Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suuskipje schreef:maar als je er meer over wilt weten dan kan je altijd bellen hoor, zijn hele vriendelijke mensen en eventueel kan je ook Iris mailen, dat is hun dochter met foto's erbij van Beauty en dan kan die wel bij haar vader nagaan uit welke merrie Beauty dan komt
Alou schreef:Suuskipje schreef:maar als je er meer over wilt weten dan kan je altijd bellen hoor, zijn hele vriendelijke mensen en eventueel kan je ook Iris mailen, dat is hun dochter met foto's erbij van Beauty en dan kan die wel bij haar vader nagaan uit welke merrie Beauty dan komt
ik heb ze gemaild
maar ze zeggen dat ze hem niet kennen.
alleen ik heb niet echt het idee dat ze veel moeite hebben gedaan om te kijken of het een van de veulens die tussen 2001 en 2003 geboren is is.
hij is als veulen verkocht en het is al een tijdje geleden dus ik snap wel dat je hem niet meteen herkend.
maar hij komt er toch echt vandaan
NinTaJeer schreef:MRIIIS schreef:Hoi! Ik zit op Plu, Britt op Happy, Patricia op Classic, Eva heeft er een beleerd (Only) en blijft daar waarschynlyk de hele week op, Demi zit op Suus, Yanna eerst op Joraya en toen op een zus van Plu waar ik de naam even niet meer van weet en Elise op Loeloe. Verder is het een heeule jonge groep en slapen er echt kids van dertien ofzo op onze zaal. Zometeen namenspelNan, hoe laat komen jullie dinsdag?
Only rijdt al 2 weken meeJe bedoelt dat vosje toch?
Alou schreef:Citaat:Heb je ook papieren van Beauty dan dat je weet dat ie daar vandaan komt?
hij is nog niet van mij. de eigenaresse is over leden en de papieren liggen nog bij de erfgename. maar hij is samen met een ander paardje bij jullie vandaan gekomen.
NinTaJeer schreef:En Kiki wie zijn de ouders van Only en Nanoe dan?!
Suuskipje schreef:@ [***], dit is al zo'n poos geleden, niemand hier kent deze pony's...
Het zou best kunnen dat ze ongechipt weggegaan zijn hoor en dat de nieuwe eigenaren de pony's gechipt hebben maar dat wetenw e allemaal niet. Ik zou gewoon de papieren afwachten daar staat alles als het goed is gewoon in.
Suuskipje schreef:Dan is het helaas gewoon pech hebben denk ik, in die jaren waren elk elk jaar rond de 30 veulentjes, ik denk niet dat Henk die zich allemaal herinnert.