En zondag 2 shoots!

Met Marloes en Jorinda & Sabrine!

Zometeen naar de dokter en Apaché doen, morgen met Rosa mee buitenrit!

Heb er zin in!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

* en ik moet zo nog wat boodschappen doen, want ik zit weer alleen het weekend en mijn ouders hebben net de hele koelkast zowat meegenomen 

)

Kan maandag al beginnen bij het eerste adresje wat ik heb, helaas wel helemaal in hooglanderveen maar tis voor 4 uur achter elkaar, dus vooruit. 
Morgen met Gips naar huis rijden, nu al zin in!!

xandra88 schreef:Pauline als het maar een lichte kleur is..... Beige weet ik niet zeker eerlijk gezegd. Denk dat dit wel mag
Chaps was al een hele poos toegestaan, maar het moeten wel gladde chaps zijn dus geen ribbels franjes en of andere on effen heden
Van de chapsregels was zelfs ik al op de hoogte
Ik vond hem echt goed!
Nog een half uurtje volhouden, mogen ze weer naar huis
Zag laatst zelfs iemand met een wit hoesje eroverheen, bruin vind ik zelf dan nog wat netter
hestejente schreef:xandra88 schreef:Pauline als het maar een lichte kleur is..... Beige weet ik niet zeker eerlijk gezegd. Denk dat dit wel mag
Chaps was al een hele poos toegestaan, maar het moeten wel gladde chaps zijn dus geen ribbels franjes en of andere on effen heden
Ik was benieuwd naar of je ook bijvoorbeeld een bruine cap mag dragenVan de chapsregels was zelfs ik al op de hoogte
maar je kon gewoon naar de congiërge en dan deedh ij het hek voor je open..