pffff... Ik geloof (hoop) dat ik mijn ANW-PO af heb. Het grootste PO van dit jaar, dat over die ogen, en het was zoveel werk. Als het goed is ben ik klaar. Ten zij mijn teammaatje opeens iets ondekt wat ik fout heb gedaan of vergeten ben te sturen of... Wat dan ook.
Succes had Annemarie wel nodig jaa! Ze is van Jupiter afgevallen, en nu heeft ze haar arm gebroken, en ligt in het ziekenhuis! Dat word dus een tijdje niet rijden!
Ja Marjolein vertelde mij dat ze de benen op Jupiters kont wilde leggen.. maar dat vond Jupiter waarschrijnlijk niet zo leuk, en bokte en toen raasde hij er als een dolle vandoor. Annemarie hing er aan de zijkant nog aan, wat ik heb gezien, maar doordat Jupieter heel hard ging viel ze eraf, precies op haar arm. (:)
op een heel l ullige manier, tijdens het uitstappen na een les zonder beugels, legt ze haar been iets naar achter, jupiter schiet als een raket weg, dus als je daar niet oprekent, ze viel echt lelijk.
Annemarie, als je dit leest: beterschap!! Wat ontzettend naar wat er gebeurd is. Jupiter is dan wel lief, maar kan ook een ontzettende kleinzerige muts zijn... We duimen hier voor je, dat je gauw weer beter bent en weer gezellig mee komt bokken hier (oei, dat klinkt nu wel fout ) En dat je tegen de zomer (lees: 1e week van augustus) helemaal hersteld bent!
Heb veel met Annemarie Gesms't en ze was gister weer even thuis. Ze heeft haar arm op twee plaatsen gebroken vlak boven haar elleboog. Ze moet geopereert worden. Alleen ligt mijn mobiel nog bij een vriendin (waar ik gisteravond was) en ik ga hem vanmiddag nog ophalen. Dan zal ik het dan nog eens goed zeggen.
Kijk in het profiel of bij oude fototopics van kimmie264 (of 216..426.. daar wil ik vanaf zijn ) die heeft zulke mooie paarden, vind ik nog steeds.. Of anders je handen, je voeten, een zelfportret? een mooi stilleventje opzetten met een achtergronddoek en een spotje erop, paar dagen laten staan en er mee oefenen?
uiteindelijk is het een verzorgpaard van een meisje uit het andere topic geworden. Een hele mooie fries (met van die kwijlmanen en zo'n barbiepaarden uitstraling) en ik maak hem op A2