En er zitten er een paar bij die heel geliefd zijn...beetje jammer dat Burtha dat ook is...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En 2 op een andere. Maar ik heb daarbij wel het geluk dat er niet veel andere mensen wedstrijd op hem willen rijden (laatste 3 wedstrijden niemand geloof ik).
Ik rijd eigenlijk ook standaard elke zaterdag op hem
Waarom mag je dan niet 2 keer achter elkaar op dezelfde bij jullie ? Ik vind het wel prettig om steeds op dezelfde te gaan, dan weet je wat je kan verwachten

Ik zie eigenlijk altijd wel mensen die pony kiezen op wie ze het beste zitten/braafste enzo. Ik ben eigenlijk iemand die een moeilijkere pony kiest, het gaat mij eigenlijk echt niet om de prijzen al heb ik de laatste 12 keer alleen maar prijs
Bolhvj schreef:wij mogen altijd 4 keuzes opgeven meestal is 1e keuze wel de pony waar je op mag. Ik kies altijd eigenlijk een pony die niet echt in de smaak valt dan ben ik de enigeIk zie eigenlijk altijd wel mensen die pony kiezen op wie ze het beste zitten/braafste enzo. Ik ben eigenlijk iemand die een moeilijkere pony kiest, het gaat mij eigenlijk echt niet om de prijzen al heb ik de laatste 12 keer alleen maar prijs
![]()