maar hartstikke leuk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Falli schreef:Maar ik ben niet alleen stoer geweest vandaag.. want die andere nerd heeft op renkie gereden![]()
Vanaf maandag zitten mijn collega's ermee opgescheept
Haha.. Maandag nog 2,5 uur werken en dan ben ik daar klaar (hoop dat ik t red want dat inwerken heeft errug veel tijd gekost!!)Binar schreef:Nou Fall, ziet er idd errug ontspannen uit![]()
En Madje, Om je eigen Nerdie-naam hoog te houden moet jij ook binnenkort op Donna, kun je best![]()
Zo vandaag had ik mijn laatste ochtend met Micky-mouseVanaf maandag zitten mijn collega's ermee opgescheept
Haha.. Maandag nog 2,5 uur werken en dan ben ik daar klaar (hoop dat ik t red want dat inwerken heeft errug veel tijd gekost!!)
Weet iemand nog iets origineels om te trakteren als afscheid??? Iets anders dan taart ofzo??
Collega die er woensdag bij was, had t er vanmiddag nog over. Hij vond het knap dat ik na die aanvaringen gewoon weer rustig verder ging met inwerken alsof er niets aan de hand was hihi.nou ja waarsch had ik gewoon als inzicht dat ik haar maar paar daagjes naast me hoeft te pakken
Andere collega was ook nog erg verbaasd dat de rustige ik een flinke aanvaring had
Soms best wel ff lekker hoor
Binar schreef:Nou eehhh ik ga t 's ochtends geven..dus loempia chinees word hem dan niet![]()
Ben vandaag heel aardig geweest hoor tegen Micky, we hebben geen ervaring gehad![]()
Collega die er woensdag bij was, had t er vanmiddag nog over. Hij vond het knap dat ik na die aanvaringen gewoon weer rustig verder ging met inwerken alsof er niets aan de hand was hihi.nou ja waarsch had ik gewoon als inzicht dat ik haar maar paar daagjes naast me hoeft te pakken
Andere collega was ook nog erg verbaasd dat de rustige ik een flinke aanvaring had
![]()
Binar schreef:Haha, nee jullie willen mij niet boos meemaken hoor. Je kan bij mij echt heel ver gaan, maar als je te ver gaat![]()
![]()
Binar schreef:Nou eehhh ik ga t 's ochtends geven..dus loempia chinees word hem dan niet![]()
Ben vandaag heel aardig geweest hoor tegen Micky, we hebben geen ervaring gehad![]()
![]()
ach ach die nederlandse taal ook he!

Of, argh ..
...

djinnie schreef:
Hier vast een beetje bewijs, de rest volgt morgen!
Xeen schreef:Ja...
Oh mijn god ehm ...
Lydia zit niet op bokt
Ghehehe
Even pb-en naar Ireen
Sily schreef:Zoiets ging er ook rond in mijn hoofd Madelon :D
Yeahhhhhh mauwende rooie kat met succes bij Robert gedropt, ding bleef maar om me heen lopen en mauwen.
Zat net op de wc, springt die op schoot
:D En silly wie kan onze paarden morgen ochtend doen? Ik moet namelijk om kwart voor negen op werk zijn en ben om zeven uur nog niet thuis
Maar misschien dat mijn moeder morgenocht kan?