Vriendjelief baalt voor het eerst in zijn leven van zijn werk, want hij had ook graag wel mee willen doen. Liefst met de jumpers, maar hij vindt invallen bij ons ook niet erg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Appelflapje schreef:Ik zat net nog even beter te kijken naar het programma van vanavond en heb toch maar besloten niet te gaan. Heb niets met Friezen en tuigpaarden. Dan kom ik liever een keer tijdens een wedstrijd kijken naar de locatie.
Dreamybol schreef:Nouja, hij meldt het in elk geval wel op het goede moment. Vanaf januari gaan we natuurlijk volle bak door tot mei.
Vriendjelief baalt voor het eerst in zijn leven van zijn werk, want hij had ook graag wel mee willen doen. Liefst met de jumpers, maar hij vindt invallen bij ons ook niet erg.
Kwam er nou een dressuurclinc of wat leuke dekhengsten dan had ik misschien wel gegaan. Samy schreef:Appelflapje schreef:Ik zat net nog even beter te kijken naar het programma van vanavond en heb toch maar besloten niet te gaan. Heb niets met Friezen en tuigpaarden. Dan kom ik liever een keer tijdens een wedstrijd kijken naar de locatie.
Ik ben ook meer benieuwd wat Anne en Richard gaan doen, maar moet toch foto's maken voor Jef.. Waren zeer goeie hengsten zei die
Appelflapje schreef:Samy schreef:
Ik ben ook meer benieuwd wat Anne en Richard gaan doen, maar moet toch foto's maken voor Jef.. Waren zeer goeie hengsten zei die
Ja, dat leek me ook het leukste, maar om nou alleen voor de afsluiting te gaan zie ik ook niet zo zitten.

Ik ben verliefd, maar mag en doe het toch niet om er 1 te nemen ...
Volgende week komt de zadelmaker, dus ik hoop dat er wat tussen zit aangezien ik nu elke keer een zadel moet lenen van Cora. Flame gaat in de zomervakantie 1 maand terug naar de FR voor vakantie.

minouesmee schreef:Ik heb nog geen nieuw zadel hoor.Volgende week komt de zadelmaker, dus ik hoop dat er wat tussen zit aangezien ik nu elke keer een zadel moet lenen van Cora. Flame gaat in de zomervakantie 1 maand terug naar de FR voor vakantie.
Kan ze lekker de wei op, gewoon lekker rustig rijden en wat buitenritjes.