Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoNew schreef:Nou bij mij wil t echt niet lukken! Snap niks van dat knippen en plakken en daarnaast heb ik geloof ik de verkeerde bestanden van Limewire gedownload. Anniet zou me helpen maar ide zit op een ouder avond![]()
met welk programma doe jij het dan Denise?
xManon_ schreef:Audacity is wel een handig programma daarvoor.
JoNew schreef:Nou bij mij wil t echt niet lukken! Snap niks van dat knippen en plakken en daarnaast heb ik geloof ik de verkeerde bestanden van Limewire gedownload. Anniet zou me helpen maar ide zit op een ouder avond![]()
met welk programma doe jij het dan Denise?
sniesie schreef:Ik heb voor het 8-tal eerste de kur gemaakt, toen gefilmd en daarna de muziek.
Voor de pdd heb ik eerst de muziek gedaan en daar gaan we vanavond een kur bij verzinnen...
kohtje schreef:jo had je mijn mail nog ontvangen?
Talida schreef:er zijn van die convert programmatjes waar je hem mee om kan zetten Jo, weet alleen niet of dat ook voor die is. Maar volgens mij is Itunes alleen en programma om de muziek in te bewaren en zijn de files gewoon normale muziekbestanden
JoNew schreef:Nou ik heb gisteren wel 3 programma gedownload voor de muziek maar ze pakken m allemaal niet.. Staat ook een ander tekentje voor.
Waar downloaden jullie de muziek dan? Ik van limeware..