Je kunt toch wel bokken he, op de camping??
anders wordt het nog afkicken voor je
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anders wordt het nog afkicken voor je
Binar schreef:Mir, een hele fijne vakantie en tot over paar weekjes!!
Je kunt toch wel bokken he, op de camping??anders wordt het nog afkicken voor je
Moeten goed werken zei hij!!!
Serada schreef:Is Evita al door de dierenarts gecontroleerd?
ze kunnen alleen een paar problemen aan de baarmoeder zien zoals vocht en cystes, maar de baarmoederwand is niet te zien. Door opvoelen was dit ook niet te onderzoeken. Aan de zijkant van haar buik heeft Evita geen litteken, maar soms wordt een keizersnee aan de onderkant uitgevoerd, en het is heel moeilijk te zien of daar een litteken zit (en dan nog weet ik het niet zeker, ook koliekoperaties worden daar uitgevoerd).
Anique_Vaandrig schreef:half twee gaan we beginnen! fieke, heb jij alles al met lin kort gesloten? jij zou haar geloof ik ook nog bellen?
succes morgen allemaal! Fiek, yus is zn meeste energie wel kwijt na vandaag
Ik voelde me helemaal een beginner, mijn houding was niks, mijn zit was drama en dat lieve paard is echt moeilijk! te rijden!!Maar wel heel
!!
en de aanvallende owen was ook erg eng (logisch, zelfs ik vond m eng
)
(ik doe het je in ieder geval niet na!
)
Ging het goed met alle paardjes, wie deden er eigenlijk allemaal mee??
) hebben gesprongen met Moskai, Zarah met Warenko, Fieke (twinkelbel;) op Yus, dochter van monique en Maaike met Xanta, ghitta met Freed en later dus ook met Ko (60 cm)
Hij is niet gemeen, alleen liever lui dan moe
Het waren er dus best wel veel die hebben gesprongen, was het niet warm? Het zou eigenlijk met bakken naar beneden komen, veel onweer en hagel maar ik heb nog niks gezien. Zal vanavond wel weer komen denk ik
Anique_Vaandrig schreef:fieke, gisteren is lin teruggekomen van vakantie! Ik ben haar zo wel even, kun je gewoon gaan springen!

Twinklebel schreef:Goedemorgen allemaal, wat een baggerweer is het! Ik ben de rest van de dag vrij, krijg je dit.
dan heb ik pas volgende week donderdag weer les