Elja schreef:Of
Peach Blossom

Er heten er ook eentje iets met pilot ofzo volgens mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Of
Peach Blossom

Melanie_B schreef:Iedereen gefeliciteerd met de behaalde winstpunten!
Wat lief dat jullie aan me gedacht hebben haha!
Vanmorgen half 7 op..Was de bedoeling dat we zouden
gaan fietsen maar we werden gebracht met de auto.![]()
Nou... klas binnen..Was wel gelijk relaxte sfeer, ook relaxte
docent dus voelde goed. Contact met de meiden gelegd, zijn echt
aardig! In de pauze niet alleen gezeten..(Wat me grootste zorg was)
maar gewoon gezellig met z'n alle.
We hebben de plantjes al in ons huisje gezet, en de vis!
Morgen als het goed is dat paard rijden.
Ben vandaag half 2 uit, en morgen ook!
Morgen 11 uur beginnen.

Annie_ schreef:dierenbeul
Whha nee hoor grapje![]()

Annie_ schreef:Elja schreef:Of
Peach Blossom
Er heten er ook eentje iets met pilot ofzo volgens mij
Broccoli schreef:Dat helpt niet bij een hond.
Wel bij paarden, maar een hond is een ander verhaal.

doet ie het nu nie tmeer en meld die zich na een paar honderd meter weer keurig

). Toen ik terug stapte ging ze weer door, na wat aanmoediging kwam het vertrouwen terug en ging ze wel de hoek in..
Melanie_B schreef:Angelique wordt morgen afgemaakt................
En ik had de verzorger/eigenaaresse al eerder gemailt dat ik graag nog langs wou komen maar ze moest het nog vragen aan de echte eigenaar.. dus ik vraag op hyves van weet je het al, of het mag van de echte eigenaar? Krijg ik goddomme niet eens antwoord terug.. terwijl ze wel online is geweest op hyves... en nu is het te laat om afscheid te nemen!!!
Jane_ schreef:Nice Mel dat het zo goed ging op school
En die honden, ik snap watje bedoeld ik ben Sam ook weleens kwijt en dan rent ie al zo ver vooruit en da komt ie gewoon niet, maar sinds ik echtheel kwaad op hem ben geworden en hem zo hard heb geschreeuwd en hem een klap op ze neus heb gegevendoet ie het nu nie tmeer en meld die zich na een paar honderd meter weer keurig
Kirsten_D schreef:Zometeen Ven vervelen..
Ze was gisteren zo braaf aan de longe.. Alleen wel raar op een gegeven moment. Venice is op een of ander reden bang voor de zweep. Zal wel wat mee gebeurt zijn. Normal longeer ik der nooit met de zweep, maar ze heeft tegenwoordig de neiging als ze afbuigd om de pootjes te laten slepen, dus ik zweep erbij.
Ging allemaal goed tot een bepaald moment. Ze wilde de hoek niet lekker door en kwam telkens naar binnen. Ik zorgde dat ik een stukje voor de kwam, om de goed de hoek in de leiden. Stond ineens vol op de rem, helemaal van die hertenoogjes(in koplamp van een auto..). Toen ik terug stapte ging ze weer door, na wat aanmoediging kwam het vertrouwen terug en ging ze wel de hoek in..
Ga me bij dat soort momenten wel afvragen wat er gebeurt is..
Toch jammer dat paarden niet praten..
En ik had de verzorger/eigenaaresse al eerder gemailt dat ik graag nog langs wou komen maar ze moest het nog vragen aan de echte eigenaar.. dus ik vraag op hyves van weet je het al, of het mag van de echte eigenaar? Krijg ik goddomme niet eens antwoord terug.. terwijl ze wel online is geweest op hyves... en nu is het te laat om afscheid te nemen!!!
Melanie_B schreef:Hm, das wel apart. Ik kan wel een beetje proberen te informeren naar meer achtergrond informatie van haar?

Elja schreef:Nadine, ik heb de kaarten

Kirsten_D schreef:Zometeen Ven vervelen..
Ze was gisteren zo braaf aan de longe.. Alleen wel raar op een gegeven moment. Venice is op een of ander reden bang voor de zweep. Zal wel wat mee gebeurt zijn. Normal longeer ik der nooit met de zweep, maar ze heeft tegenwoordig de neiging als ze afbuigd om de pootjes te laten slepen, dus ik zweep erbij.
Ging allemaal goed tot een bepaald moment. Ze wilde de hoek niet lekker door en kwam telkens naar binnen. Ik zorgde dat ik een stukje voor de kwam, om de goed de hoek in de leiden. Stond ineens vol op de rem, helemaal van die hertenoogjes(in koplamp van een auto..). Toen ik terug stapte ging ze weer door, na wat aanmoediging kwam het vertrouwen terug en ging ze wel de hoek in..
Ga me bij dat soort momenten wel afvragen wat er gebeurt is..
Toch jammer dat paarden niet praten..
blijft ie lekker op de grong

Ik zat op Gerke , ruin, 6 jaar ( fries uiteraard
) had er vorig jaar ook al op gereden maar hijs zoooveel verbeterd ! echt geweldigg !!