stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 23:29

nou naad gelukkig vindt je het leuk bij ons Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:39

Ja wou ik net zeggen Haha!
Heb je al woonruimte gevonden, Natasha? Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 23:56

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 00:01

afspraken voor woonruimte staan donderdag en vrijdag op de planning

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 05:57

Goedemorgen,hier het weer voor vanmorgen.
Het is een koude kille ochtend,mistig en er staat een behoorlijk windje wat het kil maakt,maar ja het is tenslotte al november.Hopelijk wordt het voor de Sint Maartenlopertjes goed en droog weer komend weekend(kan ik nog niet voorspellen is nog te ver weg).Hoopelijk is het vanmiddag weer lekker drog zodat Zirano weer in de trailer gaat.
Naadje,Succes morgen en vrijdag we gaan knoerthard voor je duimen(is bij Bo ook gelukt).Mochten we je halstertouw tegen komen krijg je nader bericht.Proberen jullie ook een beetje duim over te houden voor Zirano,dat zijn Handeltje stopt met onsteken zodat hij naar de opfok kan over twee weekjes.(snik weg bij Taams)Maar het weer blijft voorspeld worden hoor en mijn snoet zie je nog steeds regelmatig want er staat een verzorgpony(toch Annemieke).Het gehinnik en de ondeugende streken van Bo wil ik absoluut niet missen.
Voor de werkpaarden,werkze en voor de rest misschien tot vanmiddag bij Taams.Mocht er een trailer openstaan en jullie denken wat een raar geluid komt eruit,niet schrikken dat zijn Zirano en ik.Zo mijn rondje is nu af en mijn bedje roept nog voor twee uurtjes.Goedemorgen en welterusten.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 05:59

O JA, Zodra het weide seisoen weer begint bij Taams zijn we weer snel terug,met een welopgevoede zwarte ruin.(aftellen dus nog ongeveer 5 tot 6 maanden)

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 08:02

goedemorgen! Thnx voor je bericht marian vind het altijd leuk om te lezen haha!

Vanmiddag weer diezelfde mensen voor Orissa en dan valt de beslissing! Dus mensen tot vanmiddag op stal willie moet nu naar school

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:31

Zirano schreef:
O JA, Zodra het weide seisoen weer begint bij Taams zijn we weer snel terug,met een welopgevoede zwarte ruin.(aftellen dus nog ongeveer 5 tot 6 maanden)

Hahaha ik help het je hopen dat hij dat welopgevoed is Tong uitsteken Haha! Heerlijk zeg het idee dat het over 5 maanden dan al weer voorjaar is!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:36

Ja dan klinkt het veeeel sneller he! ben ik er lekker weer.Kunnen ze weer samen spelen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:41

Morning allemaal!

Daan GEFELICITEERD met je verjaardag Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Clown 19 jaar al weer, wat gaat de tijd toch hard!

Mogguh Mar Haha! Wat was je weer lekker vroeg uit de veren vandaag Bloos!

Je blijft wel gezellig op Taams komen hoor als Zirano naar de nieuwe opfok is. Omar is dan je gezellige verzorgpony op Taams Tong uitsteken Haha! Na 11.00 mag je pas op audientie bij hem hoor Tong uitsteken

Ik duim voor Orissa en voor Naadje!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:45

Zirano schreef:
Ja dan klinkt het veeeel sneller he! ben ik er lekker weer.Kunnen ze weer samen spelen.

Hahaha ja met een goed opgevoede zwarte ruin. Ik zal het Omar alvast vertellen dat hij zijn speelmaatje moet gaan missen.

Oh ja, Omar gaat maandag 13 november a.s. naar de tandarts Scheve mond Vanessa komt 's middags. Ko en Kyra gaan ook. Ik zit nu al in de zenuwen Bloos Vind dat verdoven nooit zo fijn om te zien Scheve mond Omar is de laatste tijd erg onrustig in de aanleuning en het is echt niet fijn rijden. Hij buigt verder wel makkelijk (zei Daan gisteren Haha! ) dus ik denk dat het echt van zijn tanden afkomt want hij klappert ook met zijn tanden enzo. Hij wil wel heel makkelijk en graag halsstrekken met zijn neus op de grond maar zodra ik hem dan wil oppakken wordt hij erg boos! Tijd voor de tandarts dus want het is al 1 jaar en 8 maanden geleden Scheve mond

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:49

Clown Clown Ik zal ook zeker niet voor 11.00 me bij hem laten zien.Eerst uitslapen en dan een worteltje.(lekker verwennen)Ik hang gewoon een foto van ZIrano op in zijn stal.vergeten ze elkaar niet.Heb je al kontakt gehad met de tandarts??DAAN GEFELICITEERD Clown Ik zal ook zeker niet voor 11.00 me bij hem laten zien.Eerst uitslapen en dan een worteltje.(lekker verwennen)Ik hang gewoon een foto van ZIrano op in zijn stal.vergeten ze elkaar niet.Heb je al kontakt gehad met de tandarts??DAAN GEFELICITEERDIk zal ook zeker niet voor 11.00 me bij hem laten zien.Eerst uitslapen en dan een worteltje.(lekker verwennen)Ik hang gewoon een foto van ZIrano op in zijn stal.vergeten ze elkaar niet.Heb je al kontakt gehad met de tandarts??DAAN GEFELICITEERD Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 10:56

haha dat is wel duidelijk, Marjan (3x) Tong uitsteken Tong uitsteken

DAAN gefeliciteerd met je verjaardag!! Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik ben straks op stal, en vanavond, want dan gaan we oefenen voor de pas de deux... Maar eerst moet ik de muziek op tape krijgen, want mijn draagbare cd speler pakt hem niet Boos! Dus bedacht ik me.. als ik hem nou op een cassette bandje zet...? handig!! die is ook makkelijker een stukje terug te spoelen enzo! Haha! )

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:13

kep t net op msn gezegd, maar ik doe t hier gewoon nog een keer!!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Haha! Haha! DAANTJE!! GEFELICITEERD!! Haha! Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:24

Dank jullie wel Haha!

Marjan Natas en Willemijn; Ik duim voor jullie voor vanmiddag! (Natas voor morgen en overmorgen uiteraard)

shir; leuke foto's maar dat wist je al. Late reactie, maar ik ben ook niet meer super actief de laatste tijd haha

Brenda; fijn dat alles met Bo weer in orde is!

Annemieke; met de tandarts komt wel goed! Ik heb in de ochtend een toets, en hoop daarna meteen naar stal te komen om erbij te zijn. Ik heb dan ook molen dienst.

Ojajoh

hoera hoera hoera!
daan gefeliciteerd!

AnneOmie

Hahaha Mar op de een of andere manier staat je tekst er 3x in Haha!

Foto in zijn stal lijkt me een erg goed idee Haha!

Ik heb vanochtend om 9 uur meteen Gooiland gebeld en ze komen maandag de 13e langs voor Omar, Ko en Kyra.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:30

Fijn Daan, ik hoop dat je me dan geestelijk een beetje kan ondersteunen als de tandarts komt Bloos Haha! En helpen Omar's hoofd ondersteunen *LOL* Zie er best tegenop hoor Bloos

Hoe voelt je 1e dag als 19 jarige Verward Haha!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:11

Danielle: van harte!
He Annemieke, komt wel goed hoor met de tandarts;-) Het is voorbij voordat je het weet...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:46

PaulineS schreef:
Danielle: van harte!
He Annemieke, komt wel goed hoor met de tandarts;-) Het is voorbij voordat je het weet...

Ik hoop het Pauline Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:47

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:09

Hieper de piep HOERA!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Cheese! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!!
Daantje is Jarig Pling

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:39

thnx shir Haha!

AnneOmie schreef:
Fijn Daan, ik hoop dat je me dan geestelijk een beetje kan ondersteunen als de tandarts komt Bloos Haha! En helpen Omar's hoofd ondersteunen *LOL* Zie er best tegenop hoor Bloos

Hoe voelt je 1e dag als 19 jarige Verward Haha!

Tuurlijk, komt allemaal goed! T is voorbij voordat je t weet.

Nou t voelt net als altijd eigenlijk. Voel me ook helemaal niet jarig Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:50

Ieder jaar dat ik jarig ben voel ik mij ook minder jarig Scheve mond Vroegah was ik altijd heel blij als ik jarig was en voelde me echt jarig... nu voelt het als een normale dag. Ben wel van plan volgend jaar met mijn verjaardag wat leuks te gaan doen met een groepje meiden om toch dat jarige gevoel terug te krijgen Haha!

Leuke plaatjes Shir Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 14:03

Ja, dat vindt ik ook altijd leuk. Ik denk dat ik me zaterdag wel meer jarig voel als iedereen komt Haha!