ik was 1 januarie bij me oma op de boerderij om nieuwjaar te wensen en toen brak er brand uit bij de schuur die aan het huis vast zit ook daar aan vast wonen me oom en tante dus het was heel erg heftig en emotineel vooral omdat me vader en zijn gezin zeg maar daar op gegroeit zijn de schuur is helemaal afgebrand de zolder van me oma ook het kantoor van me tante en ook is afgebrand we hebben nog wel heel veel spullen kunnen redden toen de brand er was voor de rest is alles nat dus dat is mee genomen door een bedrijf en dat staat in droog kamers nu woont me oma bij een tante en oom en me oom en tante die ook op die boerderij woonden wonen nu even een paar dagen bij een andere oom en tante en hun krijgen een unit op het terein gewoon dat ze daar wel zijn.. voor de rest weten we nog niks gewoon even afwachten maar dit wil je egt niet mee maken verschrikkelijk maar gelukkig is niemand gewond.. dus dat was er gebeurd erg heftig
grappig! maar ik denk echt wel dat ze nog gaat groeien... dat was met treasure ook zo en met chels eigenlijk ook. Die groeiden allebei nog wel tot hun 5e...
ja goed verzekerd.. hm bodegraven was niet al te best nu zn andere been hij heeft 2 overbelastingen en die zitten in zn knie en ondervoet dus hij is ingespoten en nu moet ik 2 weken even rustig aan doen btj stappen erop en draven en over 3 weken terug...
ja hij liep ook wel goed.. maar hij zag het in een slange volte. ja 1e week feb maar ik heb al een trailen van cor als het goed is. ik ga nooit met een 2 paard dat doet die niet.
Laura_Wodan
Geplaatst: 07-01-10 23:34
kouddddd zeg!! min 10 wedstrijd zondag abcoude is nog niet afgelast hor kel!!
ja ik zag het. maar ik ben blij dat zij het hebben afgelast, want nik&ik vonden het al niet zo slim om de weg op te gaan. dus ik had sowieso afgezegd, maar nu hoef ik niets te betalen!