Sas - Prinsekind
Wen - Ox
Fen - Nynke
Al denk ik dat ik er totaal mis zit, maar dat maakt niet uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Jij vond Bo vorig jaar toch nog zo leuk?
Veel te springerig!

)
kooslover schreef:Ik heb de laatste tijd soms sowieso geen zin om te paardrijden, dan kan alleen Koos nog goed doen
. Niet gaan stoppen he! Dat mag niet
. Jij gaat in iedergeval volhouden tot ik mijn eigen paard kan kopen en dan mag jij die verzorgen
. (ik zoek wel wat uit wat ook bij jou past
). 

Fenn schreef:En weetje ook dat we vroeg gaan als het weer mee werkt tenminste en dan met de kar gebracht wordt.Goedzo Wen,
Ja vanavond ga ik mee en, als het nog steeds mag, rijd ik eindelijk weer eens met jullie mee
Wat een service Piet. Hoe laat is vroeg? (dan zorg ik dat ik dan langs de kant van de weg sta.)
. Ze vonden mij allemaal een erg vriendelijk persoon, makkelijk om mee te praten, altijd vrolijk, betrouwbaar, ennuh ff denken hoor was ook een doorzetter
. De mindere eigenschap was dat ik wel eens verlegen ben, maar daar was ik het laatste jaar wel al in gegroeit....
. Hij wilde mijn brengen
. Ook hebben we afgesproken om te gaan borrelen (met de groep
). Maar dat wordt ook vast wel gezellig! Moet alleen wel mezelf in bescherming nemen
, ik ga hem echt veel te leuk vinden!!
(En ja ik weet het, dat is dramatisch
)
. Daar zijn dr genoeg van (en ik vind een ras leuk waar dit veel voorkomt!).
. Maar wel grappig... En negatieve karaktertrekken verzinnen is best moeilijk! Maar ik heb heel dapper mijn docent rommelig genoemd en gelijk gekregen en ze wist ook gelijk waar ik het over had
(ze is mijn beoordeling kwijt van mijn stage...)
).
(Kijk maar ik ben blij)
Misschien kunnen Wen en Fen ook mee als ze er eerder zijn?
Waar gaan we kijken?
Ik vind een paard dus eigenlijk alleen leuk om te rijden als ik het paard zelf al leuk vind