En nel, bij welke verloskundepraktijk zit je? Vlissingen of Middelburg? Wel knap dat je niet van je scooter was afgewaaid! pff, ik waagde met niet op tweewielers vandaag...
Ik heb Nous vandaag zonder botbreuken overleefd, vraag me alleen niet hoe. Vanaf de weg zag ik Nous al hyperen op de paddock. Toen ik bij dr was zag ik een wond op haar voorbeen. Waarschijnlijk is ze gewoon tegen een paaltje opgesteigerd ofzo. Het viel gelukkig allemaal mee. Het leek veel bloed, maar was meer verdund door de regen. Ze was zo aan het hyperen dat ik haar in de roundpen heb gegooid. En zoals thirz zei; het leek wel een hert! Ze steigerde om zo hard mogelijk weer neer te komen om een zo hoog mogelijke bok te produceren. En dat heel vaak achter elkaar op ongeveer dezelfde plek. T zag er echt niet uit
Heb mezelf maar even uit de roundpen verwijderd omdat het toch iets te gevaarlijk werd voor mij. Na 3 kwartier galoperen had nous er genoeg van
ik heb dr lekker op stal gezet en daar viel ze meteen in slaap
Morgen mag thirz proberen om nous rustig te krijgen
!

Leuk joh, Nous als hert
!
)
is gezellie hoor Bianz
! Het ging best goed, eerst wilde ze alleen gaan stappen, maar het kriebelde toch wel erg
Veel plezier en breek alsjeblieft geen onderdelen!