smuidra schreef:winnitou schreef:Ik stond vanmorgen vroeg al weer langs de lijn bij de voetbal wedstrijd van zoonlief te kijken. Weer viel gelukkig erg mee. Nu lekker op de camping. Ben heerlijk rozig van de hele dag buiten en het uitwaaien. Rowan viel vanavond als een blok in slaap.
Daar was je dus........
Had je nog willen sms-en maar glad vergeten. Was om 12.00 uur thuis vanaf het voetbalveld met een kind dat ik niet graag nog mee wou nemen naar een kledingverkoop. Had hem dan denk ik aan een hangertje gehangen aan het hoogste rek.
Als er nog een gelegenheid komt dan moet ik echt een oppas voor hem hebben, want Rowan en kleding (of iets anders) kopen is niet zo''n goede combi. Behalve natuurlijk speelgoedwinkels die kan ik prima met hem ingaan.
Moet al heel lang naar de primafoonwinkel. Maar die in Zaandam hoef ik hem echt niet mee naar toe te nemen, als baby (en later_ook nog) gilde hij daar de boel bij elkaar. Nu geeft hij aan dat hij het daar niet prettig vind, er is daar wat gebeurd volgens hem wat eng is. Bij de primafoon in Beverwijk kan ik wel met hem naar binnen.
Nou Winnetou je hebt wel wat gemist hoor

)