Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ik vertel jullie nog wel een keer mijn story over een jongen. wat een k-l-o-o-t-z-a-k

Maaikeee schreef:Zoo net gewerkt, de eerste paar klanten gingen verschrikkelijk, daarna liep het soepel gelukkig![]()
Volgende week weer paar daagies! Nu eerst ff lekker weekendje!
En in plaats van dood neervallen op de bank, ga ik over 10 minunten met de bus naar bussum,
bij iemand eten en optutten en dan naar eindfeest! Gelukkig gaan we morgenochtend wat later weg dan 9 uur,
want ik moet nog ongeveer al me spullen klaarzetten voor zitcompetitie! Heb helemaal niet het gevoel dat dat
al morgen is haah
@ Iris!!: morgen zijn we rond 10 over half 11 bij jou okee? Dan pikken we je ff op, en dan gehen wir
naar de manege!
laterr!
Kirsten_S schreef:Haartjes zijn geknipt Ilja (de kapper) zei dat ik is voor mezelf moet beslissen en niet me meoder . Dus lekker de achterkant geknipt ! Maar jaah niet een hanenkam dus wel jammer![]()
Daarna naar de stad. Wou een leuk jurkje, met bijpassende pumps. Maar jaaah niks heel specials gevonden. Kom ik thuis met wel een super mooie maar grote zonnebril en bonbons voormezelf om te vieren dat ik over ben![]()
Kom ik thuis: wat heeft die gedaan? Ik zie niks hoor.. Me vader ook al ! Ik vind dat me haar best anders is!
Kun je een foto maken?!
Ben benieuwd!!
Melanieetjuh schreef:Ik heb kút kút en nog eens kút gereden.
Word lachen zondag..-

Broccoli schreef:I feel like giving up everything...

Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ik heb kút kút en nog eens kút gereden.
Word lachen zondag..-
Máááár! Je bent er niet afgevallen
Melanieetjuh schreef:Ik wil geen relatie![]()
Melanieetjuh schreef:Iris is aan het bijlezen
Astor schreef:Ja ik zet meestal ook niet de eerste stap bij een jongen, ben ik te schijterig voor hahaha!
Als hij me echt leuk vind komt hij wel naar mij toe!
. Feest was wel leuk, we hebben ook lekker de congierge gepest
. Die moest op ons wachten, dus we gingen expres lekker kleven, langzaam doen, iemand deed nog alsof hij zijn sleutels kwijt was, het hele gebouw door
. Echt heel grappig. Hij was een beetje gay
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:
Die film hebben Anna en ik donderdag nog geken!![]()
Astor schreef:Ik vertel jullie nog wel een keer mijn story over een jongen. wat een k-l-o-o-t-z-a-k
Jane_ schreef:Broccoli schreef:I feel like giving up everything...
![]()
Kom op nadinee
Pm box altijd open he!
Echt doen
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ik wil geen relatie![]()
Ik ook niet
Elja schreef:NIEUWE BOARDSHORTTTTTTTTTTTTT
Elja schreef:NIEUWE BOARDSHORTTTTTTTTTTTTT