Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zirano schreef:O JA, Zodra het weide seisoen weer begint bij Taams zijn we weer snel terug,met een welopgevoede zwarte ruin.(aftellen dus nog ongeveer 5 tot 6 maanden)
Heerlijk zeg het idee dat het over 5 maanden dan al weer voorjaar is!
19 jaar al weer, wat gaat de tijd toch hard!
Wat was je weer lekker vroeg uit de veren vandaag
Na 11.00 mag je pas op audientie bij hem hoor
Zirano schreef:Ja dan klinkt het veeeel sneller he! ben ik er lekker weer.Kunnen ze weer samen spelen.
Vanessa komt 's middags. Ko en Kyra gaan ook. Ik zit nu al in de zenuwen
Vind dat verdoven nooit zo fijn om te zien
Omar is de laatste tijd erg onrustig in de aanleuning en het is echt niet fijn rijden. Hij buigt verder wel makkelijk (zei Daan gisteren
) dus ik denk dat het echt van zijn tanden afkomt want hij klappert ook met zijn tanden enzo. Hij wil wel heel makkelijk en graag halsstrekken met zijn neus op de grond maar zodra ik hem dan wil oppakken wordt hij erg boos! Tijd voor de tandarts dus want het is al 1 jaar en 8 maanden geleden
Ik zal ook zeker niet voor 11.00 me bij hem laten zien.Eerst uitslapen en dan een worteltje.(lekker verwennen)Ik hang gewoon een foto van ZIrano op in zijn stal.vergeten ze elkaar niet.Heb je al kontakt gehad met de tandarts??DAAN GEFELICITEERD
Ik zal ook zeker niet voor 11.00 me bij hem laten zien.Eerst uitslapen en dan een worteltje.(lekker verwennen)Ik hang gewoon een foto van ZIrano op in zijn stal.vergeten ze elkaar niet.Heb je al kontakt gehad met de tandarts??DAAN GEFELICITEERDIk zal ook zeker niet voor 11.00 me bij hem laten zien.Eerst uitslapen en dan een worteltje.(lekker verwennen)Ik hang gewoon een foto van ZIrano op in zijn stal.vergeten ze elkaar niet.Heb je al kontakt gehad met de tandarts??DAAN GEFELICITEERD

Dus bedacht ik me.. als ik hem nou op een cassette bandje zet...? handig!! die is ook makkelijker een stukje terug te spoelen enzo!
)
DAANTJE!! GEFELICITEERD!!

En helpen Omar's hoofd ondersteunen
Zie er best tegenop hoor
PaulineS schreef:Danielle: van harte!
He Annemieke, komt wel goed hoor met de tandarts;-) Het is voorbij voordat je het weet...
Het overkomt zelfs de besten
Hoop dat Tineke snel hersteld.

AnneOmie schreef:Fijn Daan, ik hoop dat je me dan geestelijk een beetje kan ondersteunen als de tandarts komt![]()
En helpen Omar's hoofd ondersteunen
Zie er best tegenop hoor
![]()
Hoe voelt je 1e dag als 19 jarige![]()
Vroegah was ik altijd heel blij als ik jarig was en voelde me echt jarig... nu voelt het als een normale dag. Ben wel van plan volgend jaar met mijn verjaardag wat leuks te gaan doen met een groepje meiden om toch dat jarige gevoel terug te krijgen