Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vaardigheid 1/2 05 Juli 2009 schreef:1. Femke Toet 1e Paraat / 2e Manno
2. Joyce Wolters 1e Ollever / 2e Paraat
3. Karin Wolters 1e Aron / 2e Stefan
4. Iris Helleman 1e Shadow / 2e Absan
5. Amanda Jol 1e Yorick? / 2e ??? (Wordt misschien al ingeschreven door Caroline)
6. Jeany Bijloo 1e Macho / 2e Thomars
7. Jorine Huisman 1e Sophie / 2e Absan
8. Celine Bosman 1e Macho / 2e Winston
9. Stefanie Eijgenraam 1e Winston / 2e Thomars
10. Liselotte de Hoog 1e Lovis / 2e Zavier?
DJoysDesignz schreef:Net heerlijk gereden, en Len zei dat ik gewoon kon proberen met Ollever vaardigheid. We mochten alleen niet springen na die drukke weekenden voor de paarden. Dus we gaan binnenkort.
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:Net heerlijk gereden, en Len zei dat ik gewoon kon proberen met Ollever vaardigheid. We mochten alleen niet springen na die drukke weekenden voor de paarden. Dus we gaan binnenkort.
ja ze waren allemaal de zitcompetitie goed zat geloof ik. Paraat zit er helemaal door heen, die heeft een week vrij gekregen, Loeky stond kreupel
Nou ja als jullie de volgende keer gaan springen telefoneer ik wel een filmpje!
aatjuh12 schreef:gister op Yorick gereden.. zo raar he.. wij hadden geloof ik 3 haflingers in de les meerijden.. en de les voor ons reden nico, robin, thalita en weet niet welke paarden mee.. geloof dat ze een beetje zijn vergeten dat wij de paardenles zijn.. en hun de ponyles!
Stef_Winston schreef:aatjuh12 schreef:gister op Yorick gereden.. zo raar he.. wij hadden geloof ik 3 haflingers in de les meerijden.. en de les voor ons reden nico, robin, thalita en weet niet welke paarden mee.. geloof dat ze een beetje zijn vergeten dat wij de paardenles zijn.. en hun de ponyles!
Huh wie uit die les voor jullie reed Thalita dan? (want daar rijden niet de geweldigste mensen in volgens mij)