Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Germus Legend Silvano zijn ook heel fijn, maar tis toch een ander gevoel
?
.
)
elafzal, don quicot, pientje en gammon. Super leuk om die weer eens te zien
ja dat van die gehoorsbeentjes.. ik wist niet eens dat die er zaten dus
(blond he...)
. Wij uitgelegd dat we hele fanatieke juffrouwen zijn en dat we hard gingen werken
. Zodra we de kinderen echter aanspoorden om er wat meer tempo in te krijgen begon het gezever al. Vol op de noodrem 180 graden omdraaien en huppa weg liep de pony. Kindje op Pasha zat bij voorbaat al te janken omdat niet heel de les naast haar kwam lopen. Tsja...dit is een groeples, als je niet alleen durft te rijden ga je maar terug naar de privéles
. Duidelijk gevalletje kansloos dus
, met een moeder aan de kant die dit gedrag alleen maar aanmoedigde.
. Pasha wilde ook mee gaan feesten maar die heb ik aan zijn bitring uit de lucht getrokken (hij was voor alvast opgestegen) en dat kind dat erop zat natuurlijk gillen als een speenvarken
. Daarop ging Guus nog meer aan de feest totdat zijn ruitertje er naast smakte.
. Ik doorgegaan met de resterende 3. Maar erg moeilijk heb ik het ze maar niet meer gemaakt, want zodra ik de pony's in draf wilde zetten kwam pasha vol in protest door een sprong opzij te doen en probeerde er dan vandoor te galloperen. En ja dan ging dat kind weer gillen. Dus uiteindelijk pasha toch maar vastgepakt en zo nog wat rondjes gedaan, je moet toch iets.
.
.
. Maar die zal hier vast wel zelf over uitwijden.
M. had al meerdere malen gezegd dat ze uit de buurt moeten blijven, dat NL niet lief is, dat ze trapt en dat ze gevaarlijk is, maar nee hoor gewoon heel dichtbij gaan rijden.
Dus hup weer op de rem en we konden weer. En alsof het nog niet genoeg was hadden we ook nog een spastische aangallopeeractie. Ik wendde iets voorbij C af en ze duwde zichzelf over de rechterschouder weg, dit corrigeerde ik en met het aanleggen van mijn been ging ze half zitten en torpedeerde ze ineens naar voren weg in galop.
Gelukkig weer de rem kunnen pakken en zo waren we bijna aan het einde van het uur en vroeg ik toch af hoe ik al die sprongen had uitgezeten.
Resultaat, mijn rug is lekker op slot geschoten dus denk dat mijn fysio daar niet blij mee is.
. Ik kan het weten want ik heb het jarenlang gedaan en niet een uurtje op zaterdag maar 4 uur
. Wat me wel erg tegenvalt is de manier waarop er soms over de kinderen geschreven wordt, gevalletje kansloos dit kun je echt niet maken.
.