Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Reentjuh schreef:Hoi hoi allemaal,
Daar ben ik ook weer! Heb een hoop bij te lezen zeg![]()
Wij hebben een super weekend gehad, heel relax. Het voelde echt als een vakantietje van 3 dagen, haha! Was echt ff nodig!
En woensdag in de ochtend kan ik gelukkig mee naar de kliniek. Gelukkig doen ze op mijn werk niet zo moeilijk. Dan kom ik gewoon 'smiddags werkenGelukkig maar, want vind het wel erg fijn dat ik er nu ook bij kan zijn.
En heeft iedereen mijn autootje al gezien, die stond het hele weekend geparkeerd op stalBen er helemaal blij mee.
Nou doeg doeg!

was het vergeten op stal te zeggen
Vanmorgen zijn Dave en ik bij Peet en Ruud geweest om Max en de auto op te halen. Toen ik naar de auto liep moest ik twee keer kijken want hij zag er zo netjes en schoon uit haha... Ruud heeft de hele bekleding gecleaned en de buitenkant was pikzwart met een superglans erop. Zo heeft mijn auto er niet meer uitgezien sinds we hem nieuw bij de garage hebben gekocht
Max was erg vrolijk en begroette ons erg enthousiast. Hij heeft daar (zoals gewoonlijk) weer erg goed gehad, saampjes met Bella
Toppie hoor! En ik denk dat Whis er ook heel blij mee zal zijn!
gelukkig niet, we hebben onze handen al vol aan 1 meneer Yus