manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:24

Ja Anne, ben je nog wel normaal aangekomen in vlissingen zonder vertragingen? Zag op de tv dat het chaos was...

En nel, bij welke verloskundepraktijk zit je? Vlissingen of Middelburg? Wel knap dat je niet van je scooter was afgewaaid! pff, ik waagde met niet op tweewielers vandaag...

Ik heb Nous vandaag zonder botbreuken overleefd, vraag me alleen niet hoe. Vanaf de weg zag ik Nous al hyperen op de paddock. Toen ik bij dr was zag ik een wond op haar voorbeen. Waarschijnlijk is ze gewoon tegen een paaltje opgesteigerd ofzo. Het viel gelukkig allemaal mee. Het leek veel bloed, maar was meer verdund door de regen. Ze was zo aan het hyperen dat ik haar in de roundpen heb gegooid. En zoals thirz zei; het leek wel een hert! Ze steigerde om zo hard mogelijk weer neer te komen om een zo hoog mogelijke bok te produceren. En dat heel vaak achter elkaar op ongeveer dezelfde plek. T zag er echt niet uit Koe
Heb mezelf maar even uit de roundpen verwijderd omdat het toch iets te gevaarlijk werd voor mij. Na 3 kwartier galoperen had nous er genoeg van Clown ik heb dr lekker op stal gezet en daar viel ze meteen in slaap Dromen
Morgen mag thirz proberen om nous rustig te krijgen Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:28

Kim, je hebt 2 keer dezelfde post Knipoog!
Ik heb aanstaande zondag wedstrijd bij de eendracht, 25 februari, 25 maart en 15 april heb ik wedstrijd bij de zwaanhoek. En 3 maart en 7 april bij de Scheldestad...

Pff die treinen! BAH! Hoorde nu dat er nergens meer treinen rijden, dus Anne, we waren net op tijd thuis!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 21:34

Thirz schreef:
Nous was volgens Kim een hert vandaag, zien je het plaatje al voor je Clown

Ja
Afbeelding
Bloos Leuk joh, Nous als hert
Maar je tenen leven dus nog Kim? Gelukkig maar!
*en wees ook maar blij dat jij niet met de trein moest vandaag Nagelbijten / Gniffelen

Ja ik las t ook net Bar.. Ik ben ook egt zó blij! Je zal daar maar staan.. op een druk station Scheve mond

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:59

Haha dat Nous-hert Haha!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 13:00

Anne_87 schreef:
Tot zeer groot ongenoegen van mn mede ergo Clown

vervolg; Mede ergo is niet meer boos Vork Mede ergo was zelf nl pas om half 1 vannacht thuis Clown
Zónder bijeenkomst met de logo en de fysio zelfs. De school werd nl om 4 uur ontruimd, zodat de studenten nog net voordat de NS zou stoppen naar huis konden *Niet dus* Maargoed, hij had de laatste trein naar Dort, heeft daar met zn vriendin (kwam dagje mee kijken op de opleiding) tot 12 uur gestaan. Kon uiteindelijk met de trein naar Breda, en is daar opgehaald door ouders...
En vandaag stonden we weer fris en fruitig in Roosendaal te wachten op een trein die wél verder reed, maar helaas Haha! zat er natuurlijk weer niet in! Slapen
*storing tussen Lage Zwaluwe en Dort. Internationale trein reed niet verder dan Roosendaal en de intercity daarna ook niet, dusja.. samen maar besloten huiswaarts te keren. Als we uiteindelijk een trein zouden hebben, waren we tog al veels te laat. Best jammer, want dit was én een verplichte les, én we moesten alledrie feedback geven op de behandeling die een paar klasgenootjes gingen laten zien... Ach hè, heb je soms.
(Voordeeltje; ben nu wel uurtje of 3 eerder thuis dan gepland Cool )

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:27

echt heel vaag dat mn post er 2x staat, had toch echt maar 1x geklikt!
Nouja, zo heb ik wel weer pagina 152 kunnen openen Knipoog

Hahaha Haha! dat nous hert, geweldig!
Had vandaag dus een toets, kon niet met de trein dus dat was wel balen. Zou zowiezo een onvoldoende hebben gehaald hoor, daar niet van haha.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:29

Zo iedereen heel gebleven na die storm.
Alles was gelukkig goed bij de verloskundige.
Ik zit in Vlissingen bij de verloskundige.

Succes met je wedstrijden Bar!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 21:45

Hoihoi! Ff een snelle post; ben druk aan 't inpakken! De ski's staan al klaar Knipoog M'n rug geeft nog niet bepaald mee, maar dat zal vast in de loop van de week wel goed komen. De hele week bewegen moet goed doen! Duimen dat ik direct terug de week er na weer kan rijden, anders wordt 't een moeilijke buitenrit Thirz Clown Blij dat je Nous zonder gebroken voet overleefd hebt Kim! En Anne, die NS... pff ik wordt er nog gek van als ik er over na denk! Bereid je vast voor op overlast door sneeuwbuien als die echt gaan komen volgende week! Nel, beetje rustig aan doen he! Zorgen dat je naast harde buiken niet ook nog rugklachten krijgt! Mariekje, moest ook ineens weer aan de rijlessen van Chris z'n pa denken: hoe gaan die dan?? Cis, hoe brak ben je van gisteren? Bar, alvast veel succes met je wedstrijden; ik kom er eentje zeker kijken!! Nou lieverds, tot later weer; duimen jullie voor bergen sneeuw? Toedels!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 21:53

Bianz schreef:
Hoihoi! Ff een snelle post; ben druk aan 't inpakken!

En Anne, die NS... pff ik wordt er nog gek van als ik er over na denk! Bereid je vast voor op overlast door sneeuwbuien als die echt gaan komen volgende week!

whaha, druk je tas aan t inpakken Schijnheilig is gezellie hoor Bianz Knipoog

En neehoor, ik heb nergens last van volgende week. Ik ben geweest voor de rest van t jaar, dus ik krijg "NS_overlast" vrij de komende periode Haha!

Chris zn pa idd! hoe is t daarmee?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 22:58

Hee Cis; ken jij Charlotte nog? (meisje uit engeland, eerste 2/ 3 klassen middelbare school?)
*vraagt zich af.. volgens mij heeft die nooit bij jou in de klas gezeten, maar.. zou kunnen dat je haar kent..

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 11:56

Gisteren heeft Rianne op Sharon gereden, helaas was ik mn fototoestel vergeten Boos!! Het ging best goed, eerst wilde ze alleen gaan stappen, maar het kriebelde toch wel erg Knipoog!
Dr dochtertje viel daarna heel hard van de lespony af, tis zonde!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 13:39

hallo daar, ik zit nu nog lekker in mijn badjas in Leeuwarden Haha!
Moet zometeen nog even boodschappen gaan doen, t schijnt dat het
vanavond weer gaat stormen dus ik ben benieuwd. In mijn flat
was het nogal heftig donderdag, de parkeerplaats naast de flat was
afgesloten omdat er allerlei bakstenen en brokstukken lagen, ik denk dat die
van de flat waren gewaaid Verward
@Anne: ik ken Charlotte wel ja, jij was toch heel goed bevriend met haar? Ik weet wel hoe ze eruit zag, je vertelde toen toch dat ze zo'n oude vriend had ofzo en ze een beetje vreemd was geworden?
@Bianz: ik denk dat je het niet meer leest, maar dan is het vast voor als je terugkomt Tong uitsteken Veel plezier en breek alsjeblieft geen onderdelen!
Nou dat was het wel even. Ik ben niet wezen stappen donderdag want het was erg slecht weer en er ging niemand, altijd leuk he.
Ciao!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 17:03

Bar?! Fototoestel vergeten? Hoe kan dat nou! Maar wel top dat Rianne lekkr op Shaar gereden heeft. Arm dochtertje.. Is ze daarna nog wel op pony-tje gestapt of had te veel pijn?

Ladylada schreef:
@Anne: ik ken Charlotte wel ja, jij was toch heel goed bevriend met haar? Ik weet wel hoe ze eruit zag, je vertelde toen toch dat ze zo'n oude vriend had ofzo en ze een beetje vreemd was geworden?

Nou, die gaat dus trouwen Haha!
*ze had gister ineens een nieuwtje voor me op msn Tong uitsteken En mwah, vreemd geworden.. wel héél anders dan toen ze op de middelbare school zat, dat wel. Maargoed, dat heb je wel eens Vork
*denkt* dat is serieus al weer een jaar of 6 gelee Wow!

Niet wezen stappen Cis? Nouja, door een beetje storm laat je tog nie tegen houden? Schijnheilig Heel je flat bijna weggewaait, maakt t uit; je kon best stappen! Desnoods in je eentje Clown hihi
Nouja, dat wordt de volgende keer een lijstje bij houden dan voor ons Knipoog

Zeg heeft iemand trouwens nog Dancing on Ice gezien gister? *Suze eruit! Ja Vond haar niet egt goed schaatsen, en best irritant!
Enne, laat Stella (en partner Schijnheilig ) maar fijn een poosje in de wedstrijd zitten Clown En Sander ook, hè Mariekje Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 17:53

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:02

haha Anne, die stella moet inderdaad nog maar een poosje blijven! Vond het vorig seizoen ook errug jammer dat Wendy van Dijk eruit moest Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 20:07

hihi, ja hè Knipoog
Tja Stella haar partner kan nou eenmaal errug goed schaatsen Schijnheilig

Vorig jaar pas op t laatst gaan kijken, dus heb wendy eigenlijk niet zien schaatsen... en Ruben dus ook niet Haha! maar nu viel hij me wel meteen op hoor. Hihi, egt een schaatstalent Clown

*Voor de mensen die hem niet kennen:
ruben en wendy
ruben en Stella
ook ruben en stella

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 23:44

zeg anne, wat zou je ervan zeggen als wij ook eens op schaatsles gingen Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 00:55

Hoi hoi, hier een bericht van de stal!
Ik heb mn roeping gemist: ik blijk een goede timmervrouw te zijn Clown Door de storm was er veel schade in het weiland (bomen omgevallen door de hekken heen) en dat gingen wij ff fixen. Boren, zagen, spijkers erin slaan: ik kon het allemaal! Dusja, zal ik maar een nieuwe baan zoeken?!

We hebben net lekker gegeten en hét kadospel gedaan, natuurlijk weer een hoop onzinnige kado's gehad, maar t was wel erg lachverwekkend allemaal Haha! Nu duik ik lekker ben bedje in, morgen weer op tijd op om naar huis te gaan. Beter rijden de treinen dan wel volgens schema!!

Hoest met Nous Kim? Nog wilde acties?
En Cis, dr staan al wel 3 mensen ingeschreven voor je RW-weekend, veel he Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 10:28

Ladylada schreef:
zeg anne, wat zou je ervan zeggen als wij ook eens op schaatsles gingen Haha!

Ja, leuk idee!
*hihi, leren we eerst even een beetje schaatsen hier in de buurt bij iemand simpel, gaan we daarna na Ruben "Neehoor, nog nóóit op schaatsen gestaan Schijnheilig "
haha Clown

Whaha, nou dat zou een idee zijn hoor Thirz Ja Timmervrouw. Tijdens het kadospel al kadootjes gekregen die je bij die roeping kunnen ondersteunen? Tong uitsteken
*Enne.. Staat het hek er nog steeds? Of was het hek alleen maar voor héél eventjes heel Clown t Is hier nou ook egt weer behoorlijk te waaien Scheve mond "alles wat nog net wiebelig overeind staat van de storm van donderdag, gaat nu gegarandeerd om!" zei de weermeneer gister.

Thirz nog lang over je reis gedaan? Schijnt dat die storing daar serieus nog de hele dag heeft geduurt! Heel de dag alleen maar stoptreinen!
Ik hoop met je mee dat de treinen weer normaal doen vandaag hoor! Je moet al zo'n end, als je dan ook nog troubles hebt

*k ben die kaart van Nanda met de rest van de paardoes paardjes als koor kwijt Scheve mond wou die kaart ook in mn profiel zetten... Misschien dat die boven nog op mn comp staat, maar hier heb ik hem iig niet meer. Helaas pindakaas! Vork

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:12

@ thirz: wilde je nog smsen, maar mn batterij had t begeven. Heb m nog steeds niet opgeladen Rolleyes
Nous had erg last van bakkabouters. De korte zijde, direct bij het ingaan van de bak was wel erg eng natuurlijk. Er liep daar namelijk voor 1 minuut een hondje, goede reden om daar niet te lopen! En ze waren de afgebroken takken aan het wegzagen met de kettingzaag, ook een grandioos succes! én ik reed met mn leren laarsjes! (jaja ik kan ze weer pijnloos inrijden!!) Met andere woorden; alles ging flut! Nouja, volgende keer beter Knipoog

Nu je toch timmervrouw bent.... ik heb nog wel een kastje dat in elkaar gezet moet worden Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 18:36

Nou, de NS werkte gewoon mee vandaag, alles reed op tijd, applaus Vork
Enne, ik wil best een kastje in elkaar timmeren hoor, weet alleen niet of je ermee zit dat het niet netjes is? Daar moet ik nl nog een beetje mee oefenen. En op zo'n weidehek gaat dat prima, paarden zitten er niet mee als er een spijker scheef zit Clown

Haha, nou ik zou zo'n kettingzaag ook niet zo leuk vinden denk ik, dus best knap dat je ze nog in de bak kon houden Knipoog Maar fijn dat je weer met je laarzen kan rijden!
Die kaart van Nanda was echt té grappig! Jammer dat je hem niet meer hebt. En die van Stud in je profiel dan, hoezo 'tink pink' Haha!

Bar: ik heb nog aan je gedacht hoor!! Hoe ging t? Winstpunt?!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:09

Jaaaa ik had 187 punten, dus ruim winst Haha!! Ben nu dus L1+1 en helemaal happy! Rianne kwam kijken en heeft ook mijn proef voorgelezen, echt leuk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 19:14

Jeej super Bar! Go jij! Go jij!
Hoe is t nou trouwens met t Naomi? die was tog van de pony af gevallen?
Thirz schreef:
En die van Stud in je profiel dan, hoezo 'tink pink'

Tink Pink? waar? Clown
Whaha, stond toen ook oa aan de binnekant van de kaart: "Pink Stud ready voor Pink Party" Bloos
Enne kettingzaag niet leuk? Thirz, je bent Timmervrouw! Moet je tog wel een beetje tegen zaagjes kunnen hoor Knipoog
De NS.. op tijd? Tje.. .Shocking! Nouja dat geeft hoop voor volgende week dinsdag dan. Eens zien wat de NS er dan weer van bakt Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:51

Naomi had alleen zand in dr mond. Voor de rest niets, tsja die kleine kinderen zijn nog zo flexibel! Die veren gewoon weer overeind als ze vallen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 19:52

ow gelukkig maar. Dan is t goed
*nou ligt er ook een beetje aan hoe gemeen zo'n pony op dat moment even is.. Maar idd, meestal komen de kids wel op hun pootjes terecht Clown