Het was vandaag inderdaad een pech dag,
Vandaag was eindelijk de dag dat anna, een meisje van me stal misschien wat meer zekerheid zou krijgen. Robin haar paardje loopt al een aantal weken kreupel, en dat ging maar niet weg. Aangezien robin een verleden heeft met zijn knie en die al een aantal keren is ingespoten, hoopte ik stiekem dat dat het was.
Afijn, vanochtend zouden ze dus naar emmelord gaan, robin op de trailer en rijden maar. Eenmaal aangekomen in emmelord kregen ze de schrik van hun leven, robin stond op 3 benen in de trailer, en in zij andere hoef zat een ijzeren pen van maar liefst anderhalf tot 2 centimeter! Robin is daar meteen geopereerd, en foto´s gemaakt. Alsof het nog niet erg genoeg was dat de pen erin zat, had de pen ook nog eens zijn hoefbeentje geraakt! Ze konden nog niet de verdere schade bepalen, maar het zou nog kunnen dat de buigspier is geraakt. Ik ben er echt heel erg van geschrokken dat ik dit hoorde, niemand weet hoe die ijzere pen in de trailer heeft kunnen komen. We zijn vorige week nog weg geweest met dat ding!. Er zijn ook nog foto´s van zijn knie gemaakt die was helemaal goed. Oftwel de kreupelheid komt dus ergens anders vandaan en ze weten nog niet waar want dat hebben ze nog niet kunnen onderzoeken.
Robin moet minimaal een week in emmelord blijven staan zodat ze hem goed in de gaten kunnen houden, ik hoop zo dat dit lekkere ventje er weer goed bovenop komt, hij heeft al zoveel meegemaakt. Hij heeft veeartsen hun ogen uit laten kijken zo goed geneeste hij, en nu dit? Hij verdient het niet, maar dat verdient echt niemand!
Iedereen op stal denk aan hem, we duimen allemaal voor hem dat het goed komt!
Robin ventje, hou je sterk we houden van je!

.