ATE schreef:ongemakkelijke week xan ?ja dat scheelt nog wel eens, de ene of de andere maand.Nu weer een kl..... keer, dus CHOCOLADE !!!!
xan schreef:ATE schreef:ga nog ff lekker tv kijken in bed er liveWie heb je live in je bed ????TARZAN op baterijen hhahahahahahahhahahahahahahah hoop dat ze niet leeg zijn
ATE schreef:LIQUITA schreef:Nog een kleine 10 weken, en dan is het alweer tijd voor KOOTWIJK joepie hoop dat de weken snel gaan
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:heb f5 gevonden wat een vernieuwing ik ga uitloggen nu hahaha..DOEIIIIIIIIIIIIIIdoei mil tot morgen
ATE schreef:LIQUITA schreef:Nog een kleine 10 weken, en dan is het alweer tijd voor KOOTWIJK joepie MiltonB schreef:hoop dat de weken snel gaan Hoop ik ook, heb er heel veel zin in
_sandra schreef:ga ook stoppen!!! fijne avond nog allemaal!!! en alvast weltrusten voor straks!!!!!doei san tot morgen avond
LIQUITA schreef:meelen schreef:Ja, goed dat je het zegt, ik zal het ff pakken.Ooohhh...lekker Ik heb Belgische pralines, welke wil je?
ATE schreef:xan schreef:Ate, kom ons dat nog even vertellen.of baterij het nog doet ????Ja, nu zijn we erg benieuwd
MiltonB schreef:slaap lekker allemaal tot morgenTot morgen, als jullie er morgenavond ook zijn...en anders tot zaterdag
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:slaap lekker allemaal tot morgenTot morgen, als jullie er morgenavond ook zijn...en anders tot zaterdag dan tot zaterdag gezellie doei doei