wissel om de 2-3 passen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JorisDy schreef:Ja maar je moet toch eerst een dressuur proef rijden en daarna een springpacours? En als dat goed gaat mag je toch pas de cross in?
mistid schreef:XxDamelzaxX schreef:jep, je moet 3 winstpunten hebben in de dressuur om te mogen springen en je moet winst hebben in het springen om te mogen crossen.
3? Lees jij de regelementen nog maar even door
XxDamelzaxX schreef:JorisDy schreef:Ja maar je moet toch eerst een dressuur proef rijden en daarna een springpacours? En als dat goed gaat mag je toch pas de cross in?
nope, hoor net dat de ruiter ooit een wp moet hebben gehad in het springen. Maar dat hoeft niet met dat paard te zijn. Maar in het dressuur moet je wel 1 wp hebben
XxDamelzaxX schreef:JorisDy schreef:Ja maar je moet toch eerst een dressuur proef rijden en daarna een springpacours? En als dat goed gaat mag je toch pas de cross in?
nope, hoor net dat de ruiter ooit een wp moet hebben gehad in het springen. Maar dat hoeft niet met dat paard te zijn. Maar in het dressuur moet je wel 1 wp hebben
mistid schreef:Ze bedoeld dat je voorafgaand aan de cross eerst een dressuurproefje en een springparcours moet doen. Dit moet ook!!!!!!!!1
mistid schreef:riannhuh schreef:volgens mij is 3 nooit geweest
dat klopt, is sinds vorig jaar veranderd. dus mijn moeder die 25 jaar geleden voor het laatst een wedstrijd heeft gereden mag in principe met ieder paard crossen
Joooooooooooah! Gaan jouw en mijn moeder samen 40+ crossen