen ze wel eens toch?
Nou doe mij Mazzeltje maar. Ik heb vandaag weer lekker op Mazzel gereden. Zijn ene ijzer zat enorm los, maar hoefsmid kon morgen pas. Dus morgen krijgt hij weer mooie voetjes. Dus dan maar rondje bos, dat is heel veel zachte ondergrond, dus niet zo erg als hij dan een ijzer mist. En ja, we zijn hem ergens verloren onderweg, waar weet ik niet. Bosje door was hij echt enorm druk, naast hem honden en schapen drijven en die fluitjes. Een keer stond hij echt in eens stil met 4 benen stokstijf aan de grond. Maar ach, het is Mazzel, er langs onrustig en kijken en daarna gewoon weer volledig ontspannen. Even lekker in de bermen drafje en galopje gedaan. Mazzel vindt hard erg geweldig, hoef hem maar los te laten van voor en ga maar te roepen en we vliegen in galop weg. En draf ook, als je nou gewoon zo hard mogelijk gaat draven, val je daarna gewoon in galop. Acht Mazzel en ik hebben ons dus weer prima vermaakt zeker met dit overheerlijke weer!
Suc6 Sas met je hoogtevrees overwinnen, boven de 2 meter is echt te groot. Ik vond Xandra en Alex al zo groot.
Saskia89
Geplaatst: 07-10-12 14:13
Lekker hoor Wen!
Een springerige reus. Op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat ze allemaal rustig zijn . Onterecht!
Die vond ik ook heel groot ja, volgende keer een ponyrit doen?