Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnnemiekvM schreef:Ik denk dat Georgette wel gelijk heeft. Zij is er elke dag, dus dan had zij het wel geweten.
Maar ik vind dat jullie allemaal goed gereden hebben, maar de proef van Ashley vond ik ook erg leuk. Het is trouwens ook niet makkelijk om een Pas de Deux te jureren. Sanne en ik hebben het ook gedaan en dat was ook een heel karwei!
josewoos schreef:Oh oke!!!
En jullie gingen als zeemeermin toch?

Shetjjee__x schreef:het was best wel leuk!!
en ik hoefde maar 10 pagina's bij te lezen iok had veel meer verwacht![]()

Georgette schreef:Ik weet niet hoor, maar ik heb Celesta en Ashley nog nooit doordeweeks zien oefenen, die hebben het ook alleen maar af en toe in het weekend kunnen doen.
Jammer dat jullie er op deze manier mee omgaan.
En het is natuurlijk wel zo dat ashley veel ideeën op kan doen omdat zij alle proefjes met oefenen ziet. Maar dat kan je niet voorkomen, je kan der ook niet verbieden om mee te doen
Maar ja, het was een leuke dag
Hoe hebben jullie eigenlijk de gene die 3e waren bepaald? want ik hoorde dat er nog iemand was met hetzelfde aantal punten.. hebben jullie dan gekeken naar welke proef er beter uit zag ofzo?

Georgette schreef:Hele stoere foto's Suus!
Ashley heeft alleen op de zaterdagen geoefend, en gister nog even. Bovendien hadden zij dit onderwerp al meteen in gedachten.
De twee derden hadden inderdaad hetzelfde aantal punten, de meeste met de hoogste punt voor rijvaardigheid hebben we uiteindelijk de 3e plaats gegeven.